خرید قسطی تبلت s8 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/23 13:16:17

یکی از بهترین تبلت‌های سامسونگ بی شک مدل S8 می‌باشد. برای خرید قسطی تبلت s8 سامسونگ به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی تبلت s8 سامسونگ


راهنمای خرید قسطی تبلت s8 سامسونگ

اگر قصد خرید اقساطی تبلت s8 سامسونگ را دارید؛ باید بدانید تبلت‌های سری s از جمله پر طرفدارترین تبلت‌هایی هستند که توسط شرکت سامسونگ تولید می‌شود. تبلت s8 سامسونگ در ماه فوریه به دنیای تکنولوژی معرفی شده و در 22 مارس سال 2022 عرضه آن آغاز شد. اگر قصد خرید تبلت s8 سامسونگ را دارید باید با مشخصات و ویژگی‌های فنی آن آشنا شوید تا خرید خوبی داشته باشید.

مشخصات و ویژگی‌های فنی تبلت s8 سامسونگ

قبل از خرید قسطی تبلت s8 سامسونگ باید با مشخصات و ویژگی‌های فنی این تبلت به طور کامل آشنا شوید. تبلت s8 سامسونگ 11 اینچی می‌باشد و سیم کارت می‌خورد. وزن این تبلت حدودا 500 گرم است. رزولوشن نمایشگر تبلت s8 سامسونگ برابر با 276 پیکسل در هر اینچ است. نرخ نوسازی تصویر برابر با 120 هرتز می‌باشد. 

سیستم عامل تبلت s8 سامسونگ در زمان عرضه اندروید 12 بوده و تراشه به کار رفته در آن نیز از خانواده تراشه‌های Snapdragon می‌باشد. پردازنده مرکزی این تبلت نیز 8 هسته‌ای می‌باشد. پردازنده مرکزی، پردازنده گرافیکی و تراشه‌های به کار رفته در تبلت این امکان را به کاربران می‌دهند تا برنامه‌‌های مختلف را با سرعت و بدون هیچ مشکلی با تبلت s8 سامسونگ اجرا کند.

حافظه تبلت

تبلت s8 سامسونگ دارای درگاه اختصاصی کارت حافظه میکرو می‌باشد و در دو مدل با ابزارهای مختلف عرضه شده است. یک مدل از این تبلت دارای حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 8 گیگابایت بوده و مدل دیگر نیز دارای حافظه داخلی 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت می‌باشد. 

دوربین و اسپیکر تبلت s8 سامسونگ

شرکت‌های بزرگی همچون سامسونگ برای ساخت محصولات مختلف، استراتژی‌های منحصر به فردی دارند. به طور مثال سامسونگ برای تولید تبلت‌‌ها، روی بعضی از ویژگی‌‌های خاص تمرکز می‌کند و آن‌ها را ارتقا می‌بخشد. در نقطه مقابل بعضی از ویژگی‌ها ارتقا چندانی پیدا نمی‌کند. در جدیدترین مدل تبلت‌های سامسونگ، دوربین تبلت‌ها نسبت به رده قبلی خود پیشرفت چندانی نداشتند. دوربین اصلی تبلت s8 سامسونگ از چند لنز تشکیل شده که لنز اصلی آن 12 مگاپیکسلی بوده و دیگری لنز 6 مگاپیکسلی می‌باشد. 

دوربین سلفی این تبلت نیز دارای لنز 12 مگاپیکسلی واید می‌باشد. در نقطه مقابل تبلت s8 سامسونگ، دارای بلندگویی بسیار قدرتمندی است. این تبلت از اسپیکر چهارگانه استریو بهره می‌برد که مجهز به فناوری دالبی باشد. در نتیجه پخش صدا از طریق تبلت با کیفیت بسیار بالا اتفاق می‌افتد. این تبلت مانند سایر مدل‌های رده بالای تبلت، فاقد جک 3.5 میلیمتری برای هدفون می‌باشد.

مشخصات و ویژگی های تبلت s8 سامسونگ

اگر قصد خرید اقساطی تبلت s8 سامسونگ را دارید باید بدانید این تبلت دارای باتری با ظرفیت 8000 آمپر ساعت می‌باشد. شارژر سریع این تبلت می‌تواند باتری را در عرض 80 دقیقه به طور کامل شارژ کند. این تبلت فاقد رادیو و nfc بوده، اما دارای GPS و بلوتوث می‌باشد. تبلت s8 سامسونگ مجهز به سنسور اثر انگشت در کنار تبلت، سنسور مجاورت، قطب نما و شتاب سنج می‌باشد. 

چگونگی خرید قسطی تبلت s8 سامسونگ

قسطی کلاب امکان خرید اقساطی تبلت s8 سامسونگ را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید از طریق این سایت اقدام به خرید اقساطی تبلت و انواع کالای دیجیتال کنید. تبلت s8 سامسونگ در 4 رنگ مختلف خاکستری، نقره‌ای، صورتی و طلایی عرضه می‌شود. قسطی کلاب علاوه بر فروش قسطی تبلت اقدام به فروش نقدی محصولات خود نیز می‌کند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی لپتاپ ایسوس

خرید نقدی لپتاپ ایسوس
حدود یک سده از فعالیت شرکت ایسوس گذشته است. در ابتدا در زمینه تولید مادربرد فعالیت می‌کرد، اما از سال 2007 فعالیت خود را در زمینه تولید لپتاپ ادامه..

فروشگاه اینترنتی لپ تاپ قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی لپ تاپ قسطی کلاب
در عصر حاضر تکنولوژی و پیشرفت به سمت راحتی و کارایی بیشتر در حال حرکت است. زمانی که اولین کامپیوتر را طراحی کردند، به قدری سیستم های پردازنده بزرگی