خرید اقساطی گلکسی واچ 4 کلاسیک

تاریخ انتشار:
1403/2/18 04:19:45

اگر اهل استفاده از گجت‌های پوشیدنی هستید، پیشنهاد ویژه ما برای شما خرید قسطی گلکسی واچ 4 کلاسیک سامسونگ می‌باشد. برای خرید اقساطی به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گلکسی واچ 4 کلاسیک


Galaxy Watch4 Classic

در دنیا امروز گجت‌های پوشیدنی مانند ساعت هوشمند سامسونگ بسیار پرطرفدار هستند، شما می‌توانید با کمک ساعت هوشمند علاوه بر زمان بر تمام امورات زندگی خود مسلط باشید و برنامه ریزی دقیق و مناسبی را برای هر روز خود در نظر بگیرید. ورزش کردن، چک کردن لیست روزانه فعالیت‌ها و بسیاری موارد دیگر یا کمک ساعت هوشمند بسیار آسان شده است. 

در این مقاله قصد داریم در مورد عضو جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهید. بنابراین اگر قصد خرید قسطی گلکسی واچ 4 کلاسیک را دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید، همچنین می‌توانید برای خرید قسطی انواع کالاهای جدید ایرانی و خارجی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

کلاسیکی که پایه گذاری مدن دارد!

بسیاری از افراد با وجود تکنولوژی باز علاقه مندی‌ها نوستالژی و کلاسیک دارند و زیاد با دنیای مدرن ارتباط برقرار نمی‌کنند. از طرفی برخی از افراد مدل‌های کلاسیک را به مدل‌ها فشن و روز دنیا ترجیح می‌دهند. برند سامسونگ به دلیل احترام به علایق و سلایق مشتریان خود ساعت هوشمند جدید خود را در عین هوشمند بودن با طرح کلاسیک روانه بازار کرده است.

این ساعت استثنایی از جنس فولاد ضد زنگ است و نمایی گران قیمت و اشرافی دارد، همچنین با چرخاندن صفحه گرد این ساعت شما می‌توانید ساعت هوشمند خود را از حالت کلاسیک به حالت ورزش یا فانتزی تغییر دهید. با خرید اقساطی گلکسی واچ 4 کلاسیک از قسطی کلاب یک خرید دلچسب را تجربه نمایید.

بدون نگرانی در حرکت باش!

نسل‌های گذشته ساعت هوشمند با مشکل جدی تعریق دست و چسبیدن بدنه ساعت به دست همراه بودند، ولی ساعت هوشمند کلاسیک سامسونگ دارای بدنه از جنس فلوئوروالاستومر می‌باشد. این بدنه سبب عدم تعریق دست خواهد شد و در صورتی که عرق کنید، چسبندگی ایجاد نمی‌کند. پس با خرید اقساطی گلکسی واچ 4 کلاسیک می‌توانید با ساعت هوشمند خود ساعت‌ها فعالیت ورزشی کنید.

روز از نو صفحه ساعت از نو!

صفحه ساعت گلکسی واچ 4 کلاسیک دارای مدل‌های گوناگون و متنوعی است. شما با داشتن این ساعت هوشمند می‌توانید بستگی به برنامه که آن روز در نظر دارید، صفحه ساعت را تغییر دهد. به طور مثال اگر قرار است در یک جلسه مهم کاری شرک کنید، صفحه کلاسیک با کلاسی را انتخاب کنید و یا در مواقع ورزش از صفحه بازی یا اسپرت استفاده نمایید. برای خرید قسطی گلکسی واچ 4 کلاسیک می‌توانید به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

اطلاعات سلامت قلب شما بر روی مچ دست شماست!

ساعت هشومند سامسونگ دارای فناوری و سنسور Samsung BioActive Sensor می‌باشد که با اسکن رگ دست شما میزان تپش قلب، فشار خون را بررسی می‌کند. اگر تپش قلب شما در حالت نامناسبی باشد به سرعت اخبار این موضوع را به کسی که شما ثبت کرده‌اید مخابره می‌َشود و برای افرادی که تنها زندگی می‌کنند و یا مشکل قلبی دارند بسیار حیاتی است. 

رهگیری خواب با دقتی بی‌نظیر!

ساعت هوشمند سامسونگ دارای بالاترین قدرت رهگیری خواب در بین ساعت‌های هوشمند است. بدین صورت که میزان اکسیژن خون شما در هنگام خواب و ناهنجاری‌های خواب مانند خروپف را بررسی می‌‌کند. برای خرید قسطی گلکسی واچ 4 کلاسیک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید پرسود را تجربه کنید.

شرایط خرید اقساطی گلکسی واچ 4 کلاسیک از قسطی کلاب بدون ضامن!

امروزه برای خرید اقساطی شما علاوه بر ارائه چک یا سفته باید ضامن داشته باشید. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به منظور راحتی و سادگی فرآیند خرید قسطی شرط ضامن را برای مشتریان خود برداشته است. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ چکی

خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ چکی
شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...

خرید قسطی گوشی a53

خرید قسطی گوشی a53
گوشی جذاب گلکسی a53 سامسونگ با قابلیت‌های جدیدی روانه بازار شد. برای خرید قسطی گوشی a53 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...