خرید نقدی تبلت هوآوی

تاریخ انتشار:
1403/1/30 10:04:45

شرکت های زیادی در زمینه طراحی و تولید تبلت فعالیت می‌کنند که یکی از موفق ترین آن ها شرکت هوآوی می‌باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی تبلت هوآوی به بخش کالای دیجیتال در وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید نقدی تبلت هوآوی


شرکت هوآوی 

شرکت هوآوی یکی از قدرتمندترین شرکت های چینی محسوب می‌شود که در سرتاسر دنیا مشتریان و طرفداران زیادی دارد. شرکت هوآوی بیش از 180 هزار نفر کارمند در سرتاسر دنیا دارد که نشان دهنده موفقیت و فروش بالای محصولات هوآوی می‌باشد. شرکت هوآوی محصولات خود را محدود به یک وسیله نکرده است و تنوع بی نظیری در محصولات هوآوی دیده می‌شود. به همین منظور سایت قسطی کلاب خرید نقدی یا اقساطی تبلت هوآوی را امکان پذیر کرده است.

جالب است بدانید که دونالد ترامپ تحریم های ایران را به شدت افزایش داده است و تحریم های گذاشته شده فقط مخصوص نفت و کالاهای سیاسی نمی‌باشد، بلکه نوع جدید تحریم ها در مورد شرکت ها و برندهای معتبر است که اجازه همکاری و صادرات به ایران را ندارند. شرکت هوآوی با دور زدن تحریم ها محصولات خود را به ایران صادر می‌کند.

این موضوع سبب شد که اعلام شود که سرویس های گوگل در محصولات هوآوی ساپورت نشود، ولی اینگونه نشد و تمامی گجت های گوگل در محصولات هوآوی فعال هستند.

یکی از محصولات پرفروش شرکت هوآوی، تبلت ها می‌باشند که در این مقاله قصد داریم اطلاعات مختصری در مورد آن ها در اختیار شما قرار دهیم. ناگفته نماند که خرید نقدی یا اقساطی تبلت هوآوی در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب امکان پذیر شده است. 

محصولات متنوع برند هوآوی 

شرکت هوآوی در ابتدا در زمینه تلفن همراه فعالیت می‌کرد و رفته رفته شروع به طراحی و تولید محصولات دیجیتالی دیگر کرد. محصولات شرکت هوآوی عبارتند از: تلفن همراه، تبلت و ساعت هوشمند می‌باشد. شرکت هوآوی در چین طرفداران زیادی دارد و علت این محبوبیت چینی بودن برند هوآوی می‌باشد.

مردم کشور چین همیشه از تولیدات داخلی خود حمایت می‌کنند و همین امر سبب پیشرفت شرکت های داخلی کشور چین می‌باشد. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی تبلت هوآوی دارید، به وبسات قسطی کلاب مراجعه کنید و از خرید خود نهایت لذت را ببرید.

جدیدترین تبلت هوآوی 

شرکت هوآوی اعلام کرده است که تبلت جدید خود را به نام میت پد پرو در سال 2020 روانه بازار خواهد کرد. طبق اطلاعاتی که شرکت هوآوی در مورد تبلت جدید خود داده است، جنس بدنه پد میت پرو از جنس آلومینیوم می‌باشد که در پشت پنل آن نیز چندین دوربین به کار رفته است. 

از دیگر ویژگی های میت پد پرو می‌توان به صفحه کلید مگنتیک این تبلت اشاره کرد که بسیار کاربری می‌باشد، همچنین تبلت جدید هوآوی دارای یک قلم هوشمند M-pen می باشد. به احتمال زیاد این قلم هوشمند جایگاهی در کنار تبلت دارد و به صورت صورت بی سیم شارژ می‌شود.

احتمال می‌رود که تبلت جدید هوآوی دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی باشد. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به همین سبب خرید نقدی یا اقساطی تبلت هوآوی را مهیا کرده است. 

نحوه خرید نقدی یا اقساطی تبلت هواوی از سایت قسطی کلاب 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب جز بزرگترین فروشگاه های آنلاین در کشور می‌باشد که دارای مشتریان زیادی است. علت محبوبیت ویژه سایت قسطی کلاب شرایط مناسب خرید است. 

انتخاب نحوه خرید به طور کامل در اختیار مشتری می‌باشد. شما به دو صورت نقدی و اقساطی می‌توانید کالای مورد نیاز خود را از سایت قسطی کلاب خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب خدمات ویژه‌ای برای شهرستان ها دارد، ولی با وجود شیوع ویروس کرونا شرایط ارسال کالا به شهرستان‌ها را ندارد. به محض باز شدن شرکت‌های پستی، فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب خدمات خود را برای شهرستانی‌های عزیز به طور مجدد آغاز می‌کند. 

ناگفته نماند که خرید اقساطی از قسطی کلاب از دو روش خرید قسطی از بای چک و لیزینگ پارسیان صورت می‌گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان قسطی کلاب تماس بگیرید و از شرایط کامل خرید اقساطی مطلع شوید. با خرید نقدی یا اقساطی تبلت هوآوی از قسطی کلاب، تجربه یک خرید آنلاین موفق را به خود هدیه دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید تبلت Huawei Mediapad T5

خرید تبلت Huawei Mediapad T5
هواوی یکی از برند های تولید کننده انواع گوشی و تبلت باکیفیت است که بسیاری از افراد از آن استقبال کرده اند. هوآوی به تازگی تبلت جدیدی را با.....

خرید قسطی موبایل a72

خرید قسطی موبایل a72
جدیدترین محصول سامسونگ با قیمتی استثنایی و طراحی بی‌نظیر در سال 2021 به بازار عرضه شده است. برای خرید قسطی موبایل a72 ...