خرید اقساطی پلی استیشن 4 پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/20 00:46:00

کنسول بازی PS4 یکی از برترین کنسول‌های بازی دنیا می‌باشد که محبوبیت بی‌نظیری دارد. برای خرید اقساطی پلی استیشن 4 پرو به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی پلی استیشن 4 پرو

بررسی ps4 پرو

در این مقاله قصد داریم در مورد کنسول پرفروش PS4 Pro توضیحاتی را بیان کنیم. نسخه پرو نسبت به نسخه پایه، قدرتمندتر است. در ادامه با مشخصات فنی این کنسول آشنا خواهید شد. قابلیت خرید قسطی پلی استیشن 4 پرو در قسطی کلاب فراهم شده است.

کنسول ps4 پرو ابعادی برابر با 295x55x327 میلی‌متر مکعب و وزنی معادل 3.3 کیلوگرم دارد. میزان برق مصرفی این کنسول دارای توان مصرفی ماکسیمم 310 وات است. این دستگاه با 100 وات برق جریان مستقیم با فرکانس 50 تا 60 هرتز کار می‌کند. دمای تولید شده توسط این وسیله بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد می‌باشد.

در کنسول پلی استیشن 4 پرو از پردازنده جگوار شرکت AMD با معماری x86-64 استفاده شده است. این پردازنده هشت هسته‌ای با سرعتی برابر با 2.1 گیگاهرتز عمل می‌کند. پردازنده گرافیکی قدرتی برابر با 4.2 TFLOPS دارد. کارت گرافیک این کنسول مدل رادئون ساخت شرکت AMD می‌باشد و دارای 36 واحد پردازشی است. 

حافظه به کار رفته در این کنسول از نوع GDDR5 و با ظرفیت 8 گیگابایت عرضه شده و در کنار آن یک گیگابایت DRAM قرار دارد. فضای داخلی نیز دارای یک ترابایت حافظه است که با سرعت 5400 rpm به ذخیره سازی می‌پردازد.

این دستگاه از DVD و درایو بلوری پشتیبانی می‌کند. به یک پورت ورودی خروجی AUX و USB 3.1 مجهز شده و از شبکه اترنت، وای فای و بلوتوث نسخه 4، پورت دیجیتال خروجی AV، پورت HDMI می‌باشد که از فناوری 4K و HDR پشتیبانی می‌کند.

بازی‌های قابل اجرا بر روی PS4 Pro

شرکت سونی این کنسول را طوری طراحی کرده که تمامی بازی‌های PS4 را ساپورت کند و حتی هیچ بازی اختصاصی برای این کنسول ارائه نخواهد شد. تنها امکان، آپدیت انتخابی بازی‌های PS4 از طرف سونی است. با خرید اقساطی پلی استیشن 4 پرو بازی‌ها را با کیفیتی جدید تجربه کنید!

چه دلیلی برای تولید یک کنسول دیگر بود؟

پس از عرضه گسترده تلویزیون‌هایی که قابلیت پشتیبانی از نمایش تصاویر باکیفیت 4K و قابلیت HDR دارد، نیاز به ارائه کنسولی شد که بتواند با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل عمل کند. بازی‌هایی نیز تولید شدند که از این قابلیت‌ها برخوردار بودند. علاوه بر این تکنیکی وجود دارد که به افزایش کیفیت تصاویر می‌پردازد. چک‌بورد رندینگ کمک می‌کند تا تصاویر را بتوانید با کیفیت 4K ببینید.

در این تکنیک تصاویر با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل نشان داده می‌شوند. شرکت سونی ادعا کرده که این تکنیک حتی نسبت به رندر 1530 که در بازی‌ها به کار می‌رود، کیفیت بالاتری دارد.

نکته دیگر در عدم قابلیت اجرای کیفیت 4K در دیسک بلوری است. تجربه نشان داده که در کنسول PS4 استریم کردن و دانلود طرفداران بیشتری دارد و امروزه کم‌تر کسی مایل است تا از دیسک‌های فیزیکی به جای سرویس‌های آنلاین استفاده کند، بنابراین قابلیت پخش تصاویر با کیفیت 4K در دیک‌های بلوری امکان‌پذیری نیست. با خرید قسطی پلی استیشن 4 پرو کیفیت را مقایسه کنید!

به کارگیری تکنولوژی HDR در PS4 Pro

تکنولوژی HDR به این دلیل به کار می‌رود تا دامنه گسترده پویایی را در طیف رنگ‌های ارائه شده در تصاویر نمایش دهد. این فناوری نسبت به RGB و یا sRGB تنوع رنگی گسترده‌تری را به نمایش می‌گذارد. از طرفی رنگ سفید یا سیاه نیز به خوبی به تصویر کشیده می‌شوند. با خرید اقساطی پلی استیشن 4 پرو تنوع رنگی نمایش معنا پیدا می‌کند!

PS4 Pro و ارائه کیفیت بالاتر

برخی این سوال را دارند که آیا با وجود بهره‌مندی از کنسول PS4 Pro نمایش تصاویر در یک کامپیوتر با کیفیت 1080 پیکسل، تفاوتی با کنسول مدل پایه PS4 دارد؟ موضوع این است که برای برخی بازی‌ها کیفیت در مدل پرو بهتر می‌باشد. تکنیک سوپر سمپلینگ نیز، تصاویر را با رزولوشن بهتری رندر می‌کند. با این وجود قادر هستید تصاویر را با کیفیت روشن‌تر و بالاتری ببینید.

PS4 Pro و رابط ساتا 3

در این کنسول با داشتن رابط SATA III توانایی استفاده از هاردهای پرسرعت SSD را خواهید داشت که سرعتی دو برابر رابط SATA II دارند. با خرید اقساطی پلی استیشن 4 پرو سرعت معنای دیگری خواهد داشت!

پیشنهاد ویژه خرید اقساطی ps4 پرو

برای تهیه این کنسول می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه فرمایید و از خدمات فروش نقدی یا اقساطی کالا در این فروشگاه معتبر برخوردار شوید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی پلی استیشن 4 پرو از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی دوربین نیکون

فروش قسطی دوربین نیکون
دوربین نیکون یکی از بهترین دوربین‌های دیجیتالی دنیا است که دارای طرفداران بسیاری می‌باشد. برای خرید اقساطی دوربین نیکون به بخش بازی ...

خرید قسطی کنسول ps5

خرید قسطی کنسول ps5
اگر علاقه مند به بازی‌های گیمینگ و استثنایی دارید، پیشنهاد ما خرید قسطی کنسول ps5 از بخش کنسول بازی در دسته بندی...