خرید قسطی A32 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/24 16:26:15

گوشی a32 یکی از پرفروش‌ترین محصولات برند سامسونگ می‌باشد. برای خرید قسطی A32 سامسونگ بدون پیش پرداخت به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی A32 سامسونگ


بزرگ تولید کننده کالای دیجیتال

اگر شما هم جز آن دسته از افراد علاقه‌‎مند به دنیای علم و تکنولوژی هستید، به طور حتم نام شرکت سامسونگ را شنیده‌اید و خبرهایی از محصولاتی که تولید می‌کند، دارید. این شرکت در زمینه تولید محصولات و کالای دیجیتال فعالیت می‌کند. این شرکت توانسته است بخش بزرگی از بازار کالای دیجیتال را به خود اختصاص دهد. 

کالای دیجیتال تولید شده توسط شرکت سامسونگ، گوشی‌های هوشمند این شرکت هستند که کیفیتی بسیار خوبی در همه رده‌‌ها و همه قیمت‌ها دارد. یکی از گوشی‌های تولید شده توسط این شرکت گوشی a32 است و شما می‌توانید اقدام به خرید قسطی A32 سامسونگ کنید و از آن استفاده نمایید. 

مشخصات فنی و آشنایی با گوشی a32

نمایشگر این کالای دیجیتال از نوع سوپر امولد است. نمایشگر این گوشی با توجه به اینکه کیفیت بسیار خوب و عالی دارد یکی از نکات مثبت این گوشی به حساب می‌آید. صفحه نمایشگر این گوشی از فناوری گوریلا گلس 5 پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر مقاومت بسیار خوب و عالی در برابر ضربه و خط و خش دارد. نمایشگر این گوشی از فناوری تازه سازی نرخ تصویر نود هرتزی پشتیبانی می‌کند.

شما می‌توانید در اجرای بازی‌های شوتر و پر جنب و جوش به خوبی از آن استفاده کنید. اگر شما از آن دسته از افراد هستید که می‌خواهید اقدام به خرید اقساطی A32 سامسونگ کنید و نگران رنگبندی این گوشی هستید. می‌توان گفت که این گوشی در رنگ‌های مختلفی به بازار عرضه شده‌ است. این رنگ‌ها عبارتند از: مشکی، سفید، آبی، بنفش.  

وزن  گوشی a32 حدودا 184 گرم است که وزنی بسیار خوب و عالی برای این گوشی به حساب می‌آید. پلتفرم این کالای دیجیتال شامل اندروید 11 است که یک اندروید بسیار به روز و بی نقصی برای همچین گوشی به حساب می‌آید. البته ناگفته نماند که این گوشی دارای رابط کاربری وان یو آی 3 است. 

یکی از به روزترین رابط کاربری‌های شرکت سامسونگ به حساب می‌آید. CPU و پردازنده این گوشی یا همان گوشی a32 از نوع Mediatek Helio G80 است. که یکی از قدرتمند و بهترین پردازنده‌های موجود در حال حاضر بازار کالای دیجیتال است. اگر شما علاقه مند به خرید قسطی A32 سامسونگ هستید می‌توانید این گوشی را از فروشگاه‌هایی مانند قسطی کلاب که فروش قسطی انجام می‌دهند آن را خریداری کنید.

دوربین این کالای دیجیتال دارای یک لنز 64 مگاپیکسلی لنز واید است. یکی دیگر از لنزهای این گوشی لنز اولترا واید است و کیفیت 8 مگاپیکسلی دارد. لنز ماکرو این گوشی دارای یک کیفیت 5 مگاپیکسلی است که می‌تواند کیفیت تصویر بسیار عالی و خارق العاده را به شما ارائه دهد. لنز سلفی این گوشی دارای کیفیت 20 مگاپیکسلی است که می‌توانید در هنگام عکس برداری سلفی از امکانات این لنز به خوبی استفاده کنید. 

خرید اقساطی A32 سامسونگ

یکی از سایت‌ها و فروشگاه‌هایی که شما می‌توانید اقدام به خرید قسطی A32 سامسونگ کنید، سایت قسطی کلاب است. این سایت در زمینه فروش قسطی کالای دیجیتال فعالیت می‌کند. شما می‌توانید از این سایت اقدام به خرید اقساطی A32 سامسونگ مورد نیاز خود کنید. این سایت طرح‌های مختلفی را برای کاربران خود قرار داده است تا بتوانید به راحتی خرید قسطی گوشی a32 خود را انجام دهید. یکی از این طرح‌‌ها خرید اقساطی از طریق طرح پارسیان است. در ادامه مزایای استفاده از این طرح‌ها به صورت لیست برای شما آورده‌ایم.

•یکی از مزایای استفاده کردن از این طرح این است که شما می‌توانید تا مبلغ 50 میلیون تومان کالای دیجیتال مورد نیاز خود را به صورت اقساط خریداری کنید.
•در این طرح شما دارای محدودیت سنی هستید یعنی اینکه باید سن شما از 18 سال گذشته باشد و این که تا سن 65 سالگی هم قادر به استفاده از این طرح هستید.
•سقف اقساط این طرح بسیار بلند مدت است. اقساط این طرح حداکثر 36 ماه یا همان سه سال است.
•شما باید هر دو ماه یک بار، یا در بعضی موارد هر سه ماه یکبار یک چک به سایت قسطی کلاب ارائه دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید لپ تاپ قسطی

خرید لپ تاپ قسطی
در چند سال اخیر ما شاهد این می باشیم که لپ تاپ ها به انتخاب اول بسیاری از کاربران تبدیل شده اند به گونه ای که بسیاری از افراد که مجبور به جابه...

خرید نقدی ساعت هوشمند شیائومی

خرید نقدی ساعت هوشمند شیائومی
داشتن یک ساعت هوشمند زیبا تاثیرزیادی بر ظاهر و استایل شما می‌گذارد. اگر علاقه‌مند به خرید ساعت هوشمند باکیفیت هستید، به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید ..