خرید قسطي گوشی آیفون 13 پرومکس

تاریخ انتشار:
1403/2/31 00:46:04

آیفون 13 جدیدترین محصول شرکت اپل می‌باشد. برای خرید قسطي گوشی آیفون 13 پرومکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطي گوشی آیفون 13 پرومکس


گوشی آیفون 13 پرومکس چه ویژگی هایی دارد؟

همه ما برند اپل را می‌شناسیم و با محصولات با کیفیت آن آشنایی داریم. برند اپل که یکی از پرقدرت‌ترین برندها در حوزه کالای دیجیتال است همه ساله مدل‌های جدید گوشی را روانه بازار می‌نماید. خانواده آیفون 13 جدیدترین محصولات تولید شده برند اپل است که پس از شایعات بسیار رونمایی شدند. 

آیفون 13 پرومکس که بالاترین مدل این خانواده است، دارای ویژگی‌های منحصر به فردی می‌باشد. ما در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی‌ها و خرید قسطي گوشی آیفون 13 پرومکس آشنا کنیم. 

شرکت اپل سرانجام در سپتامبر 2021 از محصولات آیفون 13 رونمایی کرد. این گوشی از لحاظ ظاهری تفاوت چندانی با گوشی آیفون 12 ندارد و اما در همین مدت کم علاقه مندان زیادی داشته است. اپل بازها به سرعت به سراغ ارتقای مدل گوشی خود و خرید اقساطي گوشی آیفون 13 پرومکس رفتند. ما در این قسمت قصد پرداختن به ویژگی‌های منحصر به فرد این گوشی را داریم. ویژگی‌ها و مشخصات گوشی آیفون 13 پرومکس به شرح زیر می‌باشد:

1.ابعاد گوشی آیفون 13 پرومکس معادل 160.8 × 78.1 × 7.7 میلی متر و وزن آن نیز معادل 240 گرم می‌باشد.
2.جنس بدنه این گوشی نیز همانند سایر تولیدات اپل از شیشه گوریلا گلس و فلز می‌باشد.
3.صفحه نمایش 6.7 اینچی این گوشی از نوع Super Retina XDR OLED است و رزولوشن آن نیز معادل 1284 در 2778 پیکسل می‌باشد.
4.پردازنده مرکزی گوشی آیفون 13 پرومکس نیز از نوع 6 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی آن از نوع اپل CPU ( 5 هسته‌ای) می‌باشد.
5.شما عزیزان با خرید قسطي گوشی آیفون 13 پرومکس از سیستم عامل iOS 15 بهره مند خواهید شد.
6.همه ما می‌دانیم که دوربین با کیفیت یکی از بارزترین ویژگی‌ها تولیدات اپل است. آیفون 13 پرومکس نیز کیفیت فوق‌العاده‌ای در زمینه دوربین دارد. این گوشی دارای 3 لنز 12 مگاپیکسلی می‌باشد که یکی از آنها از نوع واید، یکی از نوع تله فوتو و دیگری از نوع اولترا واید می‌باشد. همچنین کیفیت دوربین سلفی این گوشی معادل 12 مگاپیکسل است. با وجود این مشخصات دوربین گوشی آیفون 13 پرومکس بهترین دوربین موجود در بازار می‌باشد. در صورتی که تمایل به عکاسی با گوشی دارید خرید اقساطي گوشی آیفون 13 پرومکس بهترین گزینه است.
7.یکی دیگر از مهم ترین ویژگی‌های این گوشی ضد آب و ضد گرد و غبار بودن است. گوشی آیفون 13 پرومکس دارای گواهینامه IP68 است که تا عمق 6 متری آب به مدت 30 دقیقه دوام می‌آورد.
8.ظرفیت باتری این گوشی معادل 4352 میلی آمپر می‌باشد و دارای قابلیت شارژ سریع 20 واتی است که در مدت 30 دقیقه معادل 50 درصد شارژ خواهد شد. همچنین این گوشی دارای شارژ بی سیم سریع 15 واتی می‌باشد.
9.برای خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس می‌توانید یکی از رنگ‌های: خاکستری، طلایی آبی و نقره‌ای انتخاب نمایید. 

خرید قسطي گوشی آیفون 13 پرومکس از قسطی کلاب

محصولات برند اپل یکی از پرطرفدارترین و گران‌ترین محصولات موجود در بازار هستند. به همین علت برای خرید اینترنتی این محصولات می‌بایست حتما به سایت‌های فروشگاهی معتبر مراجعه نمایید. قسطی کلاب یکی از فروشگاه‌هایی است تمامی محصولات این برند را با مناسب ترین قیمت عرضه می‌نماید. برای خرید نقدی گوشی آیفون 13 پرومکس و سایر مدل‌های گوشی می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و خرید خود را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید.

همچنین از آنجایی که قیمت محصولات اپل در مقایسه با سایر برندها بالا است ممکن است برخی افراد نتوانند آن را به صورت نقدی خریداری نمایند. قسطی کلاب شرایط ویژه‌ای مبنی بر خرید اقساطی در نظر گرفته است. این فروشگاه علاوه بر فروش نقدی اقدام به فروش قسطی همه نوع گوشی و کالای دیجیتال می‌نماید. شما عزیزان برای خرید اقساطي گوشی آیفون 13 پرومکس کافی است در این قسمت کلیک نمایید.  

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی s24 ultra

خرید قسطی گوشی s24 ultra
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی s24 ultra با شرایطی عالی به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال ...

خرید اقساطی ساعت هوشمند galaxy watch 5 pro

خرید اقساطی ساعت هوشمند galaxy watch 5 pro
از بهترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ می‌توان به مدل گلکسی واچ 5 پرو اشاره کرد. برای خرید اقساطی ساعت هوشمند galaxy watch 5 pro به...