خرید قسطی تلویزیون اسنوا 55 اینچ

تاریخ انتشار:
1403/3/1 05:09:11

برند اسنوا یکی از بهترین برندهای ایرانی است که در زمینه لوازم خانگی فعالیت می‌کند. اگر تمایل به خرید قسطی تلویزیون اسنوا 55 اینچ دارید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی تلویزیون اسنوا 55 اینچ


تلویزیون هوشمند اسنوا مدل SSD-55SA620U

تلویزیون هوشمند اسنوا صفحه‌ای 55 اینچی دارد و قرار دادن این دستگاه در یک سالن متوسط و بزرگ مناسب است. این تلویزیون دارای یک صفحه ال ای دی تخت می‌باشد. مصرف برق دستگاه در حالت عادی 120 وات است، همچنین قابلیت خرید اقساطی تلویزیون اسنوا جدید 55 اینچ در قسطی کلاب فراهم شده است.

مشخصات تصویری

کیفیت ارائه تصاویر در این تلویزیون به صورت 4K و Ultra HD می‌باشد، بنابراین وضوح و شفافیت خوبی را در ارائه تصاویر مشاهده خواهید کرد. به علاوه، این تلویزیون دارای قابلیت IPS می‌باشد و یک زاویه 178 درجه‌ای دارد.

این موضوع سبب می‌شود تا بتوانید با زوایای مختلف به محتوای تلویزیون دسترسی داشته باشید. نسبت تصویر به نمایشگر در این تلویزیون 16:9 می‌باشد، بنابراین یک تجربه مناسب را در مشاهده نسبت ابعاد تصاویر برای شما فراهم می‌سازد.

مشخصات صوتی

سیستم صوتی دستگاه تلویزیون اسنوا دو کاناله می‌باشد و هر کانالی دارای توان 15 وات است. در مجموع توان کلی صدا در این تلویزیون 30 وات می‌باشد، همچنین دارای کانال برگشت صوتی است. با خرید قسطی تلویزیون اسنوا 55 اینچ یک تجربه صوتی بی‌نظیر داشته باشید!

هوشمند بودن

با وجود داشتن ویژگی هوشمند بودن، قادر خواهید بود تا در اینترنت جستجو کنید. می‌توانید از درگاه‌های متفاوتی استفاده کنید و وسایل جانبی خود را به تلویزیون متصل نمایید. این تلویزیون از یک موتور کنترل هوشمند برخوردار می‌باشد. به علاوه، تلویزیون جدید اسنوا دارای سیستم عامل اندروید 9 می‌باشد و یک پردازنده چهار هسته‌ای دارد. با خرید قسطی تلویزیون اسنوا 55 اینچ یک دستگاه هوشمند داشته باشید!

درگاه‌های ارتباطی

برای این تلویزیون دو عدد درگاه USB و دو عدد درگاه HDMI در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، دارای درگاه‌های ارتباطی کامپوزیت و کامپوننت است که سبب می‌شود تا بتوانید انواع وسایل جانبی خود مثل هاردهای اکسترنال و فلش مموری‌های مختلف را به تلویزیون متصل نمایید.

با وجود داشتن درگاه‌های HDMI و پورت کامپوزیت به صورت انتخابی می‌توانید در هنگام متصل کردن پخش کننده‌های صوتی تصویری از یکی از این دو پورت با توجه به نیاز خود استفاده کنید. با خرید اقساطی تلویزیون اسنوا جدید 55 اینچ تمامی وسایل جانبی خود را به تلویزیون متصل کنید!

قابلیت‌های ویژه

این ماشین از قابلیت‌های متعددی برخوردار است. قابلیت ماشین زمان و تایم شیفت کمک می‌کند تا علیرغم دیدن تلویزیون بتوانید به لحظات قبل برگردید و صحنه‌های محبوب خود را ذخیره سازی نمایید، همچنین تصاویر موجود در تلفن‌های هوشمندتان را توسط این تلویزیون مشاهده کنید. 

یکی از قابلیت‌های موجود در این تلویزیون، برنامه مخصوص به نصب برنامه‌های تلویزیونی یا قابلیت PVR می‌باشد، همچنین این تلویزیون دارای پورت شبکه و درگاه DLNA است.

این دستگاه دارای گیرنده دیجیتال می‌باشد که به وسیله آن می‌توانید تمامی برنامه‌های مورد نظرتان را از شبکه‌های مختلف استانی تماشا نمایید. این محصول بسیار مقرون به صرفه است و اگر آن را با قیمت محصولات خارجی موجود در بازار که دارای این ویژگی‌ها، می‌باشد، مقایسه کنید، تنها بهای یک سوم آن ها را پرداخت خواهید کرد، بنابراین با قیمتی مقرون به صرفه به دست مشتریان می‌رسد. با خرید قسطی تلویزیون اسنوا 55 اینچ یک محصول مقرون به صرفه داشته باشید!

در این دستگاه به راحتی می‌توانید برنامه فیلیمو را نصب نمایید و از خدمات آن برخوردار شوید. به علاوه، می‌توانید تصاویر موجود در موبایل‌های خود را به صورت وایرلس پخش کنید. مراحل نصب این تلویزیون به صورت رایگان و سریع انجام می‌شود. خدمات پس از فروش مناسبی دارد و از گارانتی خوبی نیز برخوردار است.

پیشنهاد ویژه خرید تلویزیون اسنوا

برای تهیه این تلویزیون مقرون به صرفه و هوشمند می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فروش لوازم خانگی در این فروشگاه، برخوردار شوید. از طریق یکی از روش‌های موجود در قسطی کلاب اقدام به گرفتن اعتبار اقساطی فرمایید. وام بگیرید و کالای خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی تلویزیون اسنوا جدید 55 اینچ از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی محصولات تفال

فروش اقساطی محصولات تفال
فروش اقساطی محصولات تفال برای تمامی گروه و قشرهای جامعه مناسب است. این محصولات با کیفیت از لوازم متنوع و زیادی تشکیل شده که همگی در خانه و ...

خرید کولر آبی

خرید کولر آبی
کولر آبی یکی از قدیمی ترین نوع کولر است که از سالیان گذشته تا به امروز مورد استفاده قرار گرفته است. برای خرید کولر آبی با قیمت مناسب به بخش...