کامپیوتر قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/25 15:20:19

به منظور مشاهده محصولات به بخش خرید قسطی کامپیوتر مراجعه کنید.


کامپیوتر قسطی


                                                                             

یکی از کاربردی ترین وسایل مورد نیاز الان که در تمام شرکت ها وجود دارد کامپیوتذ ها هستند که در مدل های متنوع میتوانید خریداری نمایید و به صورت اقساطی خریداری نمایید 

کمپانی اچ پی از جمله کمپانی های برتر در ساخت کامپیوترها و لپ تاپ ها می باشد که سالانه نسل جدیدی از فناوری های خود را روانه بازار می کند این شرکت در چند سال اخیر کیس ها و کامپیوترهای All-in-One را طراحی کرده است ما در اینجا قصد داریم نمونه دست آوردهای این کمپانی را معرفی کنیم.

کیس Pavilion دارای گستره ای از رنگ های مختلف می باشد که پنل جلویی کیس شما می تواند شامل یکی از این رنگ ها باشد این پنل پلاستیکی از طراحی مشبک استفاده می کند و برخی از درگاه های دستگاه و درایو نوری به زیبایی درون خط عمودی وسط آن قرار گرفته است این دستگاه علاوه بر پردازنده های نسل چهارم شامل پردازنده های سری A ای ام دی نیز می باشد در این مدل کارت گرافیک به شکل مستقل در نظر گرفته شده است یک مدل بالاتر از این کیس Envy می باشد که درایو نوری در این محصول هم به شکل عمودی در نظر گرفته شده است اما اینبار جنس پنل جلویی از فلز صیقل خورده می باشد برای پردازنده نیز در این مدل نیز مثل مدل قبلی از نسل چهارم و سری A استفاده می شود.

بالاترین سری کامپیوترهای رومیزی اچ پی Envy Phoenix نام دارد که در مجموع از همان طراحی شامل درایو نوری مستقر در نوار عمودی وسط دستگاه بهره می برد اما این بار در پوششی از فلز تراش خورده تیره داخل چارچوبی آلومینیومی که جلوی آن را چراغ های LED و اطراف آن را درایوهای نوری احاطه کرده است.

سری Spectre نیز برای کسانی طراحی شده است که بهترین پردازنده گرافیکی را برای انجام بازی و کارهای سنگین خود می خواهند.

سایت قسطی کلاب یک سایت معتبر به منظور خرید اقساطی کالا می باشد شما برای خرید کامپیوتر قسطی می توانید از طریق این سایت اقدام کنید در صورت هر گونه سوال با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خرید اقساطی از قسطی کلاب با مراجعه به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی صورت می‌پذیرد و با انتخاب یکی از روش‌های خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید اقساطی از بای چک امکان پذیر شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی A34

خرید اقساطی گوشی A34
شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی A34 با قیمتی عالی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...

فروش قسطی هارد اکسترنال

فروش قسطی هارد اکسترنال
هارد اکسترنال برای نگهداری داده ها و اطلاعات در حجم بالا، گزینه مناسبی به شمار می رود. بر همین اساس، برای محقق ساختن این امر فروش