خرید اقساطی گوشی S23 FE چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/27 23:54:34

اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی S23 FE با شرایطی ویژه دارید به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی S23 FE چکی



بررسی طراحی و کیفیت ساخت گوشی گلکسی s23 fe

قبل از اینکه به مقوله خرید اقساطی گوشی S23 FE بپردازیم؛ بهتر است تمام ویژگی‌های این گوشی را بررسی کنیم. گوشی s23 fe در رنگ‌های بنفش، سبز روشن، خاکستری و کرم به بازار ارائه شده‌است. طراحی این گوشی شبیه به سری s23 می‌باشد. نسل قبلی این گوشی دارای قاب پشتی پلاستیکی بود، اما در نسل جدید این گوشی شاهد قاب پشتی شیشه‌ای براق هستیم. این تغییر سبب‌شده تا این گوشی بیشتر از پیش شبیه به گوشی‌های پرچمدار شود. البته توجه داشته‌باشید که قاب پشتی شیشه‌ای اثرانگشت زیادی را به خود جذب می‌کند. قاب پشتی گوشی گلکسی s23 fe کاملا تخت می‌باشد. فریم کناری برخلاف قاب پشتی انحنا دارد.

در سمت راست این گوشی دکمه‌های پاور و تغییرات ولوم قراردارند. در قسمت بالا میکروفون و خشاب سیم‌کارت‌ها قرار گرفته‌اند. در قسمت پایینی میکروفون دوم، درگاه تایپ‌سی و اسپیکر دیده می‌شوند. باوجود عدم‌تغییر اندازه نمایشگر و ظرفیت باتری، گوشی s23 fe نسبت‌به قبل ضخیم‌تر شده‌است. طول گوشی s23 fe نسبت‌به قبل 2.5 میلی‌متر و عرض این گوشی نسبت‌به قبل 2 میلی‌متر افزایش یافته‌است. همچنین ضخامت گوشی از 7.9 به 8.2 میلی‌تر رسیده‌است. وزن گوشی نیز از 177 گرم به 209 گرم تغییر کرده‌است.

شرکت سامسونگ برای تولید گوشی گلکسی s23 fe تصمیم عجیبی گرفته‌است و باوجود ثابت‌ماندن اندازه پنل، اندازه طول و عرض این گوشی افزایش داده‌است. این گوشی دارای نمایشگر 6.4 اینچی می‌باشد. نسبت نمایشگر به بدنه 83 درصد است. گوشی گلکسی s23 fe دارای گواهینامه IP68 می‌باشد و تا عمق 1.5 متری دربرابر نفوذ آب مقاوم است. همچنین از قاب پشتی و جلویی با یک لایه گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود. با  خرید قسطی گوشی S23 FE از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

بررسی صفحه‌نمایش گوشی s23 fe سامسونگ

همانطور که اشاره‌شد گوشی گلکسی s23 fe دارای نمایشگر 6.4 اینچی می‌باشد. رزولوشن نمایشگر این گوشی 2340 در 1080 است و تراکم 403 را دراختیار شما می‌گذارد. به گفته شرکت سامسونگ حداکثر روشنایی نمایشگر این گوشی 1450 نیت می‌باشد. نمایشگر گوشی گلکسی s23 fe دارای نرخ‌ نوسازی 120 هرتزی است. این نمایشگر کیفیت و دقت رنگ خوبی را در اختیار شما می‌گذارد.

بررسی اسپیکر گوشی s23 fe سامسونگ

این گوشی دارای یک اسپیکر در قسمت پایینی و یک اسپیکر مکالمه می‌باشد. هنگام پخش صدا برای داشتن صدای خروجی استریو، اسپیکر مکالمه به‌کمک اسپیکر اصلی می‌آید. درکل اسپیکرهای این گوشی دارای عملکرد مناسبی هستند و صدای باکیفیتی را در اختیار شما می‌گذارند. برای خرید اقساطی گوشی S23 FE به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بررسی نرم‌افزار و رابط‌کاربری گوشی گلکسی s23 fe

گوشی گلکسی s23 fe با نسخه نرم‌افزاری One UI 5.1 و اندروید 13 به بازار ارائه شده‌است. دقت داشته‌باشید که این گوشی به زودی نسخه One UI 6.0 و اندروید 14 را دریافت خواهدکرد. به‌گفته شرکت سامسونگ این گوشی تا 4 سال آپدیت نرم‌افزاری و تا 5 سال آپدیت امنیتی دریافت خواهدکرد. رابط‌کاربری گوشی s23 fe سامسونگ همانند پرچمداران سامسونگ می‌باشد و از قابلیت Samsung DeX نیز برخوردار است. درواقع رابط‌کاربری این گوشی یکی از بهترین رابط‌کاربری‌های جهان است و عملکرد خارق‌العاده‌ای دارد.

بررسی ظرفیت باتری گوشی s23 fe سامسونگ

ظرفیت باتری این گوشی 4500 میلی‌آمپر ساعتی می‌باشد؛ باتری این گوشی نسبت‌به نسل قبل تغییری نداشته‌است. شارژدهی این گوشی برای امور روزانه عالی است و کمی بهتر از نسل قبلی است. گوشی گلکسی s23 fe همانند سری s23 از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی در مدت زمان 1 ساعت و 10 دقیقه از صفرتا‌صد شارژ می‌شود. برای خرید قسطی گوشی S23 FE به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بررسی کیفیت دوربین‌های گوشی s23 fe سامسونگ

دوربین اصلی گوشی گلکسی s23 fe با یک سنسور 50 مگاپیکسلی راهی بازار شده‌است. این سنسور مدل Samsung GN5 می‌باشد. عکس‌هایی که با این دوربین گرفته می‌شوند کیفیت خوبی دارند و  نویز ندارند. دقت داشته‌باشید که سوژه‌ها کمی غلیظ‌تر از واقعیت بنظر می‌رسند. دوربین تله فوتو این گوشی دارای یک سنسور 8 مگاپیکسلی می‌باشد. شما می‌توانید با این دوربین تا 3 برابر به‌صورت اپتیکال زوم کنید. دوربین سلفی این گوشی 10 مگاپیکسلی است. این دوربین سوژه‌ها را با دقت خوبی ثبت می‌کند؛ البته توجه‌کنید که رنگ سوژه‌ها کمی به‌روی زردی می‌رود.

خرید اقساطی گوشی S23 FE از سایت قسطی‌کلاب

اگر قصد خرید قسطی گوشی S23 FE و آشنایی بیشتر با سایر گوشی‌های سامسونگ را دارید؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم که به سایت قسطی‌کلاب مراجعه‌کنید. شرایط فروش قسطی محصولات این سایت قطعا کار شما را برای خرید راحت خواهد‌کرد. اگر قصد خرید اقساطی یا خرید نقدی تلفن‌همراه را دارید؛ این سایت به شما در خریدتان کمک ویژه‌ای خواهدکرد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی 11T PRO

خرید اقساطی گوشی 11T PRO
برند شیائومی دارای محصولات متنوع و کاربردی است. برای خرید اقساطی گوشی 11T PRO به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

تبلت سامسونگ قسطی

تبلت سامسونگ قسطی
تبلت‌های سامسونگ از تکنولوژی ویژه‌ای برخوردار می‌باشند، اگر تمایل به خرید اقساطی تبلت سامسونگ دارید به بخش کالای دیجیتال در سایت ...