خرید قسطی گوشی poco x4 pro

تاریخ انتشار:
1403/2/27 04:53:51

گوشی جذاب و پرکاربرد شیائومی این بار با نام پوکو ایکس 4 پرو روانه بازار شده است. برای خرید قسطی گوشی poco x4 pro به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی poco x4 pro


Poco x4 pro

گوشی جدید شیائومی این بار با کیفیت و ظاهری بسیار جذاب روانه بازار شده است. این گوشی استثنایی با نام poco x4 pro عرضه شده و در کنار قابلیت‌های خاصی که دارد، همچنان از قیمت مناسبی برخوردار است. اگر قصد خرید اقساطی گوشی poco x4 pro را دارید، تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما باشید تا علاوه بر اطلاع از ویژگی‌های این موبایل منحصر به فرد، شرایط خرید اقساطی از قسطی کلاب را نیز در نظر بگیرید. از همراهی شما سپاسگزاریم.

گیمینگ‌ترین گوشی شیائومی

بی شک مدل poco x4 pro یکی از بهترین گزینه‌ها برای بازی کردن است. این گوشی دارای یک چیپست قدرتمند با نام Snapdragon 695 5G می‌باشد. این تراشه قدرتمند تمام بازی‌های سنگین از جمله call of Duty را به خوبی اجرا می‌کند و نیازی به پایین آوردن ریت نخواهید داشت. این گوشی شیائومی بدون لگ و هنگ شدن تمام بازی‌های سنگین را اجرا می‌کند و حس ناب بازی کردن بدون معطلی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. برای خرید قسطی گوشی poco x4 pro به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

پردازنده گرافیکی قدرتمند

همان طور که اطلاع دارید، داشتن یک پردازنده قدرتمند برای گوشی‌های گیمینگ جز ضروریات می‌باشد. پردازنده گرافیکی به کار رفته در این موبایل از نوع Adreno 619 می‌باشد. پردازنده گرافیکی باعث می‌شود بازی‌ها با کیفیت بالا و بدون لگ اجرایی شوند. با خرید اقساطی poco x4 pro یک گوشی گیمینگ خوش قیمت را از آن خود نمایید.

خنک کننده مدرن!

یکی از عوامل شایع است که تلفن همراه بعد از استفاده زیاد و یا بازی کردن داغ می‌شود، بنابراین برای یک گوشی گیمینگ سیستم خنک کننده بسیار مهم و ضروری می‌باشد. سیستم خنک کننده در گوشی پوکو x4 pro بسیار قدرتمند است و از نوع مایع می‌باشد. سیستم خنک سازی مایع یکی از جدیدترین سیستم‌های خنک سازی است که در گوشی‌های بالارده از آن استفاده می‌شود. سیستم خنک کننده مایع سبب می‌شود آسیبی به باتری و پردازنده گوشی وارد نشود، همچنین عمر تلفن همراه را بالا می‌برد. برای خرید اقساطی گوشی poco x4 pro به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک گوشی گیمینگ حرفه‌ای را تهیه کنید.

فناوری 5G

وجود فناوری 5G تیر خلاص برای بهتر شدن گوشی پوکو ایکس 4 پرو می‌باشد. سیستم اینترنت پر سرعت و با قدرت سبب می‌شود بازی‌های آنلاین به خوبی اجرایی شوند. جالب است بدانید قیمت گوشی poco x4 pro بسیار مناسب و در عین حال دارای کیفیت باورنکردنی می‌باشد. این گوشی در دو مدل با حافظه داخلی 64/128 به همراه RAM 6 و حافظه داخلی 128/256  با RAM 8  عرضه شده است. با خرید قسطی گوشی poco x4 pro از سایت قسطی کلاب یک گوشی همه چیز تمام را داشته باشید.

دوربین 108MP و دیگر هیچ!

دوربین به کار رفته در گوشی جدید شیائومی دارای کیفیت برابر با 108 مگاپیکسل می‌باشد. لنزهای دیگر به کار رفته شده در این گوشی برابر با 12 و 8 مگاپیکسل است. همان طور که می‌‎دانید لنز دوربین 108 مگاپیکسل برای دوربین گوشی‌های بالارده استفاده می‌شود ولی با این وجود گوشی poco x4 pro با قیمتی میان رده‌ای دارای بهترین آپشن‌ها است. برای خرید قسطی گوشی poco x4 pro به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک حرید باصرفه را تجربه نمایید.

شرایط ویژه خرید اقساطی گوشی poco x4 pro از قسطی کلاب!

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب دارای بهترین شرایط فروش اقساطی در کشور است. شما می‌توانید با ارائه ساده‌ترین مدارک و چک صیاد بنفش، کالای مورد علاقه خود را به صورت قسطی خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی redmi 10c

خرید اقساطی گوشی redmi 10c
اگر قصد خرید اقساطی گوشی redmi 10c را با شرایطی آسان دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به...

خرید اقساطی گوشي a22 سامسونگ

خرید اقساطی گوشي a22 سامسونگ
اگر به دنبال یک گوشی جذاب و مقرون به صرفه هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشي a22 سامسونگ از بخش موبایل در دسته بندی...