خرید قسطی آبمیوه گیری براون

تاریخ انتشار:
1403/2/6 07:36:28

امروزه دستگاه آبمیوه گیری در هر خانه‌ای لازم و ضروری است. اگر تمایل به خرید اقساطی آبمیوه گیری براون دارید، به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی آبمیوه گیری براون

برند براون 

براون، یک برند یک برند تجاری ثبت شده در تولید انواع لوازم خانگی می‌باشد. این شرکت تحت لیسانس شرکت دلونگی فعالیت می‌کند. در ایران نیز دارای نمایندگی رسمی است و خدمات پس از فروش خوبی دارد. بهتر است تا یک نگاه کلی به محصولات آبمیوه‌گیری برند براون داشته باشیم. 

طراحی زیبا 

دستگاه‌های آبمیوه‌گیری براون ظاهری بسیار زیبا دارند و با وسایل شما است، می‌شوند. طراحی بدون خطوط رنگ و شفافیت آن به قدری است که دیزاین آشپزخانه شما را دگرگون و زیبا خواهد کرد. با خرید نقدی یا اقساطی آبمیوه گیری براون همیشه پرانرژی باشید. 

اندازه ورودی مناسب 

یک سیب خیلی بزرگ را بردارید. ورودی دستگاه برای یک سیب بسیار بزرگ جای دارد! در نهایت راحتی، دیگر لازم نیست که یک سیب را به چند قسمت با چاقو کوچک کنید و آن را درون آب میوه‌گیری بیندازید. با این دهانه ورودی بزرگ، راحتی و آسانی برای آبمیوه گرفتن شما فراهم آمده است. از طعم آب میوه‌های خود لذت کافی را ببرید.

لوله ورودی میوه در آبمیوه‌گیری، به اندازه کافی بزرگ است. هر میوه‌ای را به راحتی درون دستگاه بریزید، این کار باعث می‌شود تا سرعت نهایی دستگاه بالا رود و در زمان کمتری آب میوه‌های خوشمزه با محتویات ویتامینی را داشته باشیم. با خرید اقساطی آبمیوه گیری براون سالم زندگی کنید. 

طعمی از جنس طبیعی 

دستگاه‌های آبمیوه‌گیری براون ترکیبی از فولادهای ضد زنگ فوم‌ها و شیشه است و به شما کمک می‌کند تا یک آبمیوه خالص را درون لیوان خود بنوشید. با خرید نقدی یا اقساطی آبمیوه گیری براون طعم طبیعی آب‌میوه را هر روز بچشید. 

شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی 

آبمیوه گیری‌های براون دارای محافظ ماشین ظرفشویی است. بسیار آسان و ساده می‌توانید به جای شستن دستی قطعات، در وقتتان صرفه جویی کنید، قطعات را از هم جدا کنید و درون ماشین ظرفشویی قرار دهید تا بسیار تمیز شسته شوند. با خرید اقساطی آبمیوه گیری براون کارهایتان را  به سادگی انجام دهید. 

سریع و قدرتمند 

آبمیوه‌گیری‌های براون بسیار قدرتمند هستند. لذت نوشیدن آب میوه‌های طبیعی و پر از ویتامین را به طرزی سریع و بدون صرف زحمتی زیاد، تجربه نمایید. 

سیستم ضد چکه 

در این آبمیوه‌گیری‌ها، سیستم ضد چکه نوآورانه استفاده شده است. ذخیره هم‌زمان آبمیوه و شیر ضد چکه اجازه می‌دهد تا آشپزخانه شما هرگز کثیف نشود. 

با خرید نقدی یا اقساطی آبمیوه گیری براون آشپزخانه‌ای پاکیزه داشته باشید. با فشار دادن تنها یک دکمه برای به کار افتادن سیستم ضد چکه، آشپزخانه شما همیشه تمیز خواهد ماند. با یک فشار ساده، بدون هیچ پاچیدنی و بدون هیچ چکه‌ای، این دستگاه فوق العاده است! 

سیستم امنیتی چهارطرفه 

در صورتی که یک فرزند کوچک و کنجکاو در خانه دارید، وجود یک سیستم ایمنی چهار طرفه باعث می‌‍شود تا در صورتی که یکی از شرایط امنیتی و محافظی دستگاه کامل نشود، محافظ دستگاه موتور و تیغه را در عرض ۳ ثانیه خاموش کرده و دستگاهتان از حرکت باز ایستد. 

آبمیوه‌گیری فوق‌العاده براون 

با سیستم عملکرد فوق‌العاده، فقط در زمان ۱۵ ثانیه یک لیوان آب میوه غلیظ و خوشمزه را بنوشید! بهترین استفاده را از میوه‌ها ببرید و بهترین فرصت را برای استفاده از ویتامین‌های مفید روزانه داشته باشید. مجموعه آبمیوه‌گیری‌های براون، کارکردی آسان، سریع، قدرتمند و بی‌نظیر را به شما هدیه می‌دهد. 

خرید قسطی آبمیوه گیری براون 

شما می‌توانید این محصول فوق العاده را از قسطی کلاب خریداری نمایید. هر روز از مزایایی چون تامین ویتامین‌های مورد نیاز بدن و داشتن صبحی با طراوت برخوردار شوید. 

با خرید نقدی و یا خرید قسطی آبمیوه گیری براون این وسیله عالی را خریداری نماید. در خرید اقساطی به یکی از دو روش خرید با بای‌چک و یا لیزینگ اقدام نمایید. با خرید اقساطی آبمیوه گیری براون رویای لذت‌بخش هر روز آبمیوه نوشیدن را محقق سازید!

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون جی پلاس با ارز دیجیتال

خرید قسطی تلویزیون جی پلاس با ارز دیجیتال
شما می‌توانید برای خرید قسطی تلویزیون جی پلاس با ارز دیجیتال به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب...

ماشین لباسشویی سامسونگ اقساطی

ماشین لباسشویی سامسونگ اقساطی
بدون تردید، میزان مصرف انرژی و برق ماشین لباسشویی سامسونگ اقساطی برای مصرف کننده بسیار مهم تلقی می شود. از آنجایی که میزان مصرف برق...