فروش اقساطی یخچال فریزر دیپوینت

تاریخ انتشار:
1403/2/19 17:30:26

برند دیپوینت یخچال فرزیرهای استثنایی و مدرنی دارد و شما می‌توانید با پرداخت اقساطی این کالای جذاب را خریداری کنید. برای خرید اقساطی یخچال فریزر دیپوینت به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

فروش اقساطی یخچال فریزر دیپوینت


معرفی یخچال فریزر دیپوینت مدل مکس

برند ایرانی دیپوینت در سال 1376 شمسی در منطقه پاکدشت متولد شد. شرکت گل آسای سرما یا گلستان به تولید محصولات این برند می‌پردازد. این شرکت در سال 1388 با تغییر در ظاهر محصولات و منطقه تولیدی رو به رو بود.

نیروهای جوان و متخصص در این شرکت استخدام شدند و محصولات مطابق با نیاز خانواده‌های ایرانی طراحی شد. برخورداری از جدیدترین فناوری‌های نوین در تولید به کار کمک بیشتری کرد. برند دیپوینت شروع به درخشیدن نمود. با خرید اقساطی یخچال فریزر دیپوینت محصولی زیبا و باکیفیت تهیه فرمایید!

کیفیت و رضایت مندی مشتریان چیزی است که دیپوینت در ایفای رسالت خویش مد نظر دارد. کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه این برند را در رقابت با برندهای دیگر داخلی و خارجی موفق می‌‍سازد. در ادامه این بلاگ قصد داریم تا یخچال دیپوینت مدل مکس را که یکی از تولیدات پرفروش این کمپانی است، به شما معرفی کنیم. قابلیت خرید قسطی یخچال فریزر دیپوینت در قسطی کلاب فراهم شده است.

یخچال دیپوینت مدل مکس

در حقیقت مدل مکس دارای دو محصول متفاوت یخچال و فریزر است. البته این دو مدل با یکدیگر هماهنگ می‌باشند و گویی یک محصول واحد هستند. این دو محصول دوقلو ظرفیتی برابر با 601 لیتر دارند و فضایی مناسب برای ذخیره سازی به شما هدیه می‌دهند. گنجایش این محصول برای یک خانواده متوسط و پرجمعیت مناسب است. مواد منجمد نیز به خوبی درون فریزر جای می‌گیرد. با خرید اقساطی یخچال فریزر دیپوینت در مصرف انرژی بهینه تلاش نمایید!

ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای همراه با این محصول وجود دارند. این مدل به هیچ وجه برفک نمی‌زند و دارای خاصیت نوفراست یا ضد برفک می‌باشد. به آبریز بیرونی مجهز است و به کاهش باز و بسته شدن درب کمک می‌کند. این عامل سبب می‌شود تا در زمینه مصرف برق نیز، بهینه و با برچسب انرژی A عمل کند، همچنین دارای حالت انجماد سریع است. در این حالت هر چیزی به سرعت سرد می‌شود.

به علاوه یک محفظه مخصوص دارد که در آن گوشت، مرغ و سبزیجات طراوت و تازگی خود را حفظ می‌کنند. این محصول داری سنسورهای کنترل دما و سیستم روشنایی با ال ای دی هایی کم مصرف است. 

برای این یخچال یک گارانتی و خدمات پس از فروش 30 ماهه ارائه می‌شود. در ادامه قصد داریم تا ویژگی‌های یخچال را معرفی نماییم. با خرید قسطی یخچال فریزر دیپوینت از تولیدات باکیفیت داخلی حمایت نمایید.

به جز ظرفیت بالا و مناسب، طراحی این دوقلو مناسب و زیبا می‌باشد. یخچال از یک فن برخوردار است و به طور اتوماتیک برفک‌ها را ذوب می‌کند و حتی مانع برفک زدن می‌شود. فن اکو سبب می‌شود تا گردش هوای داخلی یخچال به صورت یکنواخت انجام شود و تهویه مناسب باشد. به دلیل عملکرد سیستم اکو، مصرف انرژی در این یخچال فریزر عملکردی بهینه دارد.

کمپرسر اینورتر معروف به کار رفته شده در این محصول داری 30 ماه گارانتی است. کنترل پنل لمسی مکس از تکنولوژی LED استفاده می‌کند. قفل کودک نیز امکانی است که در این محصول وجود دراد و از دستکاری تنظیمات توسط کودکان و یا افراد فضول جلوگیری به عمل می‌آورد. 

وجود یک تانکر مخصوص به ذخیره آب شما را قادر می‌سازد تا همیشه از آبسردکن یا آبریز یخچال استفاده نمایید. این تانکر به راحتی تخلیه و پر می‌شود و دوباره سر جای خود قرار می‌گیرد. در یخچال مکس سه طبقه و چهار بطری گیر قرار دارد، همچنین یخچال دارای دو کشو می‌باشد. فریزر نیز دارای دو طبقه و 6 کشو می‌باشد.

شرایط خرید اقساطی یخچال فریزر دیپوینت

برای تهیه این یخچال فریزر جادار و باکیفیت می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه فرمایید و از خدمات فروش نقدی یا اقساطی لوازم خانگی برخوردار شوید. از طریق یکی از روش‌های اخذ اعتبار اقساطی اقدام به درخواست وام فرمایید و سپس این محصول دوقلو را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی یخچال فریزر دیپوینت از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی کولرگازی هایسنس با چک

خرید اقساطی کولرگازی هایسنس با چک
در روزهای گرم تابستانی پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی کولرگازی هایسنس با چک از بخش سرمایشی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی...

خرید قسطي تلویزیون سامسونگ

خرید قسطي تلویزیون سامسونگ
برند سامسونگ هر ساله در حال پیشرفت و توسعه محصولات خود است. برای خرید اقساطي تلویزیون سامسونگ به بخش لوازم خانگی در سایت...