خرید قسطی ps5 با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/8 09:52:45

کنسول بازی پلی استیشن 5 بهترین و جذاب‌ترین کنسول بازی است که تاکنون به بازار عرضه شده است. برای خرید قسطی ps5 با سفته به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی مراجعه کنید.


خرید قسطی ps5 با سفته


جزئیاتی درباره PS5

در سال 2020 و پس از معرفی کنسول‌های نسل نهمی PS5 توسط سونی، موج جدیدی از هواداران به سمت خرید کنسول پلی استیشن 5 روانه شدند به طوری که لانچ PS5 توانست رکود سریع‌ترین فروش در زمان عرضه رابین تمامی کنسول‌های تاریخ بازی سرگرمی، که پیش از این PS4 به اختیار خود در آورده بود را بزند.

قیمت پلی استیشن 5 حدود 500 دلار می‌باشد که با توجه به تورم‌های کشور، رقم قابل توجهی ـست. قسطی کلاب با درنظر گرفتن محدودیت‌های موجود، شرایطی فراهم کرده که علاقه مندان به کنسول‌های سونی بتوانند جهت خرید قسطی ps5 با سفته و یا نقدی آن اقدام کنند.

بازی کردن بدون محدودیت، با کنسول‌های نسل جدید سونی سرعت اجرای بازی‌ها، و توانایی‌های نفس‌گیری که ارائه می‌کند، نسل جدیدی از گرافیک‌ها و جلوه‌های بصری کامپیوتری را تقدیم نگاهتان می‌کند.

مشخصات سخت افزاری کنسول PS5

پلی استیشن 5 را می‌توان به عنوان بزرگترین کنسول تاریخ از نگاه ابعاد در نظر گرفت.  با توجه به قدرت سخت افزاری، پردازنده 8 هسته‌ای Zen 2 با فرکانس پردازش 3/5 گیگاهرتز، توان پردازش 10.28 ترافلاپس، 16 گیگابایت رم GDDR6 و 825 حافظه SSD که موجب اجرای سریع‌تر بازی‌ها شده و دو عدد فن خنک کننده دستگاه، اندازه بزرگ آن را توجیه می‌کند. کنسول PS5 در دو مدل دیجیتال و درایو دار به فروش می‌رسد که حدود 100 دلار تفاوت قیمتی دارند.

این کنسول نسل جدید از قابلیت صدای سه بعدی بهرمند شده که به لطف این تکنولوژی صداپردازی‌های بازی‌ها بسیار طبیعی‌تر صورت می‌گردد. وزن 4.5 کیلوگرمی در کنار کیفیت تصویر 4K و همچنین تنوع بازی‌های انحصاری پلی استیشن 5 باعث شده که در صدر فروش کنسول‌های خانگی قرار بگیرد. برای خرید اقساطی ps5 با سفته به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

از ویژگی‌های دیگری که PS5 را نسبت به رقیب خود یعنی Xbox Series X/S متمایز می‌کند، قابلیت شخصی سازی آن است به این سبب شما می‌توانید با طرح‌ها، رنگ‌ها و حالات مختلف، کنسول خود را طراحی کرده یا قطعات آن را جدا کنید. طراحی سیستم‌عامل کاربردی و کاربرپسند، نصب بودن پیش فرض یک بازی انحصاری به نام Astro's PlayRoom یکی دیگر از دلایلی ـست که مزید خرید آن را بر علتش افزوده و تجربه نابی برای گیمرها رقم می‌زند.

درحال حاضر کنسول شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی، به لحاظ کیفیت در ساخت، ارائه محتوای انحصاری، برخورداری از بعضی شرایط رایگان درون سیستمی و ارگونومی هوادار پسند، محبوبیت بالایی بین مردم پیدا کرده است. به طوری که پس از عرضه این کنسول، فروش آن به سرعت تمام شده و تقاضا بر عرضه آن افزایش یافته است. برای خرید قسطی ps5 با سفته به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

با توجه به شرایط پاندمی کرونا در جهان، افراد زیادی نمی‌توانند به سرعت کنسول پلی استیشن 5 رو تهیه کنند و باید منتظر تولید شرکت سونی بمانند. اما درحال حاضر موجودی قسطی کلاب تکمیل است و شما می‌توانید جزو محدود افرادی در کشور باشید که پی اس 5 را تهیه کرده‌اند. 

خرید اقساطی ps5 با سفته با شرایط ویژه

علاقمندان به خرید قسطی ps5 با سفته می‌توانند تمامی لوازم جانبی اعم از هدست، واقعیت مجازی، دسته‌های اضافی،  شارژر، کابل‌ها و بازی‌های این کنسول را از فروشگاه قسطی کلاب تهیه کنند.

علاوه بر فروش قسطی پلی استیشن، می‌توانید به صورت نقد کنسول مورد نظر را تهیه و اقدام به خرید اشتراک PS NOW و PS PLUS کنید. خرید اقساطی ps5 با سفته به شما این امکان را می‌دهد که در بازه زمانی متفاوتی با مبلغی ناچیز بتوانید این کنسول محبوب و پرفروش را تهیه کنید و از مزایای بی‌نظیر آن ماننده کنترل‌های dualsense مجهز هستند به تریگرهای تطبیق پذیر که حس و حال نزدیک تری به بازی‌های رایانه‌ای می‌دهد و در اقساط هزینه آن را پرداخت کنید

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی ps5 دیجیتال

فروش قسطی ps5 دیجیتال
کنسول بازی پلی استیشن 5 در دو نوع متفاوت به بازار عرضه شده است. برای خرید قسطی ps5 دیجیتال به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی...

فروش اقساطی ps4

فروش اقساطی ps4
فروش اقساطی ps4 به عنوان یکی از بازی های ویدئویی خانگی، از طرفداران و علاقمندان پر و پا قرصی برخوردار می باشد. کمتر کسی را سراغ داریم که علاقه مند...