خرید قسطی گوشی S21 FE با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/23 01:11:18

گوشی s21 fe را می‌توان جز بهترین گوشی‌های سامسونگ در نظر گرفت. برای خرید قسطی گوشی S21 FE با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی S21 FE با چک


گوشی S21 FE

کمپانی سامسونگ به تولید گوشی‌های مختلف با ویژگی‌های فنی متنوع شهرت دارد. این شرکت به دلیل تولید گوشی‌های پرچم‌دار خود در دنیا بسیار معروف می‌باشد. این محصولات مشخصات و ویژگی‌های منحصر به فردی دارند که سبب گردیده نظر طرفدار بسیاری در دنیای کالاهای دیجیتال را به خود جلب نماید. از  طرفی قیمت گوشی‌های سری S سامسونگ به گونه‌ای است شاید مناسب برخی از افراد نباشد. 

به همین جهت سامسونگ تصمیم گرفته گوشی‌ پرچم‌دار اقتصادی خود را با نام Samsung Galaxy S21 FE تولید و به طرفداران خود تقدیم نماید. این گوشی دارای سخت‌افزاری قدرتمند بوده و به خوبی می‌تواند از پس پردازش برنامه‌های سنگین برآید. اگر قصد خرید قسطی گوشی S21 FE به عنوان محصولی با کیفیت از کمپانی سامسونگ را دارید می‌توانید در این نقد و بررسی ما را همراهی نمایید. 

ویژگی‌های ظاهری Samsung Galaxy S21 FE

این گوشی دارای ابعادی معادل 155.7 × 74.5 × 7.9 میلی‌متر می‌باشد و وزنی برابر با 177 گرم دارد. وزن سبک و اندازه مناسب این کالای دیجیتال از جمله ویژگی‌های مناسب آن به حساب می‌آید. سامسونگ برای قاب پشتی این گوشی از متریال پلاستیک مات جهت کاهش لکه‌پذیری استفاده کرده و فریم آن را از جنس آلومینیوم انتخاب کرده است. در سمت چپ این قاب، ماژول مستطیلی با کناره‌های منحنی قرار گرفته که داخل آن سه عدد لنز دوربین به صورت عمودی تعبیه شده است. این چیدمان تا حدود زیادی شبیه به گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ می‌باشد.

این کالای دیجیتال ظاهری بسیار زیبا و جذاب دارد و در رنگ‌های مشکی، سفید، سبز زیتونی و یاسی به بازار عرضه شده است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به برخورداری از گواهی ضد آب IP68، پشتیبانی از دو عدد سیم‌کارت، حسگرهای شتاب ‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب ‌نما، بلوتوث نسخه 5.0، باتری لیتیوم یونی 4500 میلی‌آمپری با شارژ سریع 25 واتی، شارژر سریع بی‌‌سیم 15 وات و شارژ معکوس بی‌سیم اشاره نمود. برای خرید اقساطی گوشی S21 FE به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ویژگی صفحه نمایش گوشی  S21 FE

این کالای دیجیتال مجهز به صفحه نمایش Dynamic AMOLED 2X که در فضاهای RGB و DCI-P3 رنگ‌ها را با دقت بالاتری نشان می‌دهد. همچنین با به حداقل رساندن میزان رنگ آبی در نمایش تصاویر، از چشم کاربران در برابر آسیب‌های احتمالی محافظت می‌کند. این صفحه نمایش 6.4 اینچی در حدود 87 درصد از فضای روبروی پنل گوشی را به خود اختصاص داده است. همچنین دارای رزولوشنی برابر با 1080 × 2340 پیکسل با تراکم 403 پیکسلی می‌باشد و دارای نرخ به روز رسانی 120 هرتزی است. برای خرید قسطی گوشی S21 FE به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

میزان روشنایی صفحه نمایش این کالای دیجیتال حداکثر 1117 نیت می‌باشد و در زیر نور مستقیم آفتاب جلوی افت کیفیت تصاویر را می‌گیرد. پشتیبانی از قابلیت HDR10، از دیگر ویژگی‌هایی است که در این گوشی می‌توان مشاهده کرد. سامسونگ برای این گوشی از صفحه نمایش همواره روشن استفاده کرده که به کاربران این امکان را می‌دهد در کمترین زمان و به راحتی به محتویات داخل گوشی دسترسی داشته باشند. 

