خرید قسطی گلکسی بادز 2 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/26 20:41:26

اگر اهل ورزش و گوش دادن به موسیقی هستید، پیشنهاد ویژه ما برای شما خرید قسطی گلکسی بادز 2 با چک به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گلکسی بادز 2 با چک



گلکسی بادز 2 لوبیای سحر آمیز سامسونگ!

خرید قسطی گلکسی بادز 2، یک فرصت مناسب برای خرید این ایرپاد کاربردی، متناسب با شرایط اقتصادی موجود کشور است. گلکسی بادز 2، این کالای دیجیتال در مقایسه با مدل اول از جهات مختلفی ارتقا پیدا کرده و نسخه جدید آن با ویژگی حذف کردن نویز، کیفیت صدای خوب و مناسب به بازار عرضه شده است.

گلکسی بادز 2 جایگزین گلکسی بادز شده است. مدل جدید در بسیاری از زمینه‌ها نسبت به مدل اول پیشرفت دارد. گلکسی بادز 2 بسیار کوچک و به شکل بیضی طراحی شده و بدنه روی آن کاملا صاف و مسطح و یک شکل است. این ایرباد در یک حفاظ و پوشش پلاستیکی گرد قرار دارد که به راحتی در یک جیب قرار می‌گیرد. برای خرید اقساطی گلکسی بادز 2 با چک به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

گلکسی بادز 2، یکی از هدفون‌هایی است که می‌توان ساعت‌ها آن را بدون مشکل مورد استفاده قرار داد. هر گوشی آن تنها 5 گرم وزن دارد و کم‌وزن‌ترین ایرباد ساخته شده توسط سامسونگ است. دیگر آنکه گوشی‌های آن، طوری داخل گوش فرو نمی‌روند که به حفره گوش فشار زیادی وارد شود و به خوبی سر جای خود قرار می‌گیرند. ایرپادهای جدید شرکت سامسونگ از نظر ابعاد 15 درصد کوچک‌تر و 20 درصد کم وزن‌تر از گلکسی بادز پلاس هستند و به مصرف کننده اجازه می‌دهند که مدت زمان بیشتری از آن‌ها استفاده کند. نکته‌ آخر اینکه، گلگسی بادز 2 تا حدی در برابر نفوذ آب و قطرهای باران مقاومت می‌کند. 

ویژگی‌های برتر گلکسی بادز 2 

قابلیت یا امکان ANC: یکی از امتیازهای جالب توجه گلکسی بادز 2، توانایی حذف صدای محیط فعال یا ANC است که کیفیت صدای دریافتی را بالا می‌برد. در ضمن، این امکان را برای کاربر به وجود می‌آورد که در محیط‌های شلوغ و پر سر و صدا بتواند با حجم صدای کم به موسیقی گوش کند. برای خرید قسطی گلکسی بادز 2 با چک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

حالت تقویت صدای محیط: گلکسی بادز 2 علاوه بر قابلیت ANC، این امکان را نیز به وجود می‌آورد تا صدای اطراف به کمک حالت تقویت صدای محیط، معروف به Ambient Sound افزایش یابد تا به این ترتیب صدا بهتر به گوش برسد. در واقع این کالای دیجیتال در مواقعی به کار می‌آید که کاربر در هنگام گوش دادن به موسیقی باید آگاه باشد که در اطراف خود چه می‌گذرد.

حسگر مجاورتی: گلکسی بادز 2 به علت داشتن ویژگی حسگر مجاورتی، به هنگام خارج کردن هر دو ایرپاد از گوش، آهنگ در حال پخش را به طور خودکار قطع می‌کند. اما وقتی ایرپادها داخل گوش قرار داده شود، آهنگ به طور خودکار پخش نمی‌شود و لازم است از فرمان لمسی استفاده کرد. 

خرید اقساطی گلکسی بادز 2، یک امکان فوق‌‌العاده برای کسانی است که این وسیله کاربردی را نیاز دارند اما امکان خرید نقدی آن را ندارند. استفاده از ایرپاد‌های کوچک بسیار مرسوم شده است. با استفاده از این ایرپاد دیگر نیازی نیست تا برای جواب دادن به تماس‌های تلفنی و گوش کردن به موزیک‌های مورد علاقه‌ی خود، گوشی خود را در دست بگیرید. بنابراین خرید اقساطی این ایرپاد یک ویژگی بسیار خوب است. 

خرید قسطی گلکسی بادز 2 با چک

یک وب سایت فروشگاهی خوب، وب سایتی است که ویژگی فروش قسطی را در کنار دیگر امکانات و خدمات خود داشته باشد. سایت قسطی کلاب یکی از همین فروشگاه‌های اینترنتی است. وب سایت قسطی کلاب، یکی از فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه‌ی فروش انواع کالاها محسوب می‌شود. یکی از امکانات خوب این سایت، فروش قسطی انواع کالا است. یکی از این کالاها گلکسی بادز 2 است که در میان کاربران بسیار محبوب است. شما عزیزان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره‌ی شرایط خرید اقساطی گلکسی بادز 2، می‌توانید به بخش هدفون در دسته‌بندی کالای دیجیتال سایت مراجعه کنید. همچنین همکاران ما نیز در این سایت آماده‌ی ارائه راهنمایی‌های لازم درباره‌ی شرایط فروش اقساطی هستند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپ تاپ msi با چک

خرید قسطی لپ تاپ msi با چک
اگر تمایل به خرید قسطی لپ تاپ msi با چک دارید به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید اقساطی a32 سامسونگ

خرید اقساطی a32 سامسونگ
گوشی a32 سامسونگ یکی از بهترین مدل‌های تلفن همراه تولید شده توسط کمپانی سامسونگ می‌باشد. برای خرید اقساطی a32 سامسونگ به بخش...