خرید قسطي پلی استیشن 4 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/13 21:27:50

پلی استیشن 4 جز پرفروش‌ترین کنسو‌ل‌های بازی سونی می‌باشد. برای خرید قسطي پلی استیشن 4 با چک به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطي پلی استیشن 4 با چک


معرفی پلی استیشن 4

پلی استیشن 4، یک کنسول بازی با قابلیت‌های فراوان بوده که توسط شرکت سونی ساخته شده است. PS4 با سخت‌افزار قدرتمند، طراحی خلاقانه و قابلیت‌های گسترده‌، تجربه‌ همه جانبه‌ای از بازی و سرگرمی را ارائه می‌دهد. عرضه جهانی این کنسول بازی در سال 2013 آغاز شده و هنوز هم پس از 10 سال به عنوان یکی از کنسول‌های بازی جهان شناخته می‌شود. با ما همراه باشید تا پس از بررسی مشخصات این کنسول بازی، با شرایط خرید قسطي پلی استیشن 4 آشنا شوید. 

مشخصات سخت افزاری PS4

یکی از قابلیت‌های برجسته پلی استیشن 4، مشخصات سخت افزاری چشمگیر آن است. این کنسول مجهز به یک پردازنده تک تراشه سفارشی است که یک پردازنده هشت هسته‌ای AMD Jaguar را با یک پردازنده گرافیکی AMD Radeon 1.84 ترافلاپ ترکیب می‌کند. این ترکیب قدرتمند PS4 را قادر می‌سازد تا گرافیک خیره‌کننده و گیم ‌پلی روان را ارائه دهد. پلی استیشن 4 دارای 8 گیگابایت رم GDDR5 است که حافظه کافی را برای اجرای یکپارچه بازی‌ها و برنامه‌ها فراهم می‌کند. این رم 8 گیگابایتی تضمین می‌کند که بازیکنان به راحتی بتوانند بین بازی‌ها جابه‌جا شوند، به منوها دسترسی داشته باشند و محتوا را به سرعت و بدون هیچ تاخیر یا افت کیفیت بارگیری کنند.

از نظر فضای ذخیره سازی، پلی استیشن 4 گزینه‌های مختلفی را برای رفع نیازهای کاربران ارائه می‌دهد. مدل استاندارد، دارای هارد دیسک 500 گیگابایتی است که فضای کافی برای ذخیره بازی‌ها، داده‌های ذخیره شده و محتوای چندرسانه‌ای را فراهم می‌کند. با این حال، برای کسانی که به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارند، یک نسخه 1 ترابایتی نیز موجود است. برای خرید اقساطي پلی استیشن 4 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

قابلیت اتصال آنلاین

یکی از مهم‌ترین پیشرفت‌ها در پلی استیشن 4 قابلیت اتصال آنلاین آن است. این کنسول دارای اتصال Wi-Fi و اترنت داخلی است که به بازیکنان اجازه می‌دهد به اینترنت متصل شوند و به طیف گسترده‌ای از قابلیت‌های آنلاین دسترسی داشته باشند. PS4 همچنین از چت صوتی پشتیبانی می‌کند و ارتباط و استراتژی را برای بازیکنان در طول بازی آسان‌تر می‌کند. 

تنوع در انتخاب بازی‌ها

یکی دیگر از قابلیت‌های ضروری پلی استیشن 4، کتابخانه گسترده بازی‌های آن است. با انتخاب گسترده‌ای از عناوین موجود، از اکشن و ماجراجویی گرفته تا بازی‌های ورزشی و نقش آفرینی، برای هر نوع گیمر، بازی‌های خاصی وجود دارد. با خرید قسطي پلی استیشن 4 از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه نمایید.

رابط کاربری پلی استیشن 4

پلی استیشن 4 یک رابط کاربر پسند ارائه می‌کند که به راحتی قابل پیمایش است. کنترلر DualShock 4 این کنسول با طراحی ارگونومیک و قابلیت‌های نوآورانه خود، گیم پلی را بهبود می‌بخشد. پد لمسی، حسگرهای حرکتی و بلندگوی داخلی است که ابعاد جدیدی به گیم پلی اضافه می‌کند. PS4 همچنین مجموعه‌ای از قابلیت‌ها و لوازم جانبی اضافی را ارائه می دهد که تجربه بازی را بهبود می بخشد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به PlayStation VR اشاره کرد. PS4 همچنین از قابلیت بازی از راه دور پشتیبانی می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد بازی‌ها را روی دستگاه‌های سازگار مانند گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها یا رایانه‌های شخصی پخش کنند و بازی کنند. با خرید اقساطي پلی استیشن 4 از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

خرید قسطي پلی استیشن 4 در قسطی کلاب

تا به اینجای مقاله، شما را با مشخصات پلی استیشن 4 آشنا کردیم. در صورتی که به جای خرید نقدی تمایل به خرید قسطی پلی استیشن 4 را داشته باشید، می‌توانید محصول اورجینال را از فروشگاه قسطی کلاب خریداری کنید. قسطی کلاب به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه‌های فعال در حوزه فروش قسطی کالای دیجیتال و لوازم بازی سرگرمی در کشور شناخته شده است. امکان بهره‌مندی از انواع طرح‌های اعتباری برای مشتریان قسطی کلاب وجود داشته و مشتریان می‌توانند از مزایای این طرح‌های اعتباری بهره ببرند. برای خرید اقساطي پلی استیشن 4 می‌توانید به صفحه مربوطه در وب سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی بازی و سرگرمی

فروش قسطی بازی و سرگرمی
وسایل بازی و سرگرمی برای افراد در هر گروه سنی لذت بخش می باشند، همان اندازه که یک کودک با یک ماشین شارژی......

خرید قسطی دوربین نیکون

خرید قسطی دوربین نیکون
در هر خانواده ای برای ثبت لحظه های خاطره انگیز وجود یک دوربین با کیفیت ضروری است. از آن جایی که قیمت کالاهای دیجیتال در ماه های اخیر به طور...