خرید قسطي موبایل اپل

تاریخ انتشار:
1403/2/6 09:44:17

کمپانی اپل یکی از بهترین شرکت‌ها تولید کننده محصولات دیجیتالی در دنیا است که دارای اعتبار بالایی می‌باشد. اگر علاقه‌مند به خرید اقساطی موبایل اپل هستید به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطي موبایل اپل


کمپانی اپل

شرکت اپل، یک شرکت آمریکایی می‌باشد که در زمینه فناوری، طراحی و تولید محصولات الکترونیکی مشغول به کار است. این کمپانی معروف جهانی، توسط استیو جابز و استیو وازنیک شکل گرفت و توانست در طی سال‌ها فعالیت منسجم و فعال خود در این عرصه، محصولاتی را تولید کند که نظر جهان و جهانیان را به خود جلب نماید.

اولین ساخته این شرکت در زمینه سخت افزاری، تولید مکینتاش بود که بعد از تلاش‌های بسیار به بازار عرضه گشت و توانست بسیار خوب بدرخشد. در ادامه با قسطی کلاب همراه شوید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی موبایل اپل مطلع گردید.

فعالیت در زمینه نرم افزار

کمپانی اپل برای راحتی خود و کاربرانش شروع به طراحی یک سیستم عامل مجزا کرد و نام آن را IOS گذاشت. به دلیل اگر قصد خرید گوشی موبایل اپل را دارید و می‌خواهید از شرایط خرید اقساطی موبایل اپل مطلع گردید، تا انتهای این متن ما را همراهی کنید.

ساخت محصولات الکترونیکی

شرکت اپل در زمینه طراحی و ساخت محصولات دیجیتالی از سردمداران است. از کالاهای ساخته شده توسط این شرکت می‌توان به گوشی موبایل هوشمند که این شرکت نام آیفون را برای آن برگزیده ‌است، تبلت که نام اختصاری آن آیپد است، آیپاد، مک بوک، آی مک و دیگر محصولاتی مشابه نام برد. برای اطلاع از نحوه خرید نقدی یا اقساطی موبایل اپل با قسطی کلاب همراه شوید.

موبایل اپل

یکی از بهترین شرکت‌های سازنده گوشی های موبایل هوشمند، شرکت اپل می باشد. این شرکت بین المللی با تولید برترین گوشی‌های همراه خود با سیستم عامل مک او اس توانسته ‌است نظر مشتریان بسیاری را به خود جلب نماید. 

گرچه قیمت این گوشی‌های همراه به نسبت دیگر کمپانی‌های رقیب خود یعنی سامسونگ، ال جی، شیائومی، هوآوی، سونی و دیگر کمپانی‌هایی از این دست گران‌تر است، اما ویژگی‌های به کار رفته در این گوشی‌های هوشمند به همراه تکنولوژی‌ ساخت، سرعت بالا، پردازنده‌های قوی، سبب شده‌ است که بسیاری از مشتریان بدون نگرانی، برای گوشی‌های این شرکت پول پرداخت کنند. 

اگر می‌خواهید از شرایط خرید اقساطی موبایل اپل با خبر شوید، تا انتهای این متن ما را همراهی کنید.

مشخصات جدیدترین گوشی هوشمند اپل

از جدیدترین گوشی‌های همراه هوشمند کمپانی اپل می‌توان به آیفون 11 پرو مکس اشاره کرد. ابتدا آیفون 11 به بازار عرضه گشت، سپس 11 پرو و در انتها این گوشی هوشمند 11 پرو مکس بود که به بازار جهانی عرضه گشت.

این گوشی همراه دارای صفحه نمایشگر 6.5 اینچی می‌باشد که به نسبت گوشی‌های قبلی شرکت اپل به خصوص موبایل‌هایی که در زمان حیات استیو جابز به بازار عرضه می‌گشت، بسیار بزرگ است. 

این گوشی دارای سه لنز هر کدام به اندازه‌های 12 مگاپیکسل در صفحه پشتی می‌باشد و سلفی آن نیز 12 مگاپیکسل است. هر کدام از لنز‌های پشتی گوشی 11 پرو مکس برای یک نوع از عکسبرداری واید، تله و نرمال می‌باشد. این گوشی همراه دارای 4 گیگابایت رم داخلی می‌باشد. در ادامه برای اطلاع از نحوه خرید نقدی یا اقساطی موبایل اپل با ما همراه شوید.

خرید نقدی یا اقساطی گوشی آیفون 11 پرو مکس

با افزایش قیمت دلار، کالاهای خارجی نیز افزایش قیمت پیدا می‌کنند. بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند که به جای پرداخت یکجا و نقدی محصول مورد نظر خود از شیوه خرید اقساطی خریداری نمایند. 

برای خرید اقساطی موبایل اپل آیفون 11 پرو مکس، می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کرده و به یکی از دو شیوه پرداخت بای چک یا لیزینگ، محصول مورد نظر خود را تهیه کرده و به راحتی درب منزل تحویل بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی s22 ultra سامسونگ

خرید قسطی گوشی s22 ultra سامسونگ
برترین گوشی سامسونگ در سال‌های اخیر بی شک مدل s22 ultra می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی s22 ultra سامسونگ به بخش موبایل در دسته...

خرید اقساطی گوشی a02

خرید اقساطی گوشی a02
داشتن یک تلفن همراه با قیمت مناسب برای بسیاری از افراد اهمیت بالایی دارد. اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی a02 دارید به بخش کالای دیجیتال...