خرید قسطی ماشین رانا

تاریخ انتشار:
1403/2/5 22:26:43

کمپانی ایران خودرو با عرضه ماشین زیبا و خوش نام رانا توجه همگان را به خود جلب کرده است. برای خرید اقساطی ماشین رانا از قسطی کلاب به بخش وسایل نقلیه در این سایت معتبر مراجعه کنید.

خرید قسطی ماشین رانا


معرفی خودروی رانا

خودروی رانا یکی از محصولات پر فروش کمپانی ایران خودرو می‌باشد که در سال‌های اخیر و به نوعی برای جایگزینی پیکان به بازار ارائه شده است و در دو مدل معمولی و پلاس به بازار عرضه شده است.

خودروی رانا نسبت به هم رده‌های خود از قیمت مناسبی برخوردار است و به گونه‌ای جز خودروهای مقرون به صرفه محسوب می‌شود. در این مقاله قصد داریم در مورد این خودروی استثنایی مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر علاقه‌مند به خرید اقساطی ماشین رانا می‌باشید تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما باشید.

بررسی خودروی رانا

ماشین رانا دارای موتور 4 سیلندر و 16 سوپاپه می‌باشد که جز ویژگی‌های استثنایی در یک خودروی ایرانی است همچنین داشتن قدرتی معادل با 105 اسب بخار و شتابی برابر با 12 ثانیه جز یکی از برترین خودروهای ایران خودرو می‌باشد. 

این خودروی استثنایی از ویژگی‌های مثبتی مانند: چراغ مه شکن عقب و جلو، موتور TU5، آلایندگی 4 یورو، چالاک و پر قدرت، مصرف سئخت بسیار بهینه، ایمنی بالای سرنشینان خودرو و حجم باک 50 لیتری برخوردار است. با خرید قسطی ماشین رانا از قسطی کلاب یک خرید موفق آنلاین را تجربه کنید.

بررسی نقاط ضعف خودروی رانا

از نقاط ضعف خودروی رانا می‌توان به کابین کوچک آن اشاره کرد که در حدود 207 است می‌باشد و از خودروهایی مثنا سمند و دنا اتاقک کوچک‌تری دارد، همچنین کیفیت ساخت پایین و وارد شدن سر و صدا به کابین از دیگر ویژگی‌های منفی این خودرو ایرانی است. 

ناگفته نماند که حذف ترمز دیسکی عقب از سال 98 نیز از دیگر موارد ضعف این ماشین زیبا است. تغییر حالت صندلی به صورت دستی نیز برای این خودرو ویژگی جالبی نمی‌باشد و با کمی تغییر در آپشن‌های داخلی رانا این خودرو تبدیل به یکی از بهترین ماشین‌های داخلی خواهد شد. با خرید اقساطی ماشین رانا از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

بررسی نقاط قوت خودوری رانا

ماشین رانا نقاط بسیار مثبتی را دارا می‌باشد و اگر به دنبال یک خودروی ایمنی و با کیفیت می‌باشید، خودروی رانا یکی از بهترین پیشنهادات است، همچنین خودروی رانا چابکی و شتابی خوبی دارد و برای خانواده‌ای با 4 عضو بسیار مناسب می‌باشد. 

همچنین خودروی رانا از لحاظ فنی بسیار خوب است و کمترین خرابی را برای صاحب خود به جای می‌گذارد. از دیگر نقاط قوت این خودروی ایرانی ترمز هوشمند و فراوانی قطعات یدکی است که جز مهم‌ترین ویژگی‌ها در یک خودرو می‌باشد. با خرید قسطی ماشین رانا از قسطی کلاب یک خرید موفق را تجربه کنید.

بررسی دیدگاه افرادی که رانا را خریداری کرده‌اند؟

قبل از خرید خودروی رانا بهتر است نظر افرادی را که این خودرو را خریداری کرده‌اند را بدانید تا بتوانید بهتر تصمیم به خرید این ماشین بگیرید.

نظر افرادی که رانا را خریداری کرده‌اند از لحاظ رانندگی و عملکرد فنی 50% رضایت داشته‌اند همچنین از لحاظ طراحی ظاهری 45% از لحاظ کابین و امکانات 50% از لحاظ ارزش در مقابل قیمت 45% و از لحاظ کیفیت 40% رضایت داشته‌اند. با خرید قسطی ماشین رانا از قسطی کلاب یکی از بهترین خودروهای ایرانی را از آن خود کنید.

قسطی کلاب و شرایط خرید خودرو!

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و موفق‌ترین وبسایت‌های موجود در ایران می‌باشد و طرفداران بسیاری دارد. علت شهرت و محبوبیت این فروشگاه اینترنتی ایرانی وجود شرایط خاصی در فروش محصولات و کالاهای آن می‌باشد. 

شما می‌توانید به صورت نقدی و اقساطی خرید کالاهای مد نظر خود را انجام دهید و فشار مالی کمتری را متحمل شوید. دریافت وام تا سقف 500 میلیون تومان توسط لیزینگ‌های معتبری که با قسطی کلاب همکاری دارند، این فرصت را در اختیار شما قرار داده است که ماشین دلخواه خود را خریداری کنید.

با خرید اقساطی ماشین رانا از قسطی کلاب یک خرید خاطره انگیز را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی خودرو پژو 207

خرید قسطی خودرو پژو 207
یکی از جذاب‌ترین خودروهای موجود در ایران پژو 207 می‌باشد. اگر تمایل به خرید قسطی خودرو پژو 207 دارید به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب...

فروش قسطی ساندرو

فروش قسطی ساندرو
یکی از خودروهای جذاب و دوستداشتنی کمپانی رنو، ساندرو نام دارد. برای خرید اقساطی ساندرو به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه ...