خرید اقساطی گوشی a01

تاریخ انتشار:
1403/2/20 14:01:42

برند سامسونگ گوشی‌های متنوعی با رنج قیمت متفاوت دارد. برای خرید اقساطی گوشی a01 که یک گوشی مقرون به صرفه است به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی a01


بررسی گوشی a01

امروزه گوشی‌ها جز جدا نشدنی از زندگی انسان‌ها هستند. در حال حاضر پرکاربردترین وسیله زندگی انسان‌ها همین گوشی‌ها هستند. همان طور که می‌دانید تلفن‌های همراه قیمت بالایی دارند به همین جهت باید هنگام خرید آن‌ها دقت زیادی به خرج دهید. 

قبل از هر چیزی باید از ویژگی‌های گوشی مورد نظر آگاهی داشته باشید. از آن جایی که موبایل جز کالای دیجیتال به حساب می‌آید حساسیت زیادی برای خرید آن وجود دارد پس باید آن را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید. در این مطلب به چگونگی خرید قسطی گوشی a01 می‌پردازیم. پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید.

ویژگی‌های گوشی a01

اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد خرید اقساطی گوشی a01 را دارند‌ قبل از هر چیزی باید با ویژگی‌های این موبایل آشنا شوید‌. ویژگی‌های این کالا عبارت‌اند از:

• زمان ارسال: نهایت 5 روز کاری‌

• سیستم عامل: Android

• نسخه سیستم عامل: Android 10

• اندازه: 5.7 اینچ

• حافظه داخلی: 16  گیگابایت

• رزولوشن عکس: 13 مگاپیکسل

• فناوری صفحه نمایش: PLS TFT

• توضیحات سیم کارت: سایز نانو (12.3*8.8) میلی متر

• تعداد سیم کارت: دو عدد

• شبکه های ارتباطی: 2G , 3G, 4G

• تعداد دوربین‌های پشت گوشی: 2 ماژول دوربین

اگر پس از آشنایی با ویژگی‌های این موبایل به خرید آن تمایل پیدا کردید می‌توانید برای خرید قسطی گوشی a01 اقدام کنید. 

برترین ویژگی‌های گوشی a01

این گوشی دارای حسگرهای شتاب سنج و سنسور مجاورت است. به نسبت گوشی‌های دیگر دارای رنگ‌های بسیار خاص و زیبایی است. شما می‌توانید از بین رنگ‌های آبی، مشکی و قرمز رنگ مورد نظر خودتو رو انتخاب کنید. ویژگی مهم دیگر این گوشی کیفیت بالا دوربین جلوی آن است و پس اگر می‌خواهید تصاویر زیبایی به صورت سلفی از خود بگیرید ما این گوشی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بهترین روش برای خرید اقساطی گوشی a01

در این قسمت قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چرا افراد از میان تمامی مدل‌های موجود در بازار گوشی a01 را انتخاب می‌کنند؟؟ این گوشی یکی از بهترین گوشی‌های قیمت مناسب است. در فروشگاه‌های آنلاین گوشی‌های زیادی با برندهای مختلفی به فروش می‌رسند. متقاضیان برای خرید نقدی گوشی می‌توانند موبایل‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنند و تصمیم نهایی را بگیرند. 

تنوع موبایل در بازار بسیار بالا است. گوشی‌های زیادی با سیستم عامل اندروید و iOS موجود هستند که البته مهمترین مسئله‌ای که هنگام خرید گوشی وجود دارد قیمت آن است. پس قبل از خرید اقساطی موبایل باید با قیمت موبایل‌ها آشنا شوید.

شرایط خرید اقساطی گوشی a01

در حال حاضر فروشگاه‌های زیادی به فروش قسطی گوشی مشغول هستند. قسطی کلاب یکی از این فروشگاه‌ها است. اگر قصد خرید قسطی گوشی a01 را دارید می‌توانید به این مجموعه مراجعه کنید. برای خرید اقساطی گوشی a01 باید با شرایط فروش قسطی موبایل آشنا شوید. 

فروشگاه‌های مختلفی به فروش اقساطی کالاهای دیجیتال مشغول هستند، اما شرایط آن‌ها با شرایط فروشگاه آنلاین قسطی کلاب متفاوت است. بیشتر‌ این فروشگاه‌ها تنها 3 ماه به مشتری‌ها برای پرداخت قسط‌ها فرصت می‌دهند. اما سایت قسطی کلاب چنین محدودیتی را قائل نشده است.

در واقع هدف این فروشگاه مراعات حال مشتریان گرامی است. به همین علت افرادی که قصد خرید قسطی از این فروشگاه را دارند می‌توانند اقساط را به شکل دلخواه پرداخت کنند. در واقع مشتریان گرامی می‌توانند هزینه باقی مانده موبایل خود را در اقساط 3 تا 12 ماهه به فروشگاه آنلاین پرداخت کنند. 

یکی از ویژگی‌های مثبت خرید گوشی قسطی از این فروشگاه این است که حداکثر پس از گذشت 72 ساعت تلفن همراه خریداری شده درب منزل به شما تحویل داده خواهد شد. هر سال افراد زیادی از فروشگاه آنلاین قسطی کلاب خرید می‌کنند و از خرید خود رضایت کامل دارند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید ساعت هوشمند شیائومی اقساطی

خرید ساعت هوشمند شیائومی اقساطی
ساعت‌های هوشمند یکی از برترین تکنولوژی‌های دنیا است که به تازگی استفاده از آن همه گیر شده است. برای خرید اقساطی ساعت هوشمند ...

خرید قسطی پاوربانک

 خرید قسطی پاوربانک
پاوربانک یکی از وسایل ضروری برای مسافرت و مکان‌هایی است که دسترسی به برق ندارید تا گوشی شما خاموش نشود. برای خرید قسطی پاوربانک به...