فروش قسطی تلویزیون هوشمند جی پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/24 02:26:10

برند جی پلاس یک قهرمان تازه نفس ایرانی است که محصولات منحصر به فردی دارد. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند جی پلاس به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی مراجعه کنید.

فروش قسطی تلویزیون هوشمند جی پلاس
بررسی مشخصات تلویزیون جی پلاس 49 اینچ

امروزه تمایل افراد مختلف برای خرید تلویزیون‌های 4K به شدت افزایش پیدا کرده و از این رو اکثر شرکت‌ها سعی می‌کنند اکثر محصولات خود را با این میزان کیفیت تولید و عرضه کنند. اگر به برند ال جی آشنا باشید، به طور حتم می‌دانید که این مجموعه سال‌ها در زمینه لوازم خانگی، کالای دیجیتال و به طور جدی فعالیت دارد. 

اما امسال و با اعلام رسمی، این برند در آینده هیچگونه گوشی هوشمندی روانه بازار نخواهد کرد و تمایل دارد تمامی تمرکز خود را معطوف لوازم خانگی کند. اگر قصد خرید قسطی تلویزیون هوشمند جی پلاس را دارید.

خوب است بدانید که مجموعه قسطی کلاب، فروش قسطی تلویزیون را با بهترین شرایط ممکن انجام داده و می‌توانید برای آگاهی از این شرایط به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید. در ادامه ابتدا مشخصات ظاهری و سپس مشخصات و ویژگی‌های فنی این محصول مورد بررسی قرار خواهد گرفت. برای  خرید اقساطی تلویزیون هوشمند جی پلاس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مشخصات ظاهری

این تلویزیون در ابعاد 49 اینچ بوده که در این بازه قیمتی اندازه مناسب و معقولی به نظر می‌رسد. رنگ مشکی این محصول زیبایی آن را دو چندان کرده و همچنین متخصصین ال جی سعی کرده اند تا با کاهش چشمگیر لبه‌های تلویزیون، ظاهری با کیفیت تر و حرفه‌ای تر به آن ببخشند.

 به طور کلی می‌توان گفت برند ال جی به طراحی تلویزیون‌های خود اهمیت داده و شما می‌توانید این موضوع را در دیگر محصولات این شرکت نیز مشاهده کنید. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند جی پلاس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات فنی

اولین نکته‌ای که ذهن هر مخاطبی را به خود جلب می‌کند، میزان کیفیت تصویر یک تلویزیون می‌باشد. در مورد این محصول جدید ال جی، این میزان Ultra HD - 4K بوده که در حال حاضر یکی از رایج‌ترین و باکیفیت‌ترین‌های موجود در بازار می‌باشد.

رزولوشن تصویر در این محصول نیز 2160 × 3840 پیکسل می‌باشد. از طرفی، با وجود قابلیت HDR، شاهد تصاویر و رنگ‌های زنده‌تر در صفحه نمایش خواهیم بود. از دیگر ویژگی‌های این صفحه نمایش می‌توان درخشندگی فوق‌العاده، ULTRA Luminance و HLG و HDR10 را نام برد. تکنولوژی و نوع صفحه نمایش در این کالا نیز به صورت LED می‌باشد. همچنین، پنل صفحه نمایش این تلویزیون به صورت تخت طراحی شده و خمیده نمی‌باشد.

مطابق انتظار این محصول دارای سیستم عامل اندروید می‌باشد و شما می‌توانید از قابلیت‌های این سیستم عامل محبوب در تلویزیون خود لذت ببرید. گفتنی است که در این محصول از اندروید نسخه 6 به طور پیش فرض استفاده می‌شود. همچنین اگر کیفیت صدای تلویزیون برای شما مهم است، گفتنی است که بلندگوهای دو کاناله در این محصول دارای 20 وات توان خروجی هستند. با خرید اقساطی تلویزیون هوشمند جی پلاس از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه در این محصول، قابلیت نمایش صفحه موبایل روی تلویزیون می‌باشد. به وسیله این ویژگی شما می‌توانید صفحه گوشی موبایل خود را برروی تلویزیون به اشتراک گذاشته و تمام محتوای موجود در گوشی هوشمند خود را در تلویزیون خود با کیفیت بالا ببینید. 

اگر نگران مصرف انرژی تلویزیون خود هستید، باید گفت این محصول مصرف بسیار بالایی نداشته و میزان مصرف آن در زمان استندبای  کمتر از 0.5 وات است. 

خرید قسطی تلویزیون هوشمند جی پلاس

اگر تمایل به خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 49 اینچ دارید، وبسایت قسطی کلاب یکی از معتبرترین مجموعه‌های خرید اقساطی تلویزیون بوده که شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت این مجموعه از شرایط و مزایای خرید اقساطی از این فروشگاه آگاه شوید.

لازم به ذکر است در صورتی که بخواهید تمام هزینه محصول مورد نظر خود را به صورت نقدی پرداخت کنید، مجموعه قسطی کلاب این امکان را نیز برای شما فراهم کرده است و شما می‌توانید بر اساس شرایط خود یکی از این روش‌ها را انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت وام خرید اقساطی و خرید اقساطی تلویزیون هوشمند جی پلاس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی اسپرسوساز روتل

خرید قسطی اسپرسوساز روتل
داشتن یک اسپرسوساز با کیفیت در هر آشپزخانه‌ای مهم و اساسی است. برای خرید اقساطی اسپرسوساز روتل به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی...

خرید اقساطی چرخ گوشت بوش

خرید اقساطی چرخ گوشت بوش
برند بوش را می توان جزء معتبر ترین برند ها در میان لوازم خانگی نام برد که متناسب با کیفیت که ارائه می دهند، قیمت بالایی نیز دارند. چرخ گوشت بوش...