جدیدترین گوشی سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/24 08:18:58

شرکت سامسونگ به منظور طراحی و ساخت بهینه گوشی های خود و با توجه به شرایط مشتری ها، قیمت های متفاوتی را برای گوشی ها خود در نظر گرفته است. برای مشاهده گوشی های جدید سامسونگ بخش خرید قسطی موبایل را مشاهده کنید.

                                                                    جدیدترین گوشی سامسونگ     


سامسونگ پیشرو در تولید گوشی های با کیفیت

همانطور که می دانید با تغییر تکنولوژی و پیشرفت امکانات، شرکت های تولید کننده گوشی به طور مداوم در حال رقابت هستند. سامسونگ در حال ساخت نسل جدیدی از گوشی های پیشرفته خود می باشد که بتواند امکانات بیشتری را در اختیار کاربر های خود قرار دهد. خبر های منتشر شده نشان می دهد که این کمپانی در تلاش است با عرضه نسل جدید گوشی های خود موقعیت خود را در بازار های جهانی تثبیت کند. علاوه بر این سعی دارد، به رقابتی تنگاتنگ با شرکت اپل بپردازد.

گوشی گلکسی نوت 9 سامسونگ

از جمله گوشی های شرکت سامسونگ گلکسی نوت 9 می باشد. یکی از تغییراتی که شرکت سامسونگ سعی در تغییر آن دارد، اسکنر اثر انگشت می باشد که پایین صفحه نمایش قرار دارد. البته این کمپانی قصد دارد، صفحه نمایش لبه به لبه خود را همچنان حفظ کند.

اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش باعث می شود، این گوشی به یک گوشی بزرگتر تبدیل شود. این گوشی به جدید ترین تکنولوژی صفحه نمایش با رزولوشن 4K مجهز است که پنل به کار رفته برای صفحه نمایش 6.3 اینچی این موبایل Quad-HD Super AMOLED می باشد.

گوشی نوت 9 سامسونگ، تا حدی به گوشی نوت 8 نیز شباهت دارد. به طوری که پردازنده اسنپدراگون 845 نیز قدرت فوق العاده ای به این موبایل می دهد. برخی از خبر ها حکایت از این دارد که گوشی های گلکسی نوت 9 در مدلی با قابلیت ذخیره سازی 512 گیگا بایت عرضه خواهد شد.

گوشی های سری جدید سامسونگ دارای ظرفیت بالای باتری است که برای کاربرد روزانه گوشی، یک بار شارژ کافی است و شما با خیال راحت می توانید برای استفاده از این گوشی برنامه ریزی داشته باشید.

معرفی گوشی های جدید سامسونگ

سامسونگ همیشه در حال به روز رسانی محصول های خود بوده است و سعی دارد برای جلب رضایت کاربر های خود، امکانات بیشتری را طراحی و تولید کند. هچنین خبر های منتشر شده حکایت از این دارد که شرکت سامسونگ قصد دارد، پرچم دار جدیدی جزء گلکسی S9 و نوت 9 را نیز روانه بازار کند.

این کمپانی گوشی گلکسی S10 را در نمایشگاه CES 2019 معرفی می کند و به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد از ماژول حسگر سه بعدی در پرچمدار جدید خود استفاده کند.

ویژگی های کلی گوشی گلکسی نوت 9 سامسونگ

امکان اسکنر اثر انگشت

صفحه نمایش، 6.3 اینچ

قابلیت ذخیره سازی بالا

ظرفیت بالای باتری

رقابت سامسونگ با دیگر شرکت های تولید کننده گوشی

در بازار رقابت همیشه شرکتی برنده خواهد بود که بتواند علاوه بر رفع نیاز های کاربر ها، امکانات جانبی ارزنده ای را ارائه دهد. سامسونگ در حال پیشرفت در تولید گوشی های جدید و به روز خود است. در واقع شرکت سامسونگ با عرضه نسل جدید گوشی های خود در تلاش است، رقابتی تنگاتنگ با کمپانی اپل داشته باشد تا به این روش بتواند فعالیت های خود را در بازار های جهانی گسترش دهد.

شرایط و فروش ویژه گوشی سامسونگ در فروشگاه قسطی کلاب

به احتمال زیاد می دانید که با توجه به شرایط مالی و اقتصادی افراد، خرید نقدی گوشی های روز دنیا و گوشی های سامسونگ کمی دشوار است. از این رو فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب در نظر دارد با فراهم کردن فروش اقساطی و ویژه، گوشی های سامسونگ را به فروش برساند.

خرید اقساطی از قسطی کلاب توسط سه شرکت بای چک، لیزینگ پارسیان و لیزینگ فراز اندیشان امکان پذیر شده است که هر کدام از این روش‌ها شرایط مخصوص به خود را دارند.

سایت قسطی کلاب یک سایت معتبر به منظور خرید اقساطی جدید ترین گوشی سامسونگ می باشد. شما به منظور خریداری اقساطی گوشی می توانید از طریق این سایت اقدام کنید.


سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی اچ تی سی

خرید گوشی اچ تی سی
برند اچ تی سی جز اصلی ترین برندهای تلفن همراه در دنیا می باشد. اگر تمایل به خرید گوشی اچ تی سی دارید به بخش کالای دیجیتال در وبسایت قسطی...

خرید اقساطی گوشی ردمی نوت11

خرید اقساطی گوشی ردمی نوت11
برای خرید اقساطی گوشی ردمی نوت11 با قیمتی بی نظیر به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...