خرید اقساطی جاروبرقی اکووکس

تاریخ انتشار:
1403/2/27 05:34:57

جاروبرقی مدل‌های گوناگونی دارد که یکی از مدل‌های متفاوت آن جاروبرقی اکووکس است. برای خرید اقساطی جاروبرقی اکووکس به بخش جاروبرقی در دسته بندی لوازم خانگی مراجعه کنید.


خرید اقساطی جاروبرقی اکووکس


خرید قسطی جاروبرقی اکووکس، یک فرصت تکرار نشدنی

شرکت اکووکس یکی از معتبرترین شرکت‌ها در عرصه رباتیک در جهان شناخته می‌شود. این برند پیشرو در تولید لوازم خانگی رباتیک با سرمایه گذاری در 43 کشور در سراسر جهان توانسته 65 درصد از بازار لوازم خانگی رباتیک کشورها را از آن خود کند. در واقع خرید اقساطی جاروبرقی اکووکس یک موقعیت استثنایی برای به دست آوردن این محصول بی‌نظیر محسوب می‌شود.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ظهور لوازم خانگی و جاروبرقی‌های رباتیک، انجام کارهای مربوط به خانه داری روز به روز آسان تر شده است. همچنین وجود دغدغه‌های بسیار و عدم وقت کافی، استفاده از این لوازم خانگی فوق پیشرفته را اجتناب ناپذیر می‌کند. بسیاری از افراد در خرید جاروبرقی اتوماتیک دچار سردرگمی می‌شوند که در ادامه به ارائه توضیحاتی در مورد خصوصیات جارو برقی اتوماتیک و خرید قسطی جاروبرقی اکووکس خواهیم پرداخت. 

ویژگی های جاروبرقی اکووکس

یکی از متداول‌ترین سوالاتی که در این زمینه مطرح است، طریقه کار کردن جاروبرقی رباتیک اکووکس است. برای پاسخ به این سوال باید گفت که جاروبرقی رباتیک، جارویی است که تنها با فشردن یک دکمه، به صورت اتوماتیک محیط خانه شما را تمیز می‌کند و بعد از اتمام کار، خود به محل شارژ که در گوشه‌ای از اتاق نصب شده، برمی‌گردد. این کار می‌تواند تنها از طریق کنترل از راه دور و بدون حضور شما در خانه انجام شود.

• جاروبرقی اکووکس قادر به نظافت 200 الی 250 متر فضا را به طور اتوماتیک است.

• جاروبرقی هوشمند اکووکس قابلیت کنترل از طریق تلفن هوشمند و با اتصال به اینترنت و WIFI را دارد. شما می‌توانید تعیین زمانبندی، تعیین حالت، تعیین قدرت مکش را از راه دور و از طریق موبایل خود انجام دهید. همچنین این جارو قادر به اتصال به هر دو سیستم عامل گوشی‌های ios و android می‌باشد.

• جاروبرقی اکووکس دارای 4 نوع سنسور که می‌تواند ارتفاع و موانع را تشخیص دهد. این سنسور ارتفاع بیشتر از 35 میلی متر را تشخیص می‌دهد. این به آن معنی است که اگر جاروبرقی به پله یا مانعی نزدیک شود به طور اتوماتیک برمی‌گردد و بدون برخورد یا سقوط به کار خود ادامه می‌دهد.

• این جاروبرقی پیشرفته مجهز به مخزن آب اتوماتیک (پمپ فشار آب) است که قابلیت تی کشی خیس اتوماتیک را دارا می‌باشد.. 

• قادر به جارو کردن انواع مختلف سطوح از قبیل سنگ، سرامیک، لمینت، پارکت، فرش و موکت می‌باشد.

• دارای باتری لیتیومی با طول عمر و مدت زمان کارکرد بالا می‌باشد.

• صرفه جویی در زمان و مصرف باتری از دیگر ویژگی‌های این محصول شگفت انگیز است.

• مجهز به سیستم فیلترینگ و تصفیه هوا است. که با استفاده از آن ذرات موجود در هوا که بر اثر کار کردن جارو ایجاد می‌شوند، کاهش می‌یابد. 

بررسی خرید اقساطی جاروبرقی اکووکس

امروزه با توجه به وجود نوسانات و تورم بسیار در بازار لوازم خانگی ایران، خرید نقدی کالاها بسیار دشوار تر از گذشته می‌باشد. به همین دلیل خرید قسطی جاروبرقی اکووکس و سایر لوازمات خانگی و کالاهای دیجیتال، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. 

قسطی کلاب یک سایت معتبر در فروش قسطی جاروبرقی و سایر محصولات مورد نیاز شما می‌باشد. که با فروش و نقد و اقساط کالاها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اگر بعد مطالعه ویژگی‌های این محصول، قصد خرید اقساطی جاروبرقی اکووکس را دارید، برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی جاروبرقی فیلیپس با چک

خرید اقساطی جاروبرقی فیلیپس با چک
شما می‌توانید برای خرید اقساطی جاروبرقی فیلیپس با چک به بخش جاروبرقی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب...

خرید اقساطی لباسشویی کندی

خرید اقساطی لباسشویی کندی
برند کندی یکی از بهترین برندهای دنیا می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید اقساطی لباسشویی کندی به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم...