خرید اقساطی گوشی هواوی P50

تاریخ انتشار:
1403/2/7 12:38:02

گوشی‌های هوآوی جز برترین برندهای دنیا است که طرفداران بسیاری دارد و به همین سبب موجب تحریم آمریکا قرار گرفت. برای خرید اقساطی گوشی هواوی P50 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی هواوی P50


معرفی گوشی هوآوی p50

از جمله اسمارتفون‌های برتر سال 2020 می‌توان به هوآوی p40، هوآوی p40 pro و هوآوی p40 pro plus اشاره کرد، هم ‌اکنون در سال 2021 این هوآوی p50 است که دارد به بازار عرضه می‌شود تا تجربه خوبی به کاربرانش دهد. 

در سری p40 با مشخصات خوب سخت افزاری مانند باتری و دوربین رو به رو بودید، اگر چه سرویس‌های گوگل قابل ارائه نبود، ولی عملکرد خوبی داشت. پرچمداران هوآوی روز به روز در بخش نرم‌افزاری پیشرفته‌تر می‌شوند و این یک نکته مثبت است. قابلیت خرید اقساطی گوشی هواوی P50 در قسطی کلاب فراهم شده است.

گوشی هوآوی p50 به تازگی یعنی انتهای ماه مارچ به بازار عرضه می‌شود. این تاریخ همان تاریخی است که سری‌های p30 و p40 در سال‌های پیش به بازار عرضه شده‌اند و شاید هم به دلایلی مثل حمل و نقل تاریخ عرضه این گوشی در ماه آپریل باشد.

مشخصات نمایشگر هواوی p50

صفحه نمایش این اسمارتفون به شکل منحنی است و حاشیه‌های ساده و کوچکی دارد. در نمایشگر با یک ناچ مواجه هستید که دوربین سلفی را در خود جای داده است. درست در سمت راست گوشی با دکمه‌های مربوط به پاور و تنظیم صدا مواجه هستید. نمایشگر 6.6 اینچ سایز دارد و سایز گوشی نیز 159 در 73 میلی‌متر مربع است. این سایز مشابه مدل هواوی p40 می‌باشد.

نرخ تجدید 120 هرتز در نمایشگرهای جدید چیزی است که طرفداران پرچمدار هواوی در انتظار آن هستند، هرچند که در سابق این نرخ به 60 یا 90 هرتز می‌رسید. به علاوه در گوشی‌های جدید، شفافیت بیشتر است. در مدل‌های هواوی p40 با کیفیت ارائه تصاویر به صورت Full HD و رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل می‌باشد و حتی در دو مدل پرو و پرو پلاس، رزولوشن به 1200 در 2640 پیکسل می‌رسد. با خرید قسطی گوشی هواوی P50 کیفیت را تجربه کنید!

مشخصات دوربین‌ها در هوآوی p50

گجت جدید هواوی داری دوربین اصلی، اولتراواید، سنسور لیزری فوکوس خودکار و تله فوتو می‌باشد. مدل پرو به جای دوربین خاص تله فوتو از یک دوربین پریسکوپ با زوم فوق‌العاده برخوردار است. مدل پرو پلاس نیز هر دو دوربین یعنی تله فوتو و پریسکوپ را دارد و حتی یک دوربین مخصوص به سنجش عمق تصاویر را نیز، ساپورت می‌کند. با خرید اقساطی گوشی هواوی P50 یک عکاس حرفه‌ای باشید.

مشخصات فنی و سخت افزاری

تراشه 5 نانومتری، پردازنده محبوب کرین 9000 هوآوی را در بر گرفته است که عملکردی قدرتمند دارد. سیستم عامل اندروید و استورهای واسطه به دلیل دسترسی نداشتن به سرویس‌های گوگل در این گوشی به کار گرفته می‌شوند. البته بازگشت سرویس‌های گوگل سبب می‌شود تا طرفداران اسمارتفون‌های اندرویدی خواهان آن هستند. از طرفی پیشرفت استور هوآوی به دلیل کمبود سرویس‌های گوگل در سال‌های اخیر، این گوشی را بیش از پیش ارزنده کرده است.

برای این گوشی دو نسخه مختلف رم 6 و 8 گیگابایت عرضه شده و حافظه داخلی نیز در دو نسخه 128 و 256 گیگابایت عرضه می‌شود. با خرید قسطی گوشی هواوی P50 یک ابرقدرت داشته باشید!

استاندارد مقاومت در برابر آب

درحالی که در مدل‌های هوآوی پرو p40 و هواوی پرو پلاس p40 با استاندارد IP53 عرضه شده‌اند و در برابر گرد و خاک و آب مقام است، انتظار داریم تا در هوآوی p50 با استاندارد IP68 رو به رو باشیم.

شارژ و باتری در گوشی هواوی p50

بر خلاف مدل‌ ساده هوآوی p40، انتظار داریم تا در این گجت همانند مدل‌های پرو و پروپلاس هواوی p40 با امکان شارژ بی‌‎سیم مواجه باشیم.

شرایط خرید اقساطی گوشی هواوی p50

برای برخورداری از جدیدترین پرچمدار هواوی می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید تا از خدمات فروش نقدی یا اقساطی کالاهای دیجیتالی بهره‌مند شوید. درخواست اعتبار اقساط دهید، از لیزینگ‌های معتبر در سایت قسطی کلاب وام دریافت کنید و هواوی p50 را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی هواوی P50 در قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی a30s سامسونگ

خرید قسطی گوشی a30s سامسونگ
کمپانی سامسونگ با تنوع بالای محصولات تاکنون فروش بالایی را تجربه کرده است. برای خرید قسطی گوشی a30s به بخش کالای دیجیتال در سایت ...

فروش اقساطی موبایل نوکیا

فروش اقساطی موبایل نوکیا
امروزه با توجه به وجود تنوع بسیار بالا در میان کالاهای دیجیتال، فروش موبایل نوکیا اقساطی یک راهکار ویژه برای دسترسی به کالای باکیفیت در سریع....