خرید قسطی لپتاپ ایسر 2020

تاریخ انتشار:
1403/2/29 22:23:41

برند ایسر برندی موفق و عالی در حوزه لپتاپ است. برای خرید قسطی لپتاپ ایسر 2020 بدون پیش پرداخت به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی لپتاپ ایسر 2020


بررسی لپ تاپ ایسر 2020

خرید قسطی لپتاپ ایسر 2020 احتمالا از جمله موارد مد نظر افرادی باشد که با برند ایسر و کیفیت محصولات آن آشنا هستند. مهم نیست که به دنبال چه نوع لپ‌تاپی هستید، به هر حال این احتمال وجود دارد که ایسر بتواند به شما کمک کند. 

از کروم‌بوک‌های 200 دلاری گرفته تا غول‌های گیمینگ 9000 دلاری، فعالیت‌ها و نیازهای کمی وجود دارد که برند ایسر برای آنها یک محصول با کیفیت طراحی نکرده باشد. ایسر برند خود را به عنوان تولید کننده محصولاتی با ویژگی‌های مطلوب در عین داشتن قیمت متوسط معرفی می‌کند. اما سوال اینجا است که آیا خرید اقساطی لپتاپ ایسر 2020 برای شما هم مناسب است؟

ایسر در خط تولید خود هر سلیقه و بودجه‌ای را در نظر گرفته است. به همین دلیل محصولات آنها از لپ‌تاپ‌های مقرون به صرفه کیف‌پول‌پسند گرفته تا موارد گران‌قیمت و بسیار شیک را شامل می‌شود. حال شما با توجه به کاربردی که برای لپ تاپ خود در نظر دارید می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا خرید قسطی لپتاپ ایسر 2020 انتخاب مناسبی برای شما هست یا نه؟  

آیا لپ‌تاپ‌های ایسر خوب هستند؟

یک سوال مهم این است که آیا خرید اقساطی لپتاپ ایسر 2020 انتخاب درستی است؟ ایسر در چند سال گذشته به دلیل تولید لپ‌تاپ‌های خوش‌ساخت برای کسانی که بودجه کمی دارند، به شهرت رسیده است. 

قیمت لپ تاپ‌های این برند از حدود 300 دلار شروع می‌شود و انتخاب‌های زیادی را پیش روی افراد می‌گذارد. هر چند که بیشتر روی لپ‌تاپ‌های ارزان‌تر آنها تمرکز وجود دارد، اما هنوز هم خط تولیدشان لپتاپ‌هایی با قیمت بالاتر و کیفیت فوق العاده تولید می‌کند. 

ایسر ممکن است مثل برندهای معتبری مانند Dell یا HP حافظه پنهان نداشته باشد، اما برندی است که 6.1 درصد از سهم بازار را در دست داشته و در حال پیشرفت است (این در حالی است که برای مثال اپل 6.9 درصد از سهم بازار را در اختیار دارد).

طرفداران ایسر اغلب خرید قسطی لپتاپ ایسر 2020 را به دلیل قیمت مناسب آن و تعداد لپ‌تاپ‌هایی که می‌توان با بودجه کم از این برند خریداری کرد، تحسین می‌کنند. طراحی و کیفیت ساخت نیز در اکثر لپ‌تاپ‌های این برند به خوبی مورد توجه قرار می‌گیرد، به خصوص اگر محصولی را از رده متوسط یا بالا انتخاب کنید.

معرفی لپ تاپ‌های ایسر

سری سوئیفت ایسر طراحی و دیزاین مناسب را در اولویت قرار داده است که آنها را به انتخاب مناسبی برای خرید اقساطی لپتاپ ایسر 2020 تبدیل می‌کند. این لپ‌تاپ‌ها جزو باریک‌ترین و سبک ترین لپ‌تاپ‌های این برند هستند. نکته جالب اینجا است که لپ‌تاپ‌های این سری به عنوان یک محصول ممتاز، قیمت نسبتا پایینی دارند. به خصوص اگر مدل‌های ارزان‌تر را انتخاب کنید. 

ایسر ادعا می‌کند که سوئیفت 7 باریک‌ترین لپ‌تاپ جهان است. این لپ تاپ تنها 8.98 میلی‌متر ضخامت دارد که برای یک لپ تاپ، واقعا بسیار نازک است. در واقع فقط کمی ضخیم تر از یک iPad است. این لپ تاپ همانقدر که نازک است، وزن کمی هم دارد. سوئیفت 7 به لطف پردازنده Intel Core i7 نه تنها ظاهر خوبی دارد، بلکه عملکرد چشمگیری نیز از خود نشان می‌دهد. دارای صفحه نمایش لمسی نیز می‌باشد.

اگر Swift 7 کمی بیش از حد گران است، مدل‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر دیگری نیز در خط تولید ایسر وجود دارند. این یکی‌ها ممکن است ادعا نکنند که باریک‌ترین در جهان هستند، اما همچنان به طرز چشمگیری قدرتمند بوده و به خوبی طراحی شده‌اند و قیمت‌های دلپذیر تری هم دارند. به همین دلیل می‌توانید مطمئن باشید که از خرید قسطی لپ تاپ ایسر 2020 پشیمان نخواهید شد.

شرایط خرید قسطی لپتاپ ایسر 2020

لپ‌تاپ‌های ایسر از هر سری که باشند قطعا مشتریان خود را راضی خواهند کرد. به همین دلیل خرید قسطی لپ تاپ ایسر 2020 می‌تواند انتخاب مقرون به صرفه‌ای برای افرادی باشد که قصد یا شرایط خرید نقدی لپ‌تاپ را ندارند. قسطی کلاب شرایطی را ایجاد کرده است که افراد بتوانند به راحتی برای خرید قسطی لپ تاپ ایسر 2020 اقدام نمایند. کافی است شرایط مربوط به خرید قسطی را بررسی نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی A32

خرید اقساطی گوشی A32
جدیدترین گوشی سامسونگ در سال 2021 مدل a32 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی A32 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه....

خرید اقساطی آیپدایر

خرید اقساطی آیپدایر
امروزه تبلت‌ها در دنیای تکنولوژی نقش بسزایی را ایفا می‌کنند. برای خرید اقساطی آیپد ایر به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...