مشخصات فنی و سخت‌افزاری کالای دیجیتال Galaxy S21 FE

سامسونگGalaxy S21 FE  دارای تراشه 5 نانومتری Exynos 2100 است. پردازنده مرکزی این کالای دیجیتال از نوع 8 هسته‌ای بوده که شامل یک هسته 2.9 گیگاهرتز Cortex-X1، سه هسته 2.80 گیگاهرتز Cortex-A78 و چهار هسته 2.2 گیگاهرتز Cortex-A55 می‌باشد. با خرید اقساطی گوشی S21 FE از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه نمایید.

همچنین روی این گوشی پردازنده گرافیکی قدرتمند Mali-G78 MP14 نصب شده است. این محصول با مشخصات سخت‌افزای که دارد قادر خواهد بود ساعت‌ها برنامه‌های سنگین گرافیکی و بازی‌های ویدئویی را بدون هیچ مشکلی به اجرا در بیاورد. این کالای دیجیتال دارای رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی می‌باشد و فاقد پشتیبانی از حافظه جانبی است. سیستم عامل آن به صورت پیش فرض بر پایه اندروید 12 بوده و دارای رابط کاربری One UI 5.1 است.

مشخصات دوربین Galaxy S21 FE  

این کالای دیجیتال دارای سه لنز دوربین با مشخصات زیر است:

1.لنز عریض 12 مگاپیکسلی، 26 میلی‌متری که دارای گشودگی دیافراگم f/1.8 با سایز پیکسل 1.8 میکرومتر می‌باشد. این لنز دارای لرزشگیر اپتیکال تصویر، فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز تصویربرداری است.

2.لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی، 13 میلی‌متری که دارای گشودگی دیافراگم f/2.2 با سایر پیکسل 1.12 میکرومتر می‌باشد. این لنز قادر خواهد بود تصویر را با پوشش 123 درجه ثبت نماید.

3.لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی، 76 میلی‌متری که دارای گشودگی دیافراگم f/2.4 با سایز پیکسل 1.0 میکرومتر می‌باشد. این لنز دارای مشخصاتی مانند فوکوس خودکار، لرزشگیر اپتیکال، بزرگ‌نمایی اپتیکال 3 برابری است.

4.در نهایت لنز سلفی 32 مگاپیکسلی، 26 میلی‌متری را داریم که دارای گشودگی دیافراگم f/2.2 با سایز پیکسل 0.8 میکرومتر است. 

شرایط خرید قسطی گوشی S21 FE

گوشی Galaxy S21 FE به عنوان یک پرچم‌دار خوش قیمت نظر طرفداران زیادی را به خود جلب نموده است. به همین دلیل بسیاری از کاربران برای خرید آن به دنبال مجموعه‌هایی هستند که بتوانند این کالای دیجیتال را با شرایط ویژه خرید اقساطی تهیه نمایند. مجموعه قسطی کلاب به عنوان یکی از فروشگاه‌های اینترنتی فروش نقدی و طرح‌های مختلف فروش قسطی کالاهای دیجیتال، گزینه مناسبی برای خرید اقساطی گوشی S21 FE محسوب می‌َشود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ایر پاد پرو

خرید قسطی ایر پاد پرو
اگر به دنبال خرید قسطی ایر پاد پرو با قیمتی عالی هستید، به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...

خرید گوشی اپل قسطی

خرید گوشی اپل قسطی
برند اپل در سال‌های اخیر در اوج محبوبیت و شهرت قرار گرفته و فروش بالایی را تجربه کرده است. اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی اپل دارید به...