خرید قسطی کولر آبی آزمایش

تاریخ انتشار:
1403/2/17 07:06:43

کولر آبی در ایران استفاده فراوانی دارد و یکی از بهترین برندهای ایرانی برند آزمایش می‌باشد. برای خرید اقساطی کولر آبی آزمایش به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی کولر آبی آزمایش


تاریخچه شرکت آزمایش 

این شرکت در اسفند ۱۳۳۷ به عنوان کارخانه لوازم خانگی آزمایش در شهر تهران راه اندازی شد. سپس از پیروزی انقلاب نیز تا 30 سال محصولات بسیار خوبی تولید می‌کرد. 

این شرکت یکی از شرکت‌های نوین در تولید محصولاتی ماند یخچال‌فریزر، جاروبرقی، بخاری‌های نفتی و گازی، ماشین لباسشویی، کولرهای آبی و گازی، آبگرمکن‌های نفتی و گازی، فن، واتر پمپ، الکتروموتور و محصولات دیگر در ایران است. با خرید نقدی یا اقساطی کولر آبی آزمایش از تولید این کالای ملی حمایت نمایید. 

کولر آبی آزمایش مدل AZ2800 

همانطور که می‌دانید کولرهای آبی آزمایش یکی از متداول‌ترین وسیله‌های سرمایشی در ایران است که با تغییرات آب و هوایی مناطق ایران هماهنگی دارد و در برابر شرایط جوی این خطه مقاوم است. با خرید اقساطی کولر آبی آزمایش خانه‌ای معتدل داشته باشید.

این مدل از الکتروموتوری با قدرت ۲۲۰ ولت، توان ۸.۱ اسب ‌بخار و فرکانس ۵۰ هرتز برخوردار است. الکتروپمپ آن نیز ولتاژ ۲۲۰ ولت، قدرت 6.1 اسب بخار و فرکانس ۵۰ هرتز را دارد.

رنگ آن استاتیکی است و نوع ورقه به کار رفته در کف آن، از نوع گالوانیزه با ضخامت ۶ درصد است. جنس محصولات گالوانیزه، موجب ماندگاری بالای آن‌ها و چسبندگی رنگ بر روی بدنه می‌شود. 

به علاوه، مقاومت را در برابر پوسیدگی و خوردگی ازدیاد می‌بخشد و در خنک کنندگی نیز موثر است. این محصول، بازده خنکی ۷۵ درصدی دارد. وزن دستگاه بدون آب ۲۸ کیلوگرم است. 

دارای ظرفیت هوادهی ۱۲۰۰ متر مکعب بر ساعت است. ابعاد 50*50*75 سانتی‌مترمکعب دارد. این دستگاه دارای سیستم آبرسانی جدید است و در آن از ورق مرغوب گالوانیزه و رنگ پودری الکترواستاتیکی استفاده شده است.

نسبت به موتورهای قدیمی، کم مصرف است و از موتور پر قدرت موتوژ استفاده می‌کند. با خرید نقدی یا اقساطی کولر آبی آزمایش خنکی نسیم را بر روی گونه‌های خود حس کنید. 

کولر آبی آزمایش مدل AZ7500 

این کولر گازی دارای ۷۹ کیلوگرم است. جنس بدنه‌اش گالوانیزه است. در ابعاد 118*850*850 سانتی‌مترمکعب ارائه می‌شود. حجم کولر در آن به ۷۵۰۰ می‌رسد. 

میزان ورودی آب یک 1.14 است. دارای بیشینه هوادهی 75۰۰ متر مکعب در ساعت است. عبارت ۷۵۰۰ در نام مدل، همان ظرفیت هوادهی کولر است. با خرید اقساطی کولر آبی آزمایش هوایی مطبوع و پاکیزه داشته باشید.

تسمه این وسیله کیفیت مطلوبی دارد دریچه‌ها نازک است کلاه موتور یا دینام پمپ آب و بدن از نقاط قوت این محصول است، البته نقاط ضعفی در پوشال‌ها، دریچه‌ها و لرزش دستگاه به چشم می‌خورد. ضخامت ورق‌های مورد استفاده در کف و سقف ۱۰ میلی‌متر است و ورق‌های مورد استفاده در درب کولر هفت میلی‌متر می‌باشد.

با خرید نقدی یا اقساطی کولر آبی آزمایش یک کالای ایرانی با کیفیت و مقرون به صرفه داشته باشید. در این محصول نیز از سیستم آبرسانی جدید استفاده شده است.

صرفه جویی در مصرف برق هم به خاطر موتور جدید کم مصرف و پرقدرت موتوژن است. این محصول دو سال گارانتی دارد و برای ۱۰ سال از خدمات پس از فروش دارد. 

این محصول برای مراکز صنعتی، تجاری، مسکونی و مکان‌هایی با متراژ متوسط و بالا مناسب است و برای مساحتی بین ۹۰ تا ۱۴۰ متر مربع جواب‌گویی دارد. استفاده از این محصول در پشت بام خانه ها تراس و بالکن ممکن است. 

خرید قسطی کولر آبی آزمایش 

شما می‌توانید این محصول ملی با کیفیت و مقرون به صرفه را از سایت معتبر و مطمئن قسطی‌کلاب خریداری نمایید. در این سایت می‌توانید از درخواست اعتبار خرید اقساطی کالا استفاده نمایید.

شما می‌توانید با یکی از دو روش موجود به نام‌های لیزینگ و بای چک در سایت اقدام به ثبت سفارش خود نمایید. با خرید اقساطی کولر آبی آزمایش خانه‌ای به طراوت گل‌های بهاری داشته باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی مایکروویو پاناسونیک

خرید اقساطی مایکروویو پاناسونیک
اگر شما به پخت و پز علاقه دارید و می خواهید در عین حال با سرعت بالایی شام خود را آماده کنید و قهوه و پیتزای یخ زده خود را گرم کنید، بدون شک ...

خرید اقساطي یخچال فریزر ایکس ویژن

خرید اقساطي یخچال فریزر ایکس ویژن
برای خرید اقساطي یخچال فریزر ایکس ویژن به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...