خرید قسطی پلی استیشن

تاریخ انتشار:
1403/2/17 01:37:22

در این روزای تابستان، هیچ چیزی مثل یک کنسول بازی جذاب نمی‌تواند حال و هوای شما را عوض کند. برای خرید اقساطی پلی استیشن به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی پلی استیشن

کنسول بازی سونی 

به طور حتم نام معروف پلی استیشن را در صنعت بازی شنیده‌اید. بهتر است مروری به تاریخچه آن داشته باشیم. کن کتاراگی شخصی است که می‌توان او را پدر پلی استیشن نامید.

او به این فکر افتاد تا دو کمپانی ژاپنی نینتندو و سونی را با یکدیگر متحد کند تا یک کنسول مشترک برای بازی اختراع نمایند. در سال ۱۹۹۱ همکاری نینتندو و سونی با یکدیگر قطع شد. 

مدیران ژاپنی موافق ورود سونی به بازار بازی‌های کامپیوتری نشدند. با خرید نقدی یا اقساطی پلی استیشن هیجان در بازی را حس کنید!

تحولی عظیم با کنسول بازی سونی

آقای کتاراگی تسلیم نشد. سرانجام در سال ۱۹۹۴ پلی استیشن فروش بسیار خوبی در آمریکا کرد. این کنسول تفاوت بسیار زیادی با محصولات قبلی سونی مانند سگا داشت. عرضه پلی استیشن در آمریکا با موفقیت عظیمی همراه شد. ۱۰۰۰۰۰ کنسول عرضه شده در ماه سپتامبر به فروش رسید.

کم کم، شعبه‌هایی در اروپا، روسیه، هندوستان و خاورمیانه نیز تاسیس شد و آمار فروش خیره‌کننده‌ای که حدود ۱۰۲ میلیون واحد بود را به ثبت رسانید!

سونی در سال ۲۰۰۰ اقدام به تولید محصولی کوچکتر تحت عنوان پیسون کرد. کنسولی که شعار تبلیغاتی هرکجا، هر زمان، برای همیشه را داشت و طرفداران زیادی نیز به دست آورد. فروش آن در سال ۲۰۰۶ به بیش از ۲۸ میلیون عدد رسید.

این محصول به همراه یک LCD که ابعاد ۵ اینچی داشت، به فروش می‌رسید و خریداران کنسول و LCD را در مجموعه‌ای تحت عنوان کمبو پک تهیه می‌کردند. 

پلی استیشن تبدیل به کنسولی شد که به سادگی نام خود را در دنیای بازی‌های کامپیوتری جاودان کرد و هم‌چنین، بر رقبای قدرتمندی چون سگا با کنسول سترن و نینتندو با کنسول نینتندو ۶۴ غلبه کرد. با خرید اقساطی پلی استیشن لذت بازی را تجربه کنید.

موفقیت‌های پلی استیشن 

در سال ۲۰۰۷ بیشتر از ۹۶۰ میلیون نسخه از بازی‌های مختلف توسط صاحبان پلی استیشن خریداری شد. این آمار از کیفیت فوق‌العاده بالای این کنسول حکایت داشت. با خرید نقدی یا اقساطی پلی استیشن با لذت زیادی بازی کنید.

علت محبوبیت کنسول بازی سونی 

در سال ۲۰۱۳ پلی استیشن ۴ که اسم یک کنسول بازی ویدیویی است ارائه شد. پلی استیشن ۴ دو مرتبه مورد اصلاح قرار گرفت. یکی پلی استیشن ۴ اسلیم و دیگری پلی استیشن ۴ پرو بود. 

نسخه پرو سخت افزار و گرافیک قوی‌تری نسبت به نسخه‌های اولیه خود داشت. قابلیت خرید اقساطی پلی استیشن در قسطی کلاب فراهم شده است.

پلی استیشن‌های قدرتمندی وجود دارند که از واقعیت مجازی حمایت می‌کند. استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی، راه جذابی در برقراری ارتباط با بازی را برای شما فراهم می‌کند.

در ضمن در پلی استیشن پلاس، فضای ذخیره ابری رایگان نیز خواهید داشت. با خرید نقدی یا اقساطی پلی استیشن یک تجربه لذت‌بخش در بازی کردن داشته باید. 

خرید قسطی پلی استیشن 

برای خرید یک پلی استیشن می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید. قسطی‌کلاب به عنوان یک پلتفرم تامین کالاهای دیجیتال و لوازم خانگی ایرانیان شرایط ویژهای را برای شما به ارمغان آورده است. 

برای خرید کالاهای دیجیتال خود می‌توانید به صورت نقدی اقدام نمایید و یا در صورت درخواست اعتبار خرید اقساطی به یکی از دو روش بای چک و یا لیزینگ اقدام فرمایید.

در خرید اقساطی کالا از طریق لیزینگ باید به نام شخص درخواست دهنده، چک دهید. دقت کنید که سابقه بانکی خوبی داشته باشید.

حساب شما نباید سابقه‌ای درخصوص چک برگشتی و یا معوقه بانکی داشته باشد. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی پلی استیشن از قسطی کلاب است. همین حالا نسبت به خرید خود اقدام نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی کنسول ps5 با سفته

خرید قسطی کنسول ps5 با سفته
کنسول بازی پلی استیشن 5 جز برترینو بهترین کنسول‌های بازی در دنیا است. برای خرید قسطی کنسول ps5 با سفته الکترونیک به بخش کنسول بازی...

خرید اقساطی PS5 سفته ای

خرید اقساطی PS5 سفته ای
کنسول بازی پلی استیشن یکی از بهترین وسایل بازی در دنیا است. برای خرید اقساطی PS5 سفته ای به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی...