لوازم خانگی ایتالیایی

تاریخ انتشار:
1403/2/17 14:45:15

برند اسمگ یکی از برترین برندهای لوازم خانگی است. این برند یک برند ایتالیایی است. اگر شما هم از طرفداران و مشتریان این برند هستید، می توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب بخش لوازم خانگی، محصولات این برند را به صورت اقساطی تهیه کنید. 

لوازم خانگی ایتالیایی

لوازم خانگی ایتالیایی

از آنجایی که افراد زیادی در سراسر دنیا از لوازم خانگی استفاده می کنند. شرکت های زیادی نیز وجود دارند که برای رفع نیاز مردم در این زمینه فعالیت می کنند. لوازم خانگی ایتالیایی نیز از این رقابت جا نماندند.

از معروف ترین برندهای لوازم خانگی ایتالیایی می توان به برند اسمگ اشاره کرد. این برند به محصولات رنگی و شادی که دارد، معروف است. محصولات این برند با ظاهر زیبا در کنار کاربردی بودنشان توانسته اند، طرفداران زیادی را برای خود داشته باشند.

این شرکت در سال 1984 توسط ویتوریو برتازونی ساخته شده و اسم آن از مخفف چند کلمه ایتالیایی به معنای "کارخانه فلزکاری گواستالا" گرفته شده است. این شرکت از طراحان بزرگی چون مارک نیوسون، گیدو کانالی و دیگر افراد برای طراحی محصولات خوش استایل خود استفاده کرده است.

لوازم خانگی ایتالیایی از برند دلمونتی طرفداران خودش را دارد، زیرا این برند توانسته با تولید محصولات مختلف با کیفیت بالا اعتماد مشتریان را نگه دارد. محصولات این برند در کشور چین و تحت لیسانس ایتالیا ساخته می شوند. با توجه به روند رو به رشدی که در سال های اخیر داشته است، جزو برند های صاحب نام به حساب می آید.

برند دلمونتی هم کالای برقی و هم کالای غیر برقی دارد. از کالا های برقی می توان به آبمیوه گیری، چای ساز و مواردی دیگر اشاره کرد. از لوازم غیر برقی این برند نیز می توان به ست فوق العاده با کیفیت قابلمه و ست قاشق چنگال این برند اشاره کرد.

در بالا دو نمونه از معروف ترین برندهای لوازم خانگی ایتالیایی را معرفی کردیم.

خرید لوازم خانگی ایتالیایی

برای خرید لوازم خانگی ایتالیایی می توانید از دو راه خرید حضوری و غیر حضوری اقدام کنید. برای خرید حضوری می توانید به نمایندگی ها و مغازه هایی که محصولات این دو برند را می فروشند سر بزنید.

در خرید اینترنتی فروشگاه های اینترنتی زیادی در ایران هستند که محصولات این دو برند را به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری به فروش می رسانند و شما می توانید با مراجعه به این سایت ها کالای مورد نظر خود را تهیه کنید.

از آنجایی که برند اسمگ جزو برند های گران لوازم خانگی به حساب می آید، ممکن است در بازار به راحتی پیدا نشود. برای همین مراجعه به سایت های اینترنتی امکان جست و جو و خرید آسان از این برند را برای شما فراهم آورده است.

بهتر است برای خرید یک محصول تمامی ویژگی های آن ها را بدانید تا بعد از خرید آن دچار مشکل نشوید.

قسطی کلاب فروشگاه اینترنتی

قسطی کلاب یک فروشگاه اینترنتی ایرانی معتبر است که تمامی محصولات موجود بر روی سایت را به صورت اقساطی برای کاربران خود به فروش می رساند. علاوه بر این مانند دیجی کالا هر روز یک سری از لوازم خود را با تخفیف ویژه برای فروش می گذارد.

از آنجایی که با بالا رفتن نرخ ارز خرید نقدی لوازم خانگی ایتالیایی و دیگر برند ها برای کشور های دیگر برای ایرانی ها سخت شده است، خرید اقساطی گزینه مناسبی است تا بتوانند کالاهای مورد نظر خود را بدون احساس کم ترین فشار اقتصادی تهیه کنند.

قسطی کلاب با اقساط فوق العاده 3 الی 12 ماه با سود بسیار کم و پیش پرداخت های محدود، توانسته اعتماد افراد را در مدت زمان بسیار کوتاه به خود جلب کند. این اقساط و پیش پرداخت ها با توجه به مبلغ کالای مورد نظر و توسط خود شما تایید می شود.

برای خرید از سایت قسطی کلاب می توانید پس از مراجعه به سایت قسطی کلاب و ثبت نام در آن و انتخاب کالای مورد نظر و ارائه مدارکی که سایت قسطی کلاب از شما خواسته است و پس از تایید مدارک توسط کارشناسان قسطی کلاب می توانید کالای مورد نظر خود را به صورت اقساطی و نقدی تهیه کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

کولر آبی پاکشوما

کولر آبی پاکشوما
در فصل تابستان کولر آبی می‌تواند طراوت و تازگی فوق العاده‌ای به خانه و محل کار شما ببخشد. برای خرید نقدی یا اقساطی کولر آبی پاکشوما به بخش...

خرید کولر آبی پاکشوما

خرید کولر آبی پاکشوما
در روزهای گرم تابستان خرید کولر آبی جز مهم‌ترین خریدها محسوب می‌شود. برای خرید نقدی یا اقساطی کولر آبی پاکشوما به بخش لوازم خانگی در سایت...