خرید قسطیps5 دیجیتال

تاریخ انتشار:
1403/2/24 18:52:08

کنسول بازی سونی یکی از برترین محصولات دنیا است که از قیمت بالایی برخوردار می‌باشد. برای خرید قسطیps5 دیجیتال به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطیps5 دیجیتال


مقدمه

در تابستان سال 1399 بود که سونی پلی استیشن 5 را راهی بازار کرد. پس از این موضوع، بسیاری از افراد، علاقه مند به خرید قسطی PS5 دیجیتال شدند، اما این امکان میسر نبود. از طرفی دیگر به دلیل قیمت بالای این کنسول، امکان خرید نقدی آن را نیز نداشتند. در این محتوا، نگاهی به مشخصات این کنسول می‌اندازیم و تفاوت‌های آن را با نسخه معمولی بررسی می‌کنیم. 

در انتهای این مقاله نیز درباره خرید قسطی این محصول از یک مرجع مطمئن، به شما مطالبی را گوشزد خواهیم نمود. اگر علاقه مند به دریافت اطلاعات در این زمینه می‌باشید، لطفا تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

پلی استیشن 5 دیجیتالی، چه ویژگی‌هایی دارد؟

پیش از بیان موضوع خرید اقساطی PS5 دیجیتال، لازم است نگاهی به مشخصات این کنسول داشته باشیم. نسخه دیجیتالی و معمولی پلی استیشن 5 که یک کنسول بازی سرگرمی می‌باشد، دارای 3 تفاوت می‌باشند.

نخستین و اصلی ترین تفاوت این دو کنسول، دیسک درایو آن‌ها می‌باشد که نسخه دیجیتالی این پلی استیشن، فاقد دیسک درایو است. به عبارتی شما باید برای انجام بازی درون این نسخه از کنسول، بازی‌ها را به صورت آنلاین دریافت کنید. تفاوت دوم این دو کنسول باهم، در طراحی آن‌ها می‌‍باشد. 

تنها تفاوت طراحی این دو نسل، قسمت دیسک درایو می‌باشد که در نسخه دیجیتالی آن، این بخش وجود ندارد. سرانجام آخرین بخش از تفاوت‌های این دو نسل، به قیمت این کنسول‌ها می‌رسد. نسخه دیجیتالی این کنسول به دلیل کاهش قطعات سخت افزاری، دارای قیمت کمتری نسبت به نسخه دیسک دار می‌باشد. 

آیا خرید قسطی PS5 دیجیتال، مناسب و به صرفه می‌باشد؟

شاید پس از خواندن مطالب بالا، این سوال به ذهنتان رسیده باشد که خرید اقساطی PS5 دیجیتال، مناسب و به صرفه می‌باشد یا خیر. در هنگام خرید این نسخه یا نسخه دیسک دار، متناسب با شرایط باید انتخاب خود را انجام دهید. به عنوان مثال اگر علاقه‌ای به خرید و دانلود بازی به صورت آنلاین ندارید و دوست دارید با صرف هزینه بیشتر، نسخه دیسک دار را تهیه کنید، می‌توانید پلی استیشن 5 دیسک دار را تهیه نمایید.

از طرفی اگر علاقه مند به صرفه جویی در هزینه‌ها می‌باشید و دوست دارید بازی‌های زیاد با هزینه کم را دانلود نمایید، پیشنهاد می‌کنیم نسخه دیجیتالی این کنسول را تهیه نمایید. بازی‌های آنلاینی که در نسخه دیجیتالی این کنسول قابل دانلود می‌باشند، قیمتی مناسب تر دارند. البته باید هزینه دانلود از اینترنت را نیز در نظر گرفت.

خرید قسطی PS5 دیجیتال از قسطی کلاب

اگر قصد خرید اقساطی کنسول بازی را دارید، قسطی کلاب بهترین مرجع برای چنین کاری می‌باشد. در قسطی کلاب شما می‌توانید به راحتی خرید اقساطی PS5 دیجیتال را تجربه نمایید. این مجموعه با ارائه فروش قسطی PS5، توانسته است این مهم را برای علاقه مندان به این کنسول، مهیا کند. نحوه دریافت محصول به صورت قسطی از این مجموعه بسیار آسان است.

کافی است به این سایت مراجعه نمایید و با ثبت نام و مطالعه شرایط، اقدام به دریافت محصول خود نمایید. علاوه بر نسخه دیجیتالی پلی استیشن 5، شما می‌توانید نسخه دیسک دار این کنسول را نیز از قسطی کلاب تهیه نمایید. در انتهای این محتوا، امیدواریم از خواندن آن رضایت خاطر داشته باشید و مطالب مفیدی را کسب کرده باشید. همچنین امیدواریم تجربه خرید مناسب و ایده آلی را از قسطی کلاب بدست بیاورید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی پلی استیشن 5 دیجیتال

خرید قسطی پلی استیشن 5 دیجیتال
کنسول بازی ps5 یکی از برترین و محبوب‌ترین محصولات برند سونی است. برای خرید قسطی پلی استیشن 5 دیجیتال به بخش کنسول بازی در دسته...

خرید اقساطی کنسول های بازی در تهران

خرید اقساطی کنسول های بازی در تهران
در گذشته کودکان فعالیت بیشتر ی داشتند و وقت بیشتری را صرف بازی و ورزش می کردند. کودکان امروزی اکثر وقت خود را صرف انجام بازی های.....