خرید قسطی ps5 با درایو

تاریخ انتشار:
1403/2/26 01:42:23

یکی از جذاب‌ترین کنسول‌های بازی سونی بی‌شک پلی استیشن 5 می‌باشد. برای خرید قسطی ps5 با درایو به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی ps5 با درایو


بررسی مشخصات فنی ps5

پلی استیشن 5 در تاریخ 10 نوامبر 2020 میلادی به بازار‌های جهانی عرضه شده و در بازار داخلی ایران فروش بسیار بالایی را تجربه کرده است و تاکنون علاقه‌مندان بسیاری برای خرید قسطی PS5 اقدام کرده‌اند. این کنسول زیبا و جذاب دارای ابعاد 390*104*260 میلی‌متر است و وزن نهایی آن 4.5 کیلوگرم می‌باشد که در مقایسه با وزن پلی استیشن 4 کمی بیشتر می‌باشد.

این محصول دارای یک پردازنده 8 هسته‌ای از نوع Zen 2 است که به صورت سفارشی برای این کنسول طراحی شده است و قدرت پردازش این پردازنده قدرتمند در حدود 3.5 گیگاهرتز می‌باشد. 

پردازنده گرافیکی PS5 دارای 36 واحد مخصوص محاسبات به همراه فرکانس پردازش 2.23 گیگاهرتز می‌باشد و قدرت پردازش آن تا میزان 10.28 ترافلاپس قابل افزایش است و توان پردازشی غیر قابل باور این کنسول بازی سرگرمی نوید بخش و تجربه‌ای متفاوت برای گیمر‌ها می‌باشد. 

پلی استیشن 5 دارای 16 گیگابایت حافظه رم اختصاصی از نوع GDDR5 می‌باشد و مجهز به یک حافظه‌ داخلی SSD با ظرفیت 825 گیگابایت است و این میزان حافظه نیاز‌های شما را برطرف خواهد کرد. جالب است بدانید که این کنسول بازی دارای درایو نوری UHD می‌باشد و مجهز به دو درگاه USB A و یک درگاه USB C است و پشتیبانی کردن PS5 از درگاه HDMI باعث شده تا کسانی که برای خرید اقساطی PS5 اقدام کرده‌اند با مشکلی زمینه متصل کردن این کنسول قدرتمند به تلویزیون‌های هوشمند مواجه نشوند.

بطور کلی، این کنسول از نظر طراحی، مشخصات سخت افزاری و میزان حافظه داخلی بهترین کنسول بازی برای اجزای بازی‌های سنگین و گرافیکی است و تجربه متفاوتی را برای شما رقم خواهد زد. برای خرید قسطی ps5 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

پلی استیشن 5 در چند مدل به بازار عرضه شده است؟

پلی استیشن 5 در زمان عرضه تنها در یک مدل قابل خریداری بود، ولی کمپانی سونی کمی بعد از معرفی رسمی این کنسول بازی یک ورژن جدید‌تر از پلی استیشن 5 یعنی Play Station Digital Edition را نیز روانه بازار کرد که برخلاف مدل رسمی این کنسول از دیسک‌های فیزیکی پشتیبانی نمی‌کند و قیمت آن 100 دلار کم‌تر از قیمت مدل اصلی این کنسول و در حدود 399 دلار می‌باشد.

همچنین، جالب است بدانید که پلی استیشن 5 از تمامی بازی‌های پلی استیشن 4 پشتیبانی می‌کند و این ویژگی خبر بسیار خوشحال کننده‌ای برای طرفداران بازی‌های PS4 است و میزان خرید اقساطی PS5 توسط علاقه‌مندان به بازی‌های ورژن قدیمی‌تر پلی استیشن را افزایش داده است. البته بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که پلی استیشن 5 دارای عناوین اختصاصی بسیاری است و بازی‌های ارائه شده برای این کنسول قدرتمند از نظر گرافیک و طراحی بهتر و جذاب‌تر هستند. 

آیا می‌توان از دسته‌های پلی استیشن 4 بر روی پلی استیشن 5 استفاده کرد؟

بله، کمپانی سونی قابلیت پشتیبانی از کنترل کننده‌های پلی استیشن 4 را به PS5 اضافه کرده است و شما می‌توانید بدون نیاز به خرید دسته‌های جدید‌تر از دسته‌های PS4 برای انجام بازی‌های مورد علاقه خودتان در این کنسول استفاده نمایید. با این حال، بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که دسته‌های اختصاصی پلی استیشن 5 دارای قابلیت‌های بیشتری همچون میکروفون اختصاصی هستند و وزن بیشتری را نسبت به کنترل کننده‌های PS4 دارند. 

کدام فروشگاه اینترنتی بهترین انتخاب برای خرید قسطی PS5 در ایران است؟

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب بدون شک بهترین و مناسب‌ترین انتخاب برای خرید اقساطی PS5 است و این مجموعه فروش قسطی PS5 را با بهترین شرایط انجام می‌دهد و شما می‌توانید با خیالی آسوده کنسول بازی مورد علاقه خود را با استفاده از خدمات ارزنده قسطی کلاب در کم‌ترین زمان و با بهترین قیمت تهیه نمایید و تجربه متفاوتی را برای خود رقم بزنید. 

بنابراین، چنانچه قصد خرید اقساطی پلی استیشن 5 را دارید ولی تاکنون فروشگاه مناسبی را برای این منظور انتخاب نکرده‌اید، فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب پیشنهاد ما به شما می‌باشد و این مجموعه با خدمات ارزنده خود باعث شگفتی شما خواهد شد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی پلی استیشن5

فروش قسطی پلی استیشن5
اگر قصد خرید اقساطی پلی استیشن5 را دارید، به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید به...

خرید نقدی پلی استیشن 4 پرو

خرید نقدی پلی استیشن 4 پرو
کنسول های بازی شرکت سونی جز بهترین کنسول های بازی در دنیا شناخته شده اند. برای خرید نقدی یا اقساطی پلی استیشن 4 پرو به بخش بازی سرگرمی...