خرید قسطی ps5

تاریخ انتشار:
1403/2/27 03:19:18

جدیدترین کنسول بازی سونی با عملکردی استثنایی روانه بازار شد. برای خرید اقساطی ps5 به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات ویژه‌ای برخوردار شوید.

خرید قسطی ps5
ps5

اگر به حوزه بازی‌های کامپیوتری علاقه داشته باشید، حتما نام سری جدید پلی استیشن سونی را شنیده‌اید. این کنسول بازی نسبت به سری قبلی‌های خود، بسیار کارآمدتر است. 

شرکت سونی در طراحی و ساخت این وسیله بازی ویدیویی جدید، تلاش خود را کرده ‌است که بسیار عالی بدرخشد و تمام جوانب کار را رعایت کند. پس اگر می‌خواهید لذت بازی با یک دستگاه بسیار پیشرفته را داشته ‌باشید، پیشنهاد ما به شما خرید نقدی یا اقساطی ps5 است. 

مشخصات پلی استیشن 5 

این سیستم بازی دارای یک ترا حافظه داخلی SSD می‌باشد که رم به کار رفته در آن، 16 گیگابایت و از نوع GDDR6 است. پردازنده گرافیکی به کار رفته در آن از نوع AMD و هشت هسته‌ای می‌باشد. 

درایو آن 4k است واز نوع بلوری UHD می‌باشد. همچنین این دستگاه دارای شبکه بی‌سیم، بلوتوث، درگاه شبکه و HDMI است. 

وقتی برای خرید این دستگاه اقدام می‌کنید، یک دسته، کابل HDMI و همچنین کابل برق را در یک جعبه با هم تحویل می‌گیرید. در ادامه برای خرید اقساطی ps5 با ما همراه باشید. 

شرکت سونی 

به منظور خرید نقدی یا اقساطی ps5 بایستی بدانید که شرکت سازنده این سری جدید از پلی استیشن‌ها که در سال 2020 عرضه شده ‌است، شرکت سونی می‌باشد. این شرکت که یک شرکت سهامی عام می‌باشد، چند ملیتی بوده و در کشور چین پا گرفته ‌است.

این شرکت در حوزه ساخت محصولات الکترونیکی، بازی‌های ویدیویی چون سری پلی استیشن‌های ۱،۲،۳،۴ و۵، حوزه موسیقی و ساخت وسیله‌های تولید صدا، عرصه ساخت فیلم و همچنین در حوزه ارائه خدمات مالی فعالیت‌هایی دارد. در ادامه همراه باشید تا از شرایط خرید اقساطی ps5 جدید سونی مطلع گردید. 

تاریخچه شکل‌گیری سونی 

اگر می‌خواهید از شرایط خرید نقدی یا اقساطی ps5 مطلع گردید، تا آخر این مقاله ما را همراهی کنید. اولین محصول ساخته شده توسط این شرکت، یک پلوپز برقی بود که هیچ وقت به بازار عرضه نگردید و در اقدام بعدی آن‌ها شروع به ساخت یک بالش گرم کننده الکترونیکی افتادند که در پی آن توانستند اندکی موفقیت برای خود بسازند. 

محصولات تولید شده توسط کمپانی سونی 

این شرکت چینی از بزرگترین کمپانی‌های سازنده محصولات الکترونیکی، صوتی، تصویری و همچنین از بزرگترین سازندگان سنسورهای دوربینی و تولید کننده تلویزیون‌هایی باکیفیت در سطح جهانی می‌باشد. 

شرکت سونی همانطور که پیش‌تر گفته شد، سازنده سیستم‌های بازی و گیم‌های حرفه‌ای ویدیویی می‌باشد و از بزرگترین سازندگان قطعات موسیقایی در جهان است. 

اگر بخواهیم یکی از بزرگترین رهبران در عرصه صنعت سینما و حوزه فیلمسازی و تلویزیونی را در جهان نام ببریم، بی شک باید به کمپانی بزرگ سونی اشاره کنیم.   

خرید ps5   

اگر می‌خواهید تجربه یک بازی بسیارحرفه‌ای و قدرتمند را داشته‌باشید، شک نکنید که باید یکی از دستگاه‌های جدید بازی‌های ویدیویی این شرکت یعنی ps5 را خریداری نمایید. 

به همین منظور، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی ps5 از سایت قسطی کلاب است. سایت اینترنتی قسطی کلاب به دو صورت نقدی و اقساطی محصولات خود را به فروش می‌رساند.

در شرایط خرید اقساطی شما قادر خواهید بود که در طی دریافت اعتبار از سایت، به دو صورت بای چک و لیزینگ اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود در زمینه‌های لوازم الکترونیکی و محصولات لوازم خانگی نمایید. 

این شرکت توانسته است با قرار دادن شرایط بسیار خوب اقساطی، نظر مشتریان زیادی را به سمت خود جلب نماید. در روش خرید به صورت بای چک، می‌توانید به سه روش پرداخت چک، ارائه سفته و یا کسر از حقوق به خرید محصولات مورد نظر خود در دو حوزه لوازم خانگی و محصولات الکترونیکی نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی playstation 4

 فروش قسطی playstation 4
با خرید PS4 از طریق فروشگاه قسطی کلاب و با استفاده از طرح فروش نقدی یا قسطی PlayStation 4 صاحب تکنولوژی منحصر بفردی می‌شوید. این دستگاه دارا...

خرید اقساطی تردمیل

خرید اقساطی تردمیل
خیلی از افراد جامعه به دلیل مشغله های زیاد، زمان کافی برای ورزش را ندارند، اما می توانند از طرح خرید اقساطی تردمیل بهره مند شوند. شما