خرید قسطی A01 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/6 00:13:28

موبایل‌های سامسونگ در مدل‌های متنوع و طرح‌های ساخته شده‌اند و شما با داشتن یکی از آن‌ها می‌توانید بهترین خاطرات خود را برای همیشه ثبت کنید. برای خرید اقساطی A01 سامسونگ به بخش کالای دیجتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی a01 سامسونگ


گوشی همراه هوشمند

یکی از اصلی‌ترین نیازهای زندگی امروزه انسا‌ن‌ها، گوشی‌های هوشمند می‌باشند که در اصطلاح به آن‌ها موبایل نیز می‌گوییم. موبایل‌ها انواع و اقسام مختلفی دارند که بر اساس ویژگی‌های به کار رفته در آن‌ها، دارای قیمت‌های متفاوتی نیز می‌باشند. در این مقاله در نظر داریم تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی A01 سامسونگ شما را مطلع کنیم.

معرفی شرکت سامسونگ

سامسونگ یکی از بهترین‌ کمپانی های سازنده گوشی تلفن همراه می‌باشد که توانسته با طراحی های مدرن و ساده خود، نظر مشتریان بسیاری را به خود جلب نماید. 

این کمپانی در زمینه طراحی و ساخت لوازم خانگی و همچنین محصولات الکترونیکی فعالیت می‌کند و با ارائه محصولات با کیفیت خود در هر دو زمینه محصولات خانگی و همچنین کالاهای دیجیتال، توانسته با بزرگ‌ترین رقبای هر دو این حوزه‌ها یعنی شرکت ال جی در حوزه لوازم خانگی و شرکت اپل در زمینه محصولات الکترونیکی به رقابت بپردازد و در بسیاری از موارد از هر دو این شرکت‌ها جلو زده و پرچمدار هر دو زمینه گردد.

 در ادامه این مقاله با قسطی کلاب همراه شوید تا از شرایط خرید اقساطی A01 سامسونگ مطلع گردید.

محصولات شرکت سامسونگ

برند سامسونگ تنها تمرکز خود را بر روی طراحی و تولید تلفن همراه نگذاشته است و با طراحی و تولید بهترین لوازم خانگی‌ها توانسته بازار لوازم خانگی را نیز به قبضه خود در آورد. 

همانطور که پیش‌تر گفته شد، شرکت سامسونگ در زمینه‌های طراحی و ساخت لوازم خانگی و همچنین محصولات الکترونیکی مشغول به فعالیت است.

همچنین این شرکت در زمینه تولید محصولات صوتی و تصویری مانند تلویزیون، دستگاه باند، سینمای خانگی و سایر محصولات این حوزه نیز به فعالیت مشغول است. تا انتهای این متن با قسطی کلاب همراه شوید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی A01 سامسونگ اطلاع پیدا کنید.

گوشی A01 سامسونگ

این گوشی جدید، یکی از بهترین تولیدات شرکت سامسونگ است که به تازگی رونمایی شده ‌است. این گوشی هوشمند، در اندازه 5.7 اینچی طراحی شده ‌است و دارای 2 گیگابایت رم می‌باشد. دوربین جلوی آن 13.2 مگاپیکسل و سلفی آن 5 مگاپیکسل است.

یکی از ویژگی‌های خوب این گوشی همراه امکانات خوب در ازای قیمت پایین آن می‌باشد. این گوشی هوشمند، در سال 2020 به بازار وارد گردیده ‌است و صفحه نمایش TFT خازنی آن، قابلیت تشخیص 16 میلیون رنگ را دارد. 

این گوشی همراه هوشمند، در اندازه 149 گرم طراحی شده ‌است و به همین سبب بسیار سبک است و جنس روی صفحه آن شیشه‌ای و پشت آن به همراه فریم پلاستیکی می‌باشد. در ادامه این متن با قسطی کلاب همراه شوید تا از شرایط خرید اقساطی A01 سامسونگ مطلع گردید.

خرید A01 سامسونگ

برای خرید نقدی یا اقساطی A01 سامسونگ بایستی بدانید که این گوشی موبایل به نسبت دیگر گوشی‌های هوشمند قیمت بالایی ندارد، اما اگر می‌خواهید به جای پرداخت نقدی و یکجا مبلغ گوشی‌ هوشمند A01، از شیوه پرداخت اقساطی سود ببرید، می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کرده و از شیوه پرداخت اقساطی در دراز مدت سود ببرید. 

در این روش شما می‌توانید به راحتی محصولات مورد نظر خود را خریداری کرده و در طولاتی مدت و با سود کم پرداخت خود را انجام دهید

خرید اقساطی A01 سامسونگ از قسطی کلاب

سایت قسطی کلاب با قرار دادن شرایط خرید اقساطی به دو شیوه بای چک و لیزینگ توانسته ‌است شرایط مناسبی را برای خرید همه مردم با هر سطح از درآمدی فراهم کند.

در شرایط خرید به صورت بای چک شما می‌توانید به راحتی تا هر سقفی که بخواهید، محصولات مورد نظر خود را به سه شیوه پرداخت چک، سفته یا کسر از حقوق خریداری نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی poco x6 شیائومی با چک

خرید قسطی گوشی poco x6 شیائومی با چک
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی poco x6 شیائومی با چک به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید اقساطی poco x4 pro

خرید اقساطی poco x4 pro
برای خرید اقساطی poco x4 pro با شرایطی عالی می‌توانید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...