خرید قسطی مک بوک 2020

تاریخ انتشار:
1403/2/16 20:15:37

مک بوک 2020 بی شک بهترین محصولی است که شرکت اپل تاکنون ارائه داده و با کیفیت باورنکردنی ساخته شد. برای خرید قسطی مک بوک 2020 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی مک بوک 2020


بررسی مک بوک 2020

مک بوک 2020 لقب بهترین مک بوکی را گرفته که شرکت اپل تا به امروز ساخته است. در این بلاگ قصد داریم تا این لپتاپ ارزنده را به شما معرفی نماییم. قابلیت خرید قسطی مک بوک 2020 در قسطی کلاب فراهم شده است.

مک بوک‌های اپل در دهه اخیر به قدری محبوب بودند که این کمپانی در سال 2018 میلادی تصمیم گرفت سری پرفروش ایر را با طراحی بهبود یافته‌تر و با تجهیز صفحه نمایش رتینا به بازار عرضه کند. اپل تصمیم گرفته بود تا در تولیدات جدید خود تغییراتی امال کند.

از این رو در محصولات جدیدش از کیبوردهای باترفلای استفاده کرد که متاسفانه گزینه نامناسبی بود. پردازنده‌های اینتل در مک بوک‌های سال 2019 هم چنگی به دل نمی‌زد و به چالش کشیده می‌شد.

معرفی مک بوک 2020

در سال 2020 بود که انقلابی حدی در تولیدات جدید به وجود آمد. این بار اپل تصمیم گرفت تا از یک صفحه کلید مناسب‌تر به نام سیزر سوییچ استفاده کند. به علاوه اپل یک پردازنده نسل دهم در تولید به کار برد. بنابراین، این تصمیمات به درستی اتخاذ شدند. با خرید اقساطی مک بوک 2020 از پیش هم حرفه‌ای‌تر عمل کنید!

مشخصات سخت افزاری

پردازنده مک بوک 2020 در چند نسخه مختلف پردازنده دو هسته‌ای اینتل Core i3 با فرکانس کاری 1.1 گیگاهرتز  و رم 8 گیگابایت به همراه حافظه 256 گیگابایت، پردارنده Core i5 دو هسته‌ای با حافظه 256 گیگابایتی و یا پردازنده چهارهسته‌ای Core i5 با حافظه 512 گیگابایت ارائه شده است. به علاوه، امکان خرید پردازنده چهار هسته‌ایCore i7 با فرکانس 2.1 گیگاهرتز دارد. با خرید قسطی مک بوک 2020 دقت، سرعت و کیفیت را مقایسه نمایید!

خصوصیات نمایشگر

مک بوک‌های 2020 در سایزهای متنوعی بین 13 تا 16 اینچ تولید شده‌اند. صفحات نمایش از تکنولوژی LED برخوردار هستند، همچنین دارای قابلیت IPS می‌باشند. رزولوشن متفاوتی هم دارند. برای مثال رزولوشن لپ تاپ 13 اینچی برابر با 2560 در 1600 پیکسل است.

بنابراین این سری از مک‌بوک‌ها تراکم پیکسلی مناسبی دارند. فناوری‌های ارزشمندی مانند Wide color و True Tone technology نیز سبب می‌شوند تا با وضوح کامل و کیفیت بالا محتوای تصویری را مشاهده نمایید. با خرید اقساطی مک بوک 2020 فیلم‌های محبوب خود را ببینید، در وب بچرخید و پروژه‌هایتان را انجام دهید!

مشخصات کلی

اگر به بدنه مک بوک نگاهی بیاندازیم. در سمت چپ دو گذرگاه ورودی تاندربولت 3 قرار دارد. گرافیک اینترپلاس در این لپتاپ قادر است تا تصاویری با کیفیت 6k را نمایش دهد. 

به علاوه، یک عدد پورت هدفون در این دستگاه وجود دارد. نمایشگر این لپتاپ لمسی نیست. از طرفی، حاشیه‌ها باریک‌تر شده و تاچ پد نسبت به قبل بهینه‌تر عمل می‌کند. با خرید قسطی مک بوک 2020 در انجام کارها و پروژه‌های خود سرعت بخشید!

دوربین مک بوک جدید وب کم قبلی یعنی 720P اپل در این مک بوک به کار رفته است. باتری مک بوک جدید می‌تواند شارژی در حدود 11 ساعت در کارهای سبک به شما ارائه دهد. اگر چه در استفاده از برنامه‌ها در بالاترین مود نور صفحه این میزان تا 5 ساعت کم می‌شود.

برای شارژ باتری از USB تایپ C استفاده می‌شود. یک شارژر 30 واتی برای این لپتاپ در نظر گرفته شده است. یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده این مک بوک‌ها، قابلیت ارتقای آنها می‌باشد. برای مثال می‌توانید حافظه رم این دستگاه‌ها را تا 16 گیگابایت ارتقا دهید.

پیشنهاد خرید مک بوک 2020

برای برخورداری از جدیدترین مک‌بوک‌های ساخت اپل می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فروش نقدی یا اقساطی این فروشگاه اینترنتی برخوردار شوید. از طریق یکی از روش‌های موجود در سایت اقدام به دریافت اعتبار اقساطی نمایید. این کالا را سفارش دهید و سپس قسطی کالا خود را بپردازید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی مک بوک 2020 از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی اسپیکر بلوتوثی jBL با چک

خرید قسطی اسپیکر بلوتوثی jBL با چک
یکی از معروف‌ترین برنده‌های تولید کننده اسپیکر در دنیا jBL است. برای خرید قسطی اسپیکر بلوتوثی jBL با چک به بخش اسپیکر و بلندگو در دسته...

خرید اقساطی ساعت هوشمند می بند 6

خرید اقساطی ساعت هوشمند می بند 6
یکی از بهترین برندهای تولید کننده گجت‌های هوشمند برند شیائومی است. برای خرید اقساطی ساعت هوشمند می بند 6 به بخش ساعت هوشمند...