خرید قسطی تلویزیون هوشمند آیوا

تاریخ انتشار:
1403/2/21 07:09:32

اگر تمایل به خرید قسطی تلویزیون هوشمند آیوا دارید به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی تلویزیون هوشمند آیوا


مشخصات تلویزیون هوشمند آیوا

امروزه خرید قسطی تلویزیون هوشمند آیوا به دلیل قابلیت‌های فراوانی که دارد، رشد چشمگیری نموده است. تلویزیون هوشمند آیوا که از سایزهای متنوعی برخوردار می‌باشد، دارای پنل A+ است. این نوع تلویزیون از تکنولوژی صفحه LED بهره برده، همچنین دارای کیفیت تصویر Ultra HD 4K می‌باشد. این تلویزیون قابلیت اتصال به اینترنت را دارد. AIWA برند معروف و قدیمی است که از دیرباز توانسته است بازار جهانی را در دست بگیرد. محصولات جدید کمپانی آیوا از آخرین متدهای روز دنیا بهره مند گشته است. این نوع تلویزیون با مدل‌های متعددی به بازار عرضه شده است.

ادامه بحث خرید اقساطی تلویزیون هوشمند آیوا

یکی از دلایل افزایش خرید قسطی تلویزیون هوشمند آیوا سطح شفافیت و وضوح فوق العاده بالای این محصول از تمامی زوایا می‌باشد. این تلویزیون دارای گیرنده داخلی دیجیتال استانداردی است، که کانال‌های تلویزیون را با بالاترین سطح کیفی برای مخاطبان به معرض نمایش می‌گذارد. 

این تلویزیون از سری تلویزیون‌های هوشمندی است که دارای سیستم عامل قدرتمند Android نیز می‌باشند و بینندگان آنها می‌توانند به اینترنت که دنیایی از سرگرمی و جذابیت است، نیز متصل باشند. این محصول تنها یک جعبه رنگی نیست و می‌توان از آن به عنوان یک تبلت نیز استفاده نمود. شما قادر به انجام کلیه امورات اینترنتی خود بوسیله این صفحه بزرگ و واضح رنگی هستید. 

در عصر حاضر خرید اقساطی تلویزیون هوشمند آیوا رشد چشمگیری نموده است. البته این موضوع تنها به دلیل قیمت این محصول نمی‌باشد، بلکه به دلیل استقبال فراوان مشتریان نسبت به خریداری این محصول می‌باشد. در واقع ویژگی‌های منحصر بفرد این محصول آن را نزد مشتریان محبوب نموده است. در زیر به برخی از این قابلیت‌ها اشاره می‌نماییم.

سایر ویژگی‌های تلویزیون هوشمند آیوا

•تولید کشور ژاپن می‌باشد.
•نوع پنل این تلویزیون ال ای دی می‌باشد.
•دارای رفرش ریت 60 هرتز می‌باشد.
•وضوح تصویری معادل 4k Ultra HD دارد.
•دارای صدای باس محیطی می‌باشد.
•سازگار با گوشی هوشمند اندروید 7
•دارای قدرت اسپیکر 10 ولت
•استفاده از فناوری CI Support می‌باشد.
•دارای فناوری HDR است.
•دارای اسپیکرهای دالبی است.
•مجهز به 3 پورت HDMI و 2 پورت USB می‌باشد.
•قابلیت اتصال به وای فای
•دارای گیرنده دیجیتال

در نهایت با خرید تلویزیون هوشمند آیوا خیالتان از هر جهت راحت خواهد شد. این تلویزیون در بین تلویزیون‌های هم رده خود دارای برتری‌ها و تکنولوژی‌های بسیاری است. فناوری‌های موجود در این تلویزیون شما را به عنوان یک خریدار ترغیب می‌نماید، تا این تلویزیون را خریداری نمایید. تلویزیون‌های هوشمند آیوا قابلیت‌های اعجاب انگیزی دارد، که پس از خرید آن به رضایت صد در صدی دست خواهید یافت. در نهایت انتخاب این محصول در هنگام خرید یک تلویزیون با تمامی امکانات بروز آن کاری بسیار شایسته می‌باشد.

سخن آخر درباره خرید قسطی تلویزیون هوشمند آیوا از سایت قسطی کلاب

امروزه خرید اقساطی تلویزیون هوشمند آیوا به دلیل تورم موجود در بازار و نوسانات ارزی و همچنین قیمت گذاری‌های متنوع رو به افزایش می‌باشد، به همین دلیل خرید نقدی محصولات کمی کم رنگ شده است. قسطی کلاب به عنوان معروف ترین و قابل اعتماد ترین سایت خرید اقساطی در شبکه جهانی اینترنت معرفی شده است.

این سایت در حوزه فروش قسطی کالاهای مختلفی از جمله موبایل، تلویزیون، لباسشویی، گوشی و انواع دیگر محصولات مرتبط با لوازم خانگی فعالیت دارد. شما با خرید قسطی تلویزیون آیوا می‌توانید برای اولین بار این نوع خرید را تجربه نموده و در صورت رضایت به خرید قسطی لوازم خانگی گوناگون دیگری که در این مجموعه دارای فروش اقساطی می‌باشند، اقدام نمایید. شرایط اقساطی سایت قسطی کلاب محبوبیت این مجموعه را در بین مشتریان دو چندان نموده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 55اینچ

خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 55اینچ
جی پلاس برند موفق ایرانی با محصولاتی منحصر به فرد و عالی شهرت به خصوصی در ایران و خاورمیانه دارد. برای خرید اقساطی تلویزیون...

خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ ویژه کارمندان

خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ ویژه کارمندان
برند سامسونگ تولید کننده بهترین تلویزیون‌های دنیا است. برای خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی...