فروش اقساطی گوشی a12

تاریخ انتشار:
1403/2/17 13:51:59

گوشی جذاب و خوش قیمت گلکسی A12 جز بهترین محصولات برند سامسونگ می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a12 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

فروش اقساطی گوشی a12


گوشی a12 سامسونگ

اگر قصد خرید قسطی گوشی a12 شرکت کره‌ای سامسونگ را دارید؛ باید بدانید این شرکت کره‌ای در اواخر سال 2020 میلادی یعنی در 24 نوامبر از گوشی a12 رونمایی کرد. اما عرضه آن در بازارهای جهانی در اوایل سال 2021 میلادی یعنی در 21 دسامبر اتفاق افتاد. 

بدون شک می‌توان گوشی a12 سامسونگ را یکی از پرطرفدارترین گوشی‌های میان رده و اقتصادی سامسونگ دانست که در بازارهای جهانی مخصوصا در بازار ایران به سبب قیمت مناسب خود و همچنین امکانات و ویژگی‌هایی که دارد به فروش زیادی دست پیدا کرده است. ابعاد گوشی a12 سامسونگ برابر با 6.5 اینچ بوده و رزولوشن آن 1600 پیکسل در 720 پیکسل می‌باشد. 

نسبت نمایشگر به بدنه گوشی a12 سامسونگ مانند اغلب موبایل‌های هوشمند امروزی در حدود 84 درصد می‌باشد. سامسونگ a12 در مدل‌های مختلف عرضه شده است. یکی از مدل‌های گوشی، حافظه رم 3 گیگابایت و حافظه داخلی 32 گیگابایت داشته، مدل دیگر حافظه رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت و مدل آخر نیز حافظه رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت دارد.

گوشی a12 سامسونگ از نسخه اندروید 10 پشتیبانی می‌کند و می‌تواند اکثر برنامه‌های مختلف را بدون مشکل اجرا کند. گوشی a12 سامسونگ دو لنز 48 مگاپیکسلی واید و 5 مگاپیکسلی اولتراواید دارد. همچنین a12 دارای دو لنز 2 مگاپیکسلی می‌باشد. دوربین سلفی نیز لنز 8 مگاپیکسلی دارد. برای خرید اقساطی گوشی a12 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

بررسی مشخصات و ویژگی‌های گوشی هوشمند a12 سامسونگ

قبل از خرید قسطی گوشی a12 باید با مشخصات و ویژگی‌های فنی موبایل آشنایی داشته باشید. از آنجایی که سامسونگ گوشی‌های مختلف و متنوعی را در بازار عرضه کرده است شما می‌توانید انتخاب‌های مختلف و متنوعی داشته باشید. هر کدام یک از گوشی‌های میان رده و اقتصادی سامسونگ، دارای نقاط قوتی نسبت به یکدیگر هستند. شما باید با توجه به اولویت‌های خود و همچنین سلیقه‌ای که دارید موبایل مورد نظرتان را از بین انواع گوشی‌های هوشمند امروزی انتخاب کنید. 

بدنه پشتی و فریم گوشی a12 سامسونگ نیز مانند اغلب موبایل‌های اقتصادی از پلاستیک ساخته شده است، اما جلوی گوشی از جنس شیشه می‌باشد. یکی از تغییراتی که بدنه گوشی a12 نسبت به نسخه قبلی خود، یعنی a11 داشته است؛ مات بودن بدنه می‌باشد. یکی از مزیت‌هایی که مات بودن بدنه گوشی دارد این است که رد اثر انگشت کمتر بر روی آن باقی می‌ماند و در نتیجه ظاهر گوشی کثیف به نظر نمی‌رسد. با خرید اقساطی گوشی a12 از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

در لبه سمت راست گوشی‌های a12 سامسونگ، دکمه پاور قرار دارد که حسگر اثر انگشت موبایل نیز بر روی همین دکمه قرار گرفته است. در قسمت سمت چپ نیز درگاه سیم کارت و همچنین درگاه جدا و مجزایی برای کارت حافظه خارجی قرار گرفته است. جک هدفون و همچنین بلندگوی اصلی گوشی، در لبه پایین قرار گرفته است. 

پنل نمایشگر به کار رفته در گوشی a12 سامسونگ، مانند اغلب موبایل‌هایی که این رده قیمت را دارند از نوع lcd می‌باشد. حداکثر روشنایی گوشی سامسونگ در حالت خودکار به 295 و در حالت دستی به 260 می‌رسد. در نتیجه می‌توان گفت روشنایی گوشی a12 سامسونگ، نسبت به نسخه‌ها و رده‌های قبلی خود اندکی ضعیف تر است. 

چگونگی خرید قسطی گوشی a12

سایت قسطی کلاب امکان خرید اقساطی گوشی a12 را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی موبایل a12 از شرکت‌های طرف قرارداد سایت قسطی کلاب اعتبار دریافت کنید. همچنین باید گفت که علاوه بر فروش قسطی گوشی‌های هوشمند، این سایت کار فروش انواع کالای دیجیتال را نیز انجام می‌دهد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی آیفون 15 چکی

خرید قسطی گوشی آیفون 15 چکی
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی آیفون 15 با شرایطی استثنایی به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطی گوشیA11 سامسونگ

خرید قسطی گوشیA11 سامسونگ
یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه سامسونگ مدل a11 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشیA11 سامسونگ به بخش...