خرید اقساطی ایفون 13 پرومکس

تاریخ انتشار:
1403/2/20 13:12:25

یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند جهان بی شک آیفون 13 پرومکس می‌باشد. برای خرید اقساطی ایفون 13 پرومکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی ایفون 13 پرومکس


بررسی تخصصی آیفون 13 پرومکس 

در دنیای کالای دیجیتال کمتر کسی وجود دارد که مایل نباشد از محصولات با کیفیت و عالی کمپانی اپل استفاده کند. به ویژه در کشور ما که تقریبا همگان دوست دارند تا از گوشی‌های جدید این شرکت استفاده کنند.

با توجه به گرانی این دیوایس‌ها امکان خرید برای همه مقدور نیست، ولی در صورتی که خرید قسطی ایفون 13 پرومکس میسر شود بسیار می‌تواند برای خریداران عالی باشد. این مدل جدیدترین و قوی‌ترین گوشی شرکت اپل محسوب می‌شود که دارای مشخصات زیر می‌باشد:

1.این گوشی در 14 سپتامبر سال 2021 وارد بازار جهانی شد و یکی از جدیدترین و قویترین گوشی‌های موجود در بازار می‌باشد.
2.این گوشی دارای ابعاد 160.8 در 78.1 در 7.7 میلی‌متر و وزن 240 گرم می‌باشد. که برای گوشی با این ابعاد مناسب به نظر می‌رسد.
3.صفحه نمایش 6.7 اینچی این گوشی از نوع Super Retina XDR OLED که یکی از جدیدترین تکنولوژی‌ها در این زمینه می‌باشد. این صفحه نمایش رزولوشن در حد 1284 در 2778 پیکسل در اختیار کاربر خواهد گذاشت و از تکنولوژی‌های ضد خش بودن و اولفوبیک بهره می‌برد. برای خرید اقساطی ایفون 13 پرومکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.
4.این گوشی از فریم استیل ضد زنگ استفاده می‌کند که دارای گواهی IP68 که نشان دهنده مقاومت این گوشی در مقابل گرد و خاک و آب می‌باشد.
5.این گوشی در مدل‌های مختلف قابلیت استفاده از یک یا دو سیم کارت با سایز نانو سیم کارت را خواهد داشت.
6.این گوشی از جدیدترین سیستم عامل در زمان عرضه خود یعنی iOS 15 استفاده می‌کند که این سیستم عامل قابلیت آپدیت شدن را خواهد داشت.
7.در بخش سخت افزاری از تراشه اصلی اپل A15 Bionic که از جدیدترین تراشه‌های این شرکت می‌باشد استفاده می‌کند و از پردازنده اصلی 6 هسته‌ای بهره می‌برد. در بخش تراشه گرافیکی یا GPU از اپل GPU با 5 هسته استفاده می‌کند که سرعت و قدرت بسیار مناسبی را برای کاربران این گوشی فراهم خواهد آورد. برای خرید قسطی ایفون 13 پرومکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.
8.این دیوایس هم مانند تمامی محصولات شرکت اپل فاقد شکاف حافظه می‌باشد و در مدل‌های با حافظه و رم 128 گیگی با 6 گیگابایت رم، 256 گیگابایت با 6 گیگ رم، 512 گیگ با 6 گیگابایت رم، 1 ترابایت هارد داخلی با 6 گیگابایت به بازار عرضه شده است. نوع حافظه استفاده شده در این گوشی از نوع NVMe می باشد که از جدیدترین مدل‌ها در این بخش است.
9.در بخش دوربین اصلی که در پنل پشتی قرار دارد از یک دوربین 3 لنز 12 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که هر یکی از این لنزها ویژگی‌های خاصی را دارند و این گوشی را به یکی از قویترین دوربین‌های موجود در بین گوشی های هوشمند مجهز کرده است. خرید اقساطی ایفون 13 پرومکس با این امکانات می‌تواند بسیار ایده آل باشد. در بخش دوربین سلفی نیز از یک دوربین 12 مگاپیکسلی با کیفیت بهره می‌برد.
10.این گوشی از یک باتری 4352 میلی آمپری با قابلیت فست شارژینگ 27 واتی بهره می‌برد که یکی از بهترین باتری‌های موجود در بازار را داراست. 

خرید قسطی ایفون 13 پرومکس

قیمت این گوشی با کیفیت و با کلاس در بازار امروز مابین 35 تا 36 میلیون تومان است و کاملا مشخص است که خرید نقدی این گوشی برای بخش اعظمی از افراد کشور ما امکان پذیر نیست. در صورتی که فروش قسطی موبایل و به ویژه خرید اقساطی آیفون در یک فروشگاه امکان پذیر باشد بسیار مورد توجه استقبال خواهد گرفت. ما به شما سایت www.ghesticlub.com را معرفی می کنیم که علاوه بر اینکه خرید اقساطی ایفون 13 پرومکس در آن فروشگاه امکان پذیر است امکان خرید صدها محصول دیگر با این روش نیز فراهم است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی A34

خرید اقساطی گوشی A34
شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی A34 با قیمتی عالی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...

خرید قسطی گوشی شیائومی 12s ultra

خرید قسطی گوشی شیائومی 12s ultra
یکی از جدیدترین گوشی‌های شیائومی با فناوری جدید مدل xiaomi 12s ultra می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی شیائومی 12s ultra به بخش موبایل...