خرید قسطی یخچال فیلور

تاریخ انتشار:
1403/2/27 13:11:21

امروزه برندهای بسیاری به طراحی و تولید یخچال می‌پردازند که یکی از بهترین آن‌ها برند فیلور است. برای خرید قسطی یخچال فیلور به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی مراجعه کنید


خرید قسطی یخچال فیلور


بررسی مشخصات یخچال فیلور مدل RPD-COL-013

این یخچال جزو پرفروش‌ترین لوازم خانگی موجود در بازار است و ویژگی‌های کلیدی این محصول سبب شده است تا افراد بسیاری برای خرید قسطی یخچال فیلور اقدام نمایند و از مزایای این یخچال زیبا و با کیفیت بهره‌مند شوند. 

ارتفاع این یخچال 1600 میلی‌متر می‌باشد و درواقع، این محصول جزو یخچال‌های کوچک محسوب می‌شود و مخصوص خانواده‌های کم جمعیت است و جالب است بدانید که ظرفیت داخلی این یخچال پاسخگوی تمامی نیاز‌های شما خواهد بود. ظرفیت نهایی قسمت یخچال این محصول در حدود 290 لیتر می‌باشد و ظرفیت قسمت جایخی آن توسط شرکت فیلور در حدود 65 لیتر عنوان شده است و شما با خرید اقساطی یخچال فیلور با مشکل چندانی از بابت ذخیره کردن مواد غذایی خود مواجه نخواهید شد.

 یخچال فیلور مدل RPD-COL-013 دارای سیستم دیفراست پیشرفته است و جزو یخچال‌های بدون برفک محسوب می‌شود و فضای داخلی آن به صورت یکپارچه طراحی شده است و این ویژگی امکان تمیز کردن آن در زمان کوتاهی را فراهم نموده است. 

همچنین، بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که فضای داخلی این یخچال از نظر تقسیم بندی نیز بسیار ایده‌آل و مناسب است و این محصول دارای 2 کشو و 4 طبقه در قسمت یخچال، 3 طبقه در قسمت درب یخچال و یک طبقه قابل جداسازی در قسمت جایخی است و فضای نسبتاً زیادی را برای قرار دادن مواد غذایی فراهم می‌کند. 

لازم به ذکر است که وزن نهایی این یخچال با توجه به اندازه کوچک آن تنها 60 کیلوگرم است و شما می‌توانید این محصول زیبا و خوش ساخت را در آشپزخانه و یا محل کار خود قرار دهید و از مزایای بیشمار آن بهره‌مند شوید و با در نظر گرفتن این موارد می‌توان به راحتی متوجه شد که خرید قسطی یخچال فیلور اقدام بسیار هوشمندانه‌ای است. کیفیت مثال زدنی یخچال فیلور مدل RPD-COL-013 میزان فروش آن را افزایش داده است. 

طراحی ظاهری یخچال فیلور مدل RPD-CoL-013

این یخچال کوچک و زیبا از طراحی بسیار مناسبی برخوردار است و رنگ بدنه آن بسیار با کیفیت و زیبا می‌باشد و نظر مساعد شما را جلب خواهد کرد. دستگیره‌های این محصول کمی با دستگیره‌های یخچال‌های عادی متفاوت هستند و بهتر است به این مورد توجه داشته باشید که این نوع طراحی احتمال شکستن و خراب شدن دستگیره‌های این یخچال را کاهش داده است و خرید اقساطی یخچال فیلور تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته است.

فضای داخلی این یخچال نیز از نظر بخش بندی فضای موجود و میزان مقاومت طبقات و کشو‌ها بسیار بهینه است و تمامی فضای داخلی این یخچال قابلیت ذخیره سازی مواد غذایی را دارد. 

بنابراین، چنانچه به دنبال خرید یک یخچال کوچک و در عین حال زیبا برای منزل و یا محل کار خود هستید، یخچال فیلور مدل RPD-COL-013 بهترین انتخاب برای شما می‌باشد و تمامی انتظارات اولیه شما از یک محصول با کیفیت، بادوام و زیبا را برآورده خواهد کرد. ظرفیت نهایی فضای داخلی این یخچال در حدود 290 لیتر است. 

چرا قسطی کلاب بهترین انتخاب برای خرید قسطی یخچال فیلور محسوب می‌شود؟

قسطی کلاب از سال‌ها تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و فروش قسطی یخچال فریزر و لوازم خانگی برخوردار است و خرید قسطی یخچال و فریزر  فیلور از این مجموعه مزایای فراوانی را برای شما به همراه خواهد داشت.

این فروشگاه اینترنتی تمامی محصولات خود را با کم‌ترین سود به خریداران ارائه می‌دهد و شرایط خرید اقساطی یخچال از این مجموعه بسیار جذاب و وسوسه کننده می‌باشد و شما با کمک خدمات ارزنده و گسترده این فروشگاه شناخته شده و قدیمی می‌توانید لوازم خانگی مورد نیاز خود را با پرداخت کم‌ترین پیش پرداخت خریداری نمایید و از مزایای همکاری با فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب بهره‌مند شوید.

بنابراین، بهتر است که فرصت خرید نقدی و خرید قسطی لوازم خانگی از قسطی کلاب را از دست ندهید و با خرید لوازم خانگی از این مجموعه خاطره‌ای دلنشین از همکاری با بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش نقدی و فروش قسطی محصولات مختلف را برای خود رقم بزنید. قسطی کلاب معتبر‌ترین و بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید اقساطی یخچال فیلور مدل RPD-COL-013 محسوب می‌شود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی بخارشوی کنوود

خرید قسطی بخارشوی کنوود
داشتن یک بخارشوی مناسب و باکیفیت در هرخانه‌ای لازم و ضروری است. برای خرید اقساطی بخارشوی کنوود به بخش...

خرید اقساطي تلویزیون سام

خرید اقساطي تلویزیون سام
اگر تمایل به خرید اقساطي تلویزیون سام دارید به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به...