خرید اقساطی Ps5 با درایو

تاریخ انتشار:
1403/2/27 02:04:22

یکی از پرفروش‌ترین کنسول‌های بازی جهان بی شک پلی استیشن 5 می‌باشد. برای خرید اقساطی Ps5 با درایو به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی Ps5 با درایو


بررسی بهترین کنسول بازی جهان 

پلی استیشن 5 چیست؟ فروش قسطی پلی استیشن 5 چگونه است؟ ps5 چه ویژگی‌هایی دارد؟ پلی استیشن 5 کنسول بازی پرطرفداری است که توسط سونی توسعه داده شده است. این محصول در سال 2019 رونمایی و سپس به جهانیان معرفی شد. در حال حاضر ps5 مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است چرا که می‌تواند لحظات شاد و مفرحی را برای استفاده کنندگان به ارمغان آورد. 

بازی با پلی استیشن 5 لذت بخش است و دروازه جدیدی را به روی کنسول‌های ویدئو خانگی گشوده است. با تمام این تفاسیر ps5 ارزان نیست و خرید آن نیازمند هزینه نسبتا زیادی است. با این وجود برای تسهیل خرید پلی استیشن، خرید قسطی Ps5 با درایو را می‌توان پیشنهاد کرد.

انتخاب ps5 برای بازی و سرگرمی عاقلانه است چرا که با ورود ps5 به دنیای تکنولوژی، ps4 جایگاه قبلی خود را از دست داد تا جایی که قابلیت‌های پلی استیشن 5 توجه زیادی را به خود جلب کرد‌. ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه مانند موتور لرزشی هوشمند، وضوح تصویر با کیفیت 8k، استفاده از حافظه SSD، تنها نمونه‌های کوچکی از قابلیت‌های پلی استیشن نسل جدید می‌باشد که در ادامه آنها را بررسی می‌کنیم.

بازی و سرگرمی با پردازش گرافیکی پر قدرت

خرید اقساطی Ps5 با درایو را امتحان کنید زیرا قدرت پردازش خوبی معادل با 10.28 ترافلاپس دارد، همچنین یکی از جدیدترین ویژگی‌هایی محسوب می‌شود که برای اولین بار در یک کنسول بازی مورد استفاده قرار گرفته است. افزایش سرعت و بهره مندی از قدرتی معادل با پنج برابر ps4، توانسته است ps5 را تبدیل به بهترین کنسول حال حاضر جهان نماید. به علاوه وجود پردازنده AMD که مطابق با سومین نسل رایزن طراحی و استفاده شده است، از پلی استیشن 5 رقیب فوق العاده‌ای ساخته است.

وضوح تصویر

زمانی که صحبت از کیفیت 4k در بازی و سرگرمی می‌شود، عده‌ای تحقق این رویا را امری ناممکن می‌دانستند‌. امروزه با گذشت زمان می‌توانیم شاهد کیفیت و وضوح تصویر 8k در پلی استیشن 5 باشیم. شفافیت و میزان تراکم در پیکسل‌ها افزایش پیدا کرده است و همین مسئله می‌تواند نکته مثبتی در ساخت ps5 محسوب شود. برای خرید قسطی Ps5 با درایو به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

بهره مندی ازBackward Compatibility

واقعیت این است که Ps5 هم خانواده ps4 می‌باشد و همین موضوع می‌تواند به خرید آسان و بی دردسر ps5 کمک کند. سیستم عامل این دو کنسول یکسان است. برخلاف ps3 که در مقابل ps4 قرار گرفته بود و پیشرفت چشمگیری نداشت، ps5 قوی تر ظاهر شده است.

رهگیری

رهگیری کردن از پرتو، ویژگی خوبی است که نورپردازی را به همراه موقعیت مکانی آن جستجو می‌کند. شکست و بازتاب نور در این قابلیت وجود دارد. به علاوه رهگیری پرتو از ویژگی‌های مهمی می‌باشد که به بهبود عملکرد سایه‌های بازی کمک شایانی می‌نماید. تصاویر در این ویژگی با بالاترین کیفیت قابل مشاهده خواهند بود و رهگیری از پرتو، انقلاب نوینی در ps5 محسوب می‌شود. برای خرید اقساطی Ps5 با درایو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

موتور لرزشی

پلی استیشن 5 از پورت USB c بهره برده است و جهت شارژ کردن باتری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. سرعت شارژ با این ویژگی افزایش چشمگیری خواهد داشت و دیگر نیازی به استرس داشتن برای کمبود شارژ نخواهد بود. علاوه بر این موتورهای لرزشی نیز از دیگر ویژگی‌های خوب پلی استیشن 5 می‌باشد که جایگزین موتورهای ویبره شده‌اند. برای خرید قسطی Ps5 با درایو به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطی Ps5 با درایو از قسطی کلاب

امکان خرید نقدی و خرید اقساطی پلی استیشن 5 در سایت قسطی کلاب وجود دارد. قسطی کلاب تلاش کرده است تا با فروش قسطی پلی استیشن 5 خرید این کنسول معرکه را تسهیل نماید. شرایط فروش اقساطی در سایت وجود دارد و با مراجعه به راهنمای آن می‌توان خرید امن و خوبی را داشت. علاوه بر این به شیوه پرداخت اقساط در سایت قسطی کلاب نیز، اشاره شده است. با مطالعه مطالب مندرج در سایت می‌توانید اطمینان حاصل کنید که ps5 را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری می‌کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی Xbox one X

خرید اقساطی Xbox one X
در شرایط حاضر و با افزایش قیمت دلار قیمت بسیاری از وسایلی که از خارج از کشور وارد می شوند افزایش پیدا کرده اند. یکی از این وسایل کنسول بازی است...

قیمت ps4 اقساطی

 قیمت ps4 اقساطی
یکی از محصولات پرفروش و یکه‌تاز عرصه کنسول‌ها بازی، PS4 است.این کنسول که قوی‌ترین محصول کمپانی سونی است، یکی از پرطرفدارترین دستگاه های جهان بوده...