خرید قسطی لپتاپ اچ پی

تاریخ انتشار:
1403/2/5 00:55:55

لپتاپ hp یکی از زیباترین و جذاب‌ترین لپ‌تاپ‌های دنیا می‌باشد که همیشه طرفداران خود را با طراحی بی‌نظیری که دارد شگفت‌زده می‌کند. برای خرید اقساطی لپتاپ اچ پی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی لپتاپ اچ پی


لپتاپ‌های HP 

لپتاپ‌های اچ پی یکی از پرطرفدارترین لپ‌تاپ‌ها در دنیا می‌باشند. شرکت هیولت پاکارد یا hp در سال ۱۹۳۹ میلادی در سانفرانسیسکو آمریکا راه اندازی شد و به دره سیلیکون مشهور گشت. با خرید نقدی یا اقساطی لپتاپ اچ پی انتخابی هوشمندانه انجام دهید. 

تکنولوژی‌هایی مانند گوگل، اپل و فیسبوک از جمله میزبان‌های این برند هستند. در سال ۱۹۸۴ اولین محصول لپتاپی این شرکت در بازار عرضه شد. با خرید اقساطی لپتاپ اچ پی یک محصول مقرون به صرفه و با کیفیت بخرید!

لپتاپ‌های اچ پی کیفیت مطلوبی دارند و به عنوان یکی از متنوع ترین لپ تاپ‌های موجود در دنیا محسوب می‌شوند. در ادامه به تنوع انواع مختلف محصولات لپتاپ hp می‌پردازیم. 

محصول اسپکتر 

لپتاپ‌های گران قیمت و باکیفیت hd اسپکتر یا الترابوک نام دارند. اسپکترها سبک وزن هستند و طراحی بسیار هوشمندانه‌ای دارند. اگر هیچ گونه محدودیت مالی ندارید، این مدل یک گزینه بسیار عالی است.

برای روسا و مدیران شرکت‌ها مناسب است. اسپکترها برای برگزاری کنفرانس‌ها گزینه‌ای ایده آل هستند. صفحه کلید این لپتاپ‌ها به خوبی طراحی شده است. صفحه نمایش ۱۵ اینچی لمسی دارند و کیفیت تصویر ۴k را ارائه می‌دهند. 

محصول الیت‌بوک 

الیت بوک یک انتخاب برتر برای مدیران است. این لپتاپ‌ها از نظر امنیتی، قدرت بسیار بالایی دارند. این یک ویژگی خیلی مهم است که یک مدیر IT  را راضی نگه می‌دارد. 

این لپتاپ‌ها، دارای برنامه سکیوریتی هستند که از فیلترهای امنیتی آن به شمار می‌رود. به طور معمول، دارای حسگر اثر انگشت هستند. عمر باتری خوبی دارند، ولی ارزان قیمت نمی‌باشند. با خرید نقدی یا اقساطی لپتاپ اچ پی انجام کارهای خود را سرعت بخشید. 

محصول NV 

ان وی، انتخابی برای افراد باهوش است. این لپتاپ‌ها نازک هستند و طراحی چشم‌نوازی دارند. شبیه به مک‌بوک‌ها طراحی شده‌اند. لپتاپ‌های ان وی، کیفیت مطلوبی دارند.

صفحه نمایش مناسبی دارند. صدای خروجی در آن‌ها مناسب است. از سخت‌افزار خوبی بهره‌مند هستند. عمر باتری آن‌ها متوسط است. 

محصول پروبوک 

پروبوک بهترین انتخاب برای کسانی است که کسب و کارهای کوچکی دارند. از کیفیت مطلوبی برخوردارند. از نظر امنیت، قیمت، پشتیبانی‌ کردن از درگاه و ماندگاری باتری گزینه مناسبی هستند. خرید اقساطی لپتاپ اچ پی را در قسطی کلاب انجام دهید. 

محصول زدبوک 

این حسگر امکان شخصی‌سازی را برای هر کاربرفراهم می‌کند. این سیستم‌ها با ویندوز 7 کار می‌کند. این محصولات ارزان نیستند. در برابر ضربه مقاومند. از صفحه‌نمایش مطلوبی برخوردار هستند. بسیار سبک‌می‌باشند و به راحتی می‌توانید آن‌ها را حمل نمایید. 

محصول نوت‌بوک 

این انتخاب ترکیبی دارای بدنه پلاستیکی است که ممکن است شما را نسبت به خرید آن مردد کند. از مقاومت کمی برخوردار است. کیفیت صفحه نمایش آن مناسب است، ولی عمر باتری این دستگاه زیاد جالب نیست. طراحی کیبورد آن بسیار مطلوب است. 

محصول Pavilion 

یکی از محصولات جایگزین برای کسانی است که نمی‌توانند به خاطر گران‌ قیمتی از اسکتر استفاده کنند. این دستگاه‌ها از عمر باتری مناسبی برخوردارند. گرافیک بالای خوبی دارند و ممکن است که یک گیمر از آن استفاده نماید. طراحی بدنه و طراحی کیبورد آنها نیز مناسب می‌باشد. 

محصول Omen 

بهترین گزینه برای گیمرها خرید مدل امن است. این مدل پردازنده گرافیکی بسیار قدرتمندی دارد. که هیچ گیمری را نیازمند نمی‌سازد. عمر باتری این مدل فوق‌العاده است. با خرید نقدی یا اقساطی لپتاپ اچ پی تبدیل به یک گیمر حرفه‌ای شوید. 

محصول کروم‌بوک 

این مدل، مناسب برای کودکان است. این دستگاه‌ها بسیار نازک و سبک هستند و برای برطرف ‌کردن نیازهای اینترنتی کودکان مناسب است. به هیچ وجه قابلیت لپتاپ را ندارند. طراحی کیبورد و بدنه آن‌ها مناسب است. با خرید اقساطی لپتاپ اچ پی کودکان خود را خوشحال سازید!

محصول استریم 

استریم‌ها به عنوان کامپیوتر دوم شما انتخاب می‌شوند. برای کسانی که نیاز به یک دستگاه دوم ارزان قیمت دارند، بسیار مناسب است. رنگ بندی استریم‌ها زیبا بوده و دارای صفحه نمایش متوسط می باشند. ویندوز 10 بر روی آن‌ها ارائه می‌شود. قیمت ارزانی و کیفیت مناسبی دارند. 

خرید قسطی لپتاپ اچ پی 

اگر تمایل به خرید لپتاپ ‏hp دارید، به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید. این پلتفرم تامین کننده کالاهای دیجیتال با فراهم‌کردن شرایطی در خرید نقدی و اقساطی لپ تاپ hp به شما کمک می‌کند. 

می‌توانید برای خرید قسطی لپتاپ اچ پی با درخواست اعتبار خرید اقساطی، از یکی از سه روش موجود اقدام به خرید نمایید. این سه روش، از طریق لیزینگ پارسیان، خرید از طریق بای‌چک و خرید از طریق لیزینگ فراز اندیشان می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ایفون 13 پرومکس

خرید قسطی ایفون 13 پرومکس
بهترین گوشی دنیا با اختلاف آیفون 13 پرومکس می‌باشد. برای خرید قسطی ایفون 13 پرومکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید قسطی هنذفری هایلو

خرید قسطی هنذفری هایلو
هنذفری هایلو محصولی از برند شیائومی است که فروش بالایی دارد. برای خرید قسطی هنذفری هایلو به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال...