ماشین لباسشویی ال جی قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/25 20:59:13

لوازم خانگی را می توان در دسته کالا های مورد نیاز افراد قرار داد که استفاده از آن به یک ضرورت در هر خانه ای تبدیل شده است. برای خریداری ماشین لباسشویی ال جی به صورت اقساطی می توانید به بخش لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


ماشین لباسشویی ال جی اقساطی


فروش اقساطی ماشین لباسشویی ال جی در سایت قسطی کلاب

می توان گفت در حال حاضر کمتر خانه‌ ای پیدا می شود که یک ماشین لباس شویی در آشپزخانه‌ آن جا خوش نکرده باشد. ماشین های لباس شویی با توجه به کارایی که ارائه می دهند به عنوان یکی از اقلام اصلی جهیزیه نو عروس ها به شمار می روند، به خصوص که سایت هایی مانند سایت قسطی کلاب به وجود آمده اند که این ماشین ها را به صورت اقساطی به فروش می رسانند.

شرکت های بزرگ زیادی مانند سامسونگ و بوش، اسنوا و ال جی در جهان هستند که ماشین لباسشویی تولید و به بازار عرضه می کنند. در میان شرکت های موجود یکی از برندهای بسیار معتبر  و شناخته شده ال جی است. ماشین لباسشویی ال جی از قابلیت های بسیار خوبی برخوردار است که به تعدادی از آن ها در زیر اشاره شده است.

با اینکه ممکن است در نگاه اول قیمت ماشین لباسشویی ال جی زیاد به نظر برسد، اما دانستن قابلیت های خارق العاده آن و دانستن این نکته که این دستگاه از طریق سایت قسطی کلاب به صورت قسطی قابل تهیه است، هر خانواده ای را به داشتن یک ماشین لباسشویی ال جی ترغیب می کند.


قابلیت های ماشین لباسشویی ال جی

در لباس شویی ال جی از فناوری TurboWash به کار برده شده است که آب را با فشار قوی اسپری کرده و زمان شست و شو را کاهش می دهد. این فناوری علاوه بر اینکه زمان شست و شوی لباس را به حداقل می رساند، موجب کاهش مصرف برق تا ۱۵ درصد و آب تا ۴۰ درصد نیز می شود.

ماشین لباس شویی ال جی به دلیل موتور گشتاور شش حرکتی که خاص این ماشین طراحی شده است، قادر به انجام ترکیبی از حرکت های مختلف در دیگ ماشین است که موجب می شود، شست و سوی مؤثرتری حاصل شود.

همچنین موتور گشتاور مستقیم این ماشین لباسشویی دارای یک سیستم معکوس کننده (اینورتر) است که با طراحی خاص خود سر و صدا و خطر نقص در عملکرد ماشین را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. گفتنی است ال جی موتور معکوس کننده خود را به مدت ۱۰ سال ضمانت می کند.

قابلیت جالب توجه ماشین لباسشویی هوشمند ال جی این است که میزان لباس ورودی و وزن آن را بررسی می کند و متناسب با آن شست و شو را انجام می دهد و از این طریق باعث کاهش برق و آب می شود.

ماشین لباسشویی ال جی همچنین از قابلیت سیستم عیب یابی هوشمند برخوردار است که نیاز رفت و آمد به تکنسین را در اغلب موارد از بین می برد. با استفاده از این قابلیت در اکثر مواقع فقط با تماس با واحد پشتیبانی و از راه دور  می توان اشکال موجود را برطرف کرد.

با توجه به قابلیت های بسیار خوبی که در بالا برای ماشین لباس شویی ال جی ذکر شد طبیعی است که این دستگاه قیمت بالایی داشته باشد، اما از آن جایی که در در سایت قسطی کلاب می توانید این محصول را به صورت قسطی تهیه کنید، لازم نیست نگران قیمت آن باشید.

فروش قسطی ماشین لباسشویی ال جی در سایت قسطی کلاب

علاقه مندان به خرید ماشین لباسشویی ال جی به راحتی می توانند با مراجعه به سایت قسطی کلاب و به بخش لوازم خانگی این محصول را به صورت قسطی تهیه نمایند.

مصرف کنندگان می توانند تمامی لوازم مورد نیاز خود و به خصوص ماشین لباسشویی اقساطی ال جی را از طریق سایت قسطی کلاب به صورت اقساط ۳ تا ۱۲ ماهه خریداری نموده و از امکانات بی نظیر آن و تمیزی هر چه بیشتر لباس های خود لذت ببرند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید تلویزیون تی سی ال

خرید تلویزیون تی سی ال
اگر تمایل به خرید تلویزیون تی سی ال با قیمت مناسب دارید به بخش لوازم خانگی در وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید و لذت یک خرید آنلاین موفق را تجربه کنید...

فروش اقساطی لوازم خانگی سامسونگ

فروش اقساطی لوازم خانگی سامسونگ
همه ما برای زندگی در یک خانه باید از لوازم خانگی استفاده کنیم. در گذشته زندگی ها بسیار ساده بود و مردم از وسایل کمی برای رفع نیازهای خود استفاده...