فروش موبایل اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/2/13 11:17:14

امروزه گوشی ها یک کالای دیجیتال محسوب می شوند که افراد زیادی را درگیر خود کرده اند و نوع نیاز افراد با توجه به قابلیت های گوشی ها در حال برطرف شدن است. به منظور مشاهده مدل گوشی سامسونگ به بخش فروش اقساطی موبایل سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش موبایل اقساطی

                                                                     

فروش موبایل اقساطی به صورت اقساط بلند مدت

امروزه با توجه به تغییر تکنولوژی و شرایط زندگی افراد، گوشی ها به یک کالا برای رفع نیاز های افراد تبدیل شده اند. موبایل با توجه به قابلیت های ویژه ای که دارد، افراد زیادی را درگیر خود کرده است. استفاده از موبایل برای تمام سنین مناسب است، فقط باید نوع نیاز خود را تشخیص داده و با توجه به آن گوشی مورد نظر خود را تهیه کنید.

شرکت های مختلفی طراحی و تولید گوشی های موبایل را در دستور کار خود قرار داده اند، زیرا هرچه بر این موضوع تمرکز کنند درصد فروش کالای دیجیتال خود را افزایش داده اند. شرکت های مختلفی مانند اپل، سامسونگ، سونی و موارد دیگر از جمله برند های معروف و نام آشنا در عرصه تولید هستند. 

سامسونگ یکی از برترین های تولید گوشی موبایل

سامسونگ جزو برند های تولید کننده گوشی های موبایل است که در رده بندی های مختلفی گوشی های خود را تولید می کند. سامسونگ در تولید گوشی های میان رده ای خود از پسوند و نام های مختلفی استفاده می کند. پرو پسوندی است که در بسیاری از مدل های گوشی های سامسونگ شنیده می شود. این پسوند در سری جدید گلکسی جی این منظور را می رساند که شما با صرف هزینه کمتر می توانید گوشی با قیمت پایین تر بخرید و گوشی های سری J در گذشته از طراحی مطلوبی برخوردار نبودند، اما سامسونگ بعد از عرضه گوشی های نخست خود شروع به ایجاد تغییراتی در زمینه طراحی و کیفیت ساخت کرد، به گونه ای که گوشی های میان رده ای جدید آن قابل رقابت با بسیاری از گوشی های هوشمند کمپانی های دیگر است.

ما در اینجا قصد داریم به شما گوشی گلسی جی 3 پرو ساخت 2017 را معرفی کنیم. بدنه این گوشی از جنس آلومینیوم و پلاستیک می باشد که استحکام مناسبی به این موبایل بخشیده است و این محصول دارای صفحه نمایش 5 اینچی می باشد که ضخامت این دستگاه 8 میلی متر است و وزن آن 142 گرم است. انحنای موجود در لبه ها و پشت این دستگاه آن را تبدیل به یک گوشی خوش فرم کرده است که استفاده با یک دست در آن بسیار آسان است. صفحه نمایش 5 اینچی این موبایل از نوع Pls TFT است که به رزولوشن HD مجهز می باشد و تراکم پیکسلی این صفحه نمایش 294 پیکسل است.

یک قابلیت مهم و اساسی در این گوشی، دوربین آن است که در پشت این گوشی یک دوربین 13 مگاپیکسلی وجود دارد و به فلش LED مجهز می باشد. دوربین سلفی این دستگاه نیز 5 مگاپیکسل است.

گلکسی جی 3 پرو از پردازنده چهار هسته ای اگزینوس 7570 ساخت سامسونگ استفاده می کند و پردازنده گرافیکی آن نیز  Mali-T720 می باشد حافظه داخلی این موبایل 16 گیگابایت و حافظه رم آن 2 گیگابایت است که البته حافظه آن قابل ارتقاء می باشد و از طریق کارت حافظه می توان تا 256 گیگابایت حافظه داخلی دستگاه را افزایش داد. سیستم عامل آن نیز اندروید نوقا 7 می باشد.

شرایط فروش در قسطی کلاب

در سایت قسطی کلاب می توانید به صورت اینترنتی خرید کنید و همچنین درب منزل خود تحویل بگیرید. قسطی کلاب با ارائه انواع موبایل های سامسونگ قصد بر این دارد که شما بهترین انتخاب را بدون در نظر گرفتن قیمت کالا انجام دهید. قسطی کلاب راهی اسان جهت خرید اینترنتی کالای مود نیاز شما است. 

خرید اقساطی از قسطی کلاب با مراجعه به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی صورت می‌پذیرد و با انتخاب یکی از روش‌های خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید اقساطی از بای چک امکان پذیر شده است.

سایت قسطی کلاب یک سایت معتبر در عرضه گوشی های هوشمند است و شما با مشاهده مدل گوشی سامسونگ از طریق این سایت می توانید اقدام به خرید گوشی های این کمپانی کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

دیجیکالا a70

دیجیکالا a70
در دیجیکالا می توانید گوشی همراه سامسونگ a70 را مشاهده کنید و برند های مختلف را با هم مقایسه کنید. ناگفته نماند اگر میل به خرید اقساطی گوشی...

خرید قسطی گوشی s24 سامسونگ با چک

خرید قسطی گوشی s24 سامسونگ با چک
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی s24 سامسونگ با چک به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال...