خرید قسطی گوشی S22 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/27 05:43:05

جدیدترین گوشی سامسونگ با نام گلکسی s22 سامسونگ به بازار عرضه شده است و امکانات منحصر به فردی دارد. برای خرید قسطی گوشی S22 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی S22 سامسونگمعرفی گلکسی S22 سامسونگ

گلکسی S22 یکی از قدرتمندترین گوشی‌های طراحی شده توسط سامسونگ بوده که از آن به عنوان پرچم‌دار سامسونگ یاد می‌شود. در وضعیت کنونی، خرید قسطی گوشی S22 سامسونگ مناسب‌ترین راه‌های موجود جهت تهیه این گوشی پرچم دار است. البته به گفته منابع معتبر قرار است از این گوشی در سال 2022 رونمایی گردد.

همچنین در مورد برخی از ویژگی‌های این گوشی اطلاعات زیادی منتشر شده است. بدون شک کمپانی سامسونگ در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری در حوزه طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند داشته است. 

این کمپانی همه روزه محصولات جدید خود را با طراحی منحصر به فرد و امکانات مناسب به بازارهای جهانی عرضه می‌کند. همانطور که می‌دانید امروزه گوشی‌های هوشمند از جایگاه ویژه‌ای در زندگی انسان برخوردار هستند. برای خرید اقساطی گوشی S22 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

به عبارتی دیگر گوشی‌های هوشمند به عضوی جدایی ناپذیر از زندگی انسان تبدیل شده‌اند. گلکسی S22 سامسونگ جزو آن دسته از گوشی‌های هوشمندی بوده که انسان را در دنیایی از تکنولوژی و امکانات غرق می‌کند. در طراحی این گوشی پیشرفته از تراشه قدرتمند تراشه اسنپدراگون 888 استفاده شده است.

در حال حاضر از این تراشه به عنوان یکی از قدرتمندترین تراشه های موجود در جهان یاد می‌شود. با این اوصاف با خرید قسطی گوشی S22 سامسونگ می‌توان از امکانات بی‌نظیر این گوشی بهره‌مند شد. همچنین قسطی گوشی S22 سامسونگ تهیه این گوشی را برای تمامی اقشار جامعه امکان پذیر می‌کند. 

مشخصات گلکسی S22 سامسونگ

همیشه در هنگام تهیه گوشی‌های هوشمند طراحی ظاهری و مشخصات سخت افزاری، به عنوان مهم‌ترین فاکتورهای موجود به شمار می‌روند. زیرا اکثر افراد به دنبال تهیه یک گوشی هوشمند با سخت افزاری مناسب و طراحی جذاب هستند. گلکسی S22 سامسونگ علاوه بر دارا بودن سخت افزاری قدرتمند از ظاهری جذاب و منحصر به فرد بهره می‌برد.

طراحی این گوشی پرچم‌دار با استفاده از شیشه گوریلا گلس و آلومینیوم صورت گرفته است. استفاده از این مواد اولیه در طراحی گلکسی S22 جلوه زیبایی را به این گوشی بخشیده است. این گوشی هوشمند دارای یک نمایشگر فوق‌العاده با کیفیت از نوع Dynamic AMOLED 2X می‌باشد. همچنین ابعاد این نمایشگر 6.7 اینچ بوده که امکان پخش تصاویر را با رزولوشن 1440 در 3200 ارائه می‌دهد.

سامسونگ برای محافظت بیشتر از نمایشگر گلکسی S22 از محافظ شیشه‌ای گوریلا گلس استفاده کرده است. از دیگر قابلیت‌های نمایشگر گوشی گلکسی S22 سامسونگ می توان به نرخ نوسازی 120 هرتز و +HDR10 اشاره نمود. در بطن این گوشی از یک پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای و یک پردازنده گرافیکی Mali-G78 MP14 استفاده شده است. 

وجود این دو پردازنده قدرتمند انجام تمامی بازی‌های موبایل را امکان پذیر خواهد کرد. اما با گذر از ویژگی‌های سخت افزاری این گوشی نوبت به مهم ترین بخش آن یعنی دوربین می‌رسد.

 گلکسی S22 دارای یک دوربین فوق العاده با کیفیت 108 مگاپیکسل می‌باشد. همچنین در قسمت دوربین سلفی این گوشی از یک دوربین حرفه‌ای 40 مگاپیکسلی استفاده شده است. این موضوع ثبت تصاویر با کیفیت را برای شما به ارمغان خواهد آورد. 

خرید اقساطی گوشی S22 سامسونگ با شرایط ویژه

همیشه شیوه خرید کالای دیجیتال یکی از موارد بحث برانگیزی بوده که دیدگاه‌های متفاوتی در مورد آن وجود دارد. اما به طور معمول خرید اقساطی گوشی مزایای ارزنده‌ای را برای خریدار به ارمغان خواهد آورد. 

به همین منظور شما می‌توانید از خرید قسطی گوشی S22 سامسونگ برای تهیه این گوشی هوشمند استفاده نمایید. بهتر است بدانید با خرید اقساطی گوشی S22 سامسونگ می‌توانید بخشی از هزینه‌های مربوط به خرید این گوشی را پس انداز نمایید. 

همچنین اگر به دنبال خرید از یک فروشگاه معتبر هستید، ما به شما فروشگاه قسطی کلاب را پیشنهاد می‌دهیم. فروشگاه قسطی کلاب یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های موجود در زمینه فروش قسطی موبایل است. این فروشگاه هر آنچه که نیاز داشته باشید را برای شما فراهم کرده است. تنها کافی است برای خرید نقدی یا اقساطی کالای مورد نظر خود به وب سایت فروشگاه قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی M12 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی M12 سامسونگ
سری m گوشی‌های سامسونگ به باتری قدرتمند و قیمتی مقرون به صرفه معروف هستند. برای خرید اقساطی گوشی M12 سامسونگ به بخش موبایل...

خرید قسطی گوشی 11t pro شیائومی

خرید قسطی گوشی 11t pro شیائومی
برند شیائومی یکی از بهترین برندهای تولید کننده گوشی همراه در دنیا است. برای خرید قسطی گوشی 11t pro شیائومی به بخش موبایل در دسته...