خرید نقدی بخاری برقی

تاریخ انتشار:
1403/2/13 09:41:18

بخاری برقی یکی از بهترین وسیله‌هایی می‌باشد که به تازگی وارد بازار شده است و انواع گوناگونی دارد. برای خرید اقساطی بخاری برقی به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید نقدی بخاری برقی

خرید بخاری برقی

بخاری‌های برقی از جمله لوازم خانگی تولید کننده گرما هستند که به خصوص، در فصل‌های سرد پاییز و زمستان به خانه‌های شما گرما می‌بخشند. برای خرید یک بخاری برقی مناسب باید به نکات مهمی توجه کنید. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی بخاری برقی در سایت قسطی کلاب فراهم شده است.

میزان پوشش‌دهی گرمایی

در نگاه اول، باید وسیله‌ای خریداری نمایید که مساحت مورد نیاز شما را گرم نماید. یک معادله خیلی ساده می‌گوید که برای هر 30 سانتی متر مربع، به یک وسیله گرمازای 10 واتی نیازمند هستیم. به طور معمول، یک بخاری با توان 1000 وات مساحت 30 متری را به خوبی گرم می‌نماید.

نوع گرمایش

وسایل گرمایشی معمولا از دو روش گرمایش همرفت و گرمایش تابشی استفاده می‌کنند. به طور معمول، سیستم‌های تابشی تنها فضای مقابل خود را گرم می‌کنند. با خرید اقساطی بخاری برقی دیگر نیازی به تحمل سرمای محیط نخواهد بود!

میزان سروصدای تولید شده

یکی از نکات قابل تحمل قابل تامل در خرید یک وسیله برقی میزان صدای تولید شده توسط آن وسیله است. اگر وسیله گرما دهنده شما مجهز به فن باشد، بهتر است از وسایلی استفاده کنید که میزان صدای تولید شده از آن‌ها، تا حد امکان کم باشد.

داشتن ترموستات

بیشتر وسایل برقی و لوازم گرمایشی دارای ترموستات اند. ترموستات وسیله‌ای است که کمک می‌کند تا حرارت مورد نیاز خود را تنظیم نمایید. ترموستات، مانع بالا رفتن بیش از حد گرما در وسیله مورد نیاز ما می‌شود. ترموستات سبب می‌شود تا اطمینان ما نسبت به ایمنی وسایل و لوازم برقی و گازی بیشتر شود.

عوامل دیگر

طراحی مناسب، اندازه و رنگ زیبا، داشتن تایمر، داشتن چرخ، قابلیت تنظیم در چندین حرارت، داشتن ریموت و عوامل دیگر سبب می‌شوند تا در صورت دلخواه یک بخاری برقی مناسب بخرید. با خرید نقدی یا اقساطی بخاری برقی یک رویای دلگرم‌کننده در خانه داشته باشید.

قیمت مناسب

همیشه در خرید لوازم خانگی به بودجه خود نگاه کنید و با توجه به هدفی که از خرید آن وسیله و امکاناتش دارید، اقدام فرمایید. توان گرمایشی و میزان پوشش دهی مناسب را در نظر داشته باشد. همیشه توجه کنید که وسیله شما دارای ایمنی و استاندارد لازم باشد. با خرید اقساطی بخاری برقی گرمای دوست‌داشتنی را احساس کنید.

کالاهای تولید داخل

در خرید خود بهتر است تا از کالاهای تولید داخل استفاده نمایید. با این کار از تولیدات داخلی حمایت خواهید کرد و این به نوبه خود به اقتصاد کشور سود می‌رساند.

واردات بی‌رویه کالاهای خارجی باعث می‌شود تا بسیاری از کارخانه‌های داخلی بسته شوند. با خرید نقدی یا اقساطی بخاری برقی و حمایت از تولیدات بخاری برقی داخلی، ایران را قدرتمندتر از پیش بسازیم.

برندهای متنوع

برندهای متفاوتی بخاری‌های برقی تولید می‌کنند. برای مثال شرکت‌های آراسته، لایف، پویان، پارس‌خزر، پویان خزر، کومتل، ارشیا، حمام پارس، هاوایی، جنرال پویا، یروسان و غیره از این جمله هستند.

خرید بخاری برقی

برای خرید یک بخاری برقی مناسب به قسطی کلاب مراجعه نمایید. در این پلتفرم تامین کالاهای مورد نیاز ایرانیان می‌توانید از مواهب خرید نقدی و یا اقساطی کالا استفاده نمایید. 

در صورت نیاز به خرید غیر نقدی باید درخواست اعتبار خرید اقساطی را بدهید و از یکی از روش‌های خرید اقساطی از بای چک، لیزینگ فراز اندیشان و یا لیزینگ پارسیان اقدام نمایید.

در خرید اقساطی از لیزینگ فرازاندیشان، مدارک ارسالی تا حداکثر 72 ساعت کاری بررسی می‌شود و سقف اعتبار در این روش تا ده میلیون تومان است. 

به این نکته توجه داشته باشید که تنها شهروندان ساکن در البرز و تهران می‌توانند از این روش اعتبار خرید، اقدام نمایند. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی بخاری برقی از این سایت است. همین‌حالا، سفارش خرید خود را ثبت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی لباسشویی اسنوا

فروش قسطی لباسشویی اسنوا
ماشین لباسشویی‌های برند اسنوا بسیار با کیفیت و زیبا تولید شده‌اند و از قیمت مناسبی برخوردار می‌باشند. برای خرید قسطی لباسشویی اسنوا به...

تلویزیون سامسونگ اقساطی

تلویزیون سامسونگ اقساطی
یکی از شرکت های مطرح تولید کننده در زمینه تولید لوازم صوتی و تصویری، شرکت سامسونگ به شمار می آید. تلویزیون سامسونگ اقساطی، به سبب برخورداری از ...