خرید اقساطي گوشی آیفون 13 پرومکس

تاریخ انتشار:
1403/2/27 21:16:48

برای خرید اقساطي گوشی آیفون 13 پرومکس با قیمتی عالی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید لذت بخش را تجربه کنید.


خرید اقساطي گوشی آیفون 13 پرومکس


استقبال به خرید گوشی آیفون در مدل‌های جدید!

آیفون یکی از گوشی‌های گران قیمت است. شاید خرید قسطي گوشی آیفون 13 پرومکس، یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها برای خرید باشد. چرا که در توان هر یک از ما نیست که بتوانیم نسبت به خرید نقدی این گوشی گران قیمت اقدام کنیم. البته بایستی مرکزی را برای خرید انتخاب کنید که شرایط اقساطی مناسبی داشته باشد. مراکز زیادی در همین راستا انواع کالای دیجیتال را به شکل قسطی به فروش می‌رسانند. اما شرایط فروش قسطی در هر یک از آن‌ها ممکن است نسبت به سایر مراکز تفاوت‌هایی داشته باشد. 

بنابراین اگر می‌خواهید اقدام به خرید اقساطي گوشی آیفون 13 پرومکس کنید؛ بایستی در این زمینه تحقیق کنید. ضمن اینکه شما می‌توانید انواع کالاهای دیجیتال خود را اعم از انواع تلفن‌های همراه هوشمند، حضوری و غیر حضوری خریداری کنید. بنابراین می‌بایست حتما معتبرترین مراکز را برای خرید این کالاها انتخاب کنید. 

آیفون 13 پرومکس؛ نسل جدید گوشی‌های سری شرکت اپل

شرکت اپل از جدیدترین نسل گوشی هوشمند شرکت خود خبر می‌دهد. شما می‌توانید با خرید قسطي گوشی آیفون 13 پرومکس این گوشی بی نظیر را به همراه داشته باشید. این سری از گوشی آیفون با تغییرات زیادی نسبت به آیفون 12 پرومکس تولید و روانه بازار شده است. مهمترین مشخصات این گوشی به شرح زیر می‌باشد:

•سیستم عامل IOS 15
•رزولوشن عکس با کیفیت دوربین 4 گانه 12 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل +12 مگاپیکسل +TOF 3D
•حافظه داخلی 256 گیگابایت
•حافظه RAM 6 گیگابایت
•صفحه نمایش7.6 اینچی
•ظرفیت باتری 4352 میلی آمپر ساعت
•وزن 240 گرم
•دو سیم کارت

بنابراین شما می‌توانید با خرید اقساطي گوشی آیفون 13 پرومکس، یک گوشی هوشمند بسیار با کیفیت را برای خود خریداری کنید. این مدل گوشی، به جزئیات بسیار زیاد توجه دارد و لذت داشتن یک گوشی متفاوت را برای شما به ارمغان می آورد و خرید انواع کالای دیجیتال را اینترنتی تجربه کنید

شاید هنوز هم خرید انواع کالای دیجیتال در بستر اینترنت برای بسیاری از افراد جا نیفتاده باشد. با امکان فراهم شدن خرید قسطي آیفون 13 پرومکس به شکل آنلاین و اینترنتی، با کمترین دردسر می‌توانید صاحب یک کالای دیجیتال شوید. در صورتی که بتوانید یک مرکز خوب و مطمئن را برای خرید قسطی و به شکل اینترنتی بیابید؛ می‌توانید با خیال راحت تری به هدف خود دست یابید. 

بدین ترتیب هم از هزینه‌های خود صرفه جویی کرده اید و هم وقت و انرژی کمتری را برای خرید کالای دیجیتال خود صرف نموده‌اید. گوشی آیفون 13 پرومکس به دلیل بزرگتر شدن باتری خود، سنگین تر از سری‌های قبلی آیفون می‌‍باشد. البته ارتقا دوربین این سری از گوشی‌های آیفون نسبت به سری 12 پرومکس، بزرگترین تغییری است که در این نسل شاهد آن هستیم. باتری، دوربین، صفحه نمایش از تغییرات گوشی آیفون 13 پرومکس نسبت به سری 12 است. 

خرید قسطي گوشی آیفون 13 پرومکس در سایت قسطی کلاب

برای خرید اقساطي گوشی آیفون 13 پرومکس، می‌توانید وارد سایت قسطی کلاب شوید. قسطی کلاب از جمله سایت‌های معتبر خرید قسطی انواع کالای دیجیتال و غیر دیجیتال می‌باشد. شما می‌توانید با ورود به این سایت و انتخاب یکی از طرح‌های خرید قسطی، کالای خود را به راحتی خریداری کنید. تنها با داشتن فیش حقوقی یا جواز کسب، کلیه کارمندان، مشاغل آزاد و بازنشستگان می‌توانند اقدام به خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس از سایت قسطی کلاب کنند. 

بنابراین با کمترین میزان ارائه مدارک، می‌توانند قسطی، کالای مورد نیاز خود را از قسطی کلاب خریداری کنید. پس از فرآیند مربوط به درخواست اعتبار در یکی از طرح‌های پایا، حامی، بایچک و پارسیان، می‌توانید کالای خود را ثبت کنید. سپس رتبه اعتباری شما اینترنتی اعتبارسنجی می‌شود. در صورت داشتن رتبه بالا و ارائه مستندات لازم، می‌توانید لذت خرید قسطی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی m12 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی m12 سامسونگ
یکی از گوشی‌های خوش قیمت سامسونگ مدل m12 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی m12 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید اقساطي گوشی s24 ultra چکی

خرید اقساطي گوشی s24 ultra چکی
اگر تمایل به خرید اقساطي گوشی s24 ultra دارید به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...