خرید قسطی گوشی mi 11 ultra

تاریخ انتشار:
1403/2/27 05:49:12

یکی از جدیدترین گوشی‌های شیائومی مدل می 11 اولترا می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی mi 11 ultra به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی mi 11 ultra


آیا شما هم قصد خرید قسطی گوشی mi 11 ultra را دارید؟

با خرید اقساطی گوشی mi 11 ultra گوشی عجیب و فوق العاده‌ای را خواهید داشت. بزرگترین سنسور اصلی، سنسور اولتراواید وبیشترین زاویه دید از جمله امکاناتی است که کمپانی شیائومی برای این پرچمدار خود در نظر گرفته است. تا انتهای این مطلب با ما باشید تا با بررسی مشخصات این کالای دیجیتال به ارزش خرید آن پی ببرید. 

بررسی مشخصات گوشی mi 11 ultra

خرید قسطی گوشی mi 11 ultra ممکن است در نگاه اول شما را غم انگیز کند. زیرا فریم دوربین خیلی بزرگ طراحی شده است. البته وقتی با این گوشی کار کنید متوجه می‌شوید که خیلی هم بد نیست و به راحتی می‌توانید با آن کار کنید. قاب پشتی گوشی از جنس سرامیک است که گوشی را خیلی زیبا و جذاب کرده است. این گوشی فوق العاده خوش دست می‌باشد چون قاب پشتی آن خمیده طراحی شده است.

فریم میانی این گوشی از جنس آلومینیوم است. اسپیکر، درگاه تایپ سی، میکروفن مکالمه و جای سیم کارت در پایین این گوشی طراحی شده و سمت راست فریم میانی دکمه پاور و کم و زیاد کردن صدا قرار دارد که بهترین و جذاب ترین محل را به خود اختصاص داده است. سمت چپ فریم میانی هم کاملا صاف و بدون هیچ چیز اضافه‌ای طراحی شده است.

شما با خرید اقساطی گوشی mi 11 ultra قطعا شگفت زده خواهید شد. زیرا پنل جلویی آن طوری طراحی شده است که 92 درصد از آن به نمایشگر اختصاص داده شده است و حاشیه آن به شدت کم است. گوشی mi 11 ultra در بین گوشی‌های اندرویدی بهترین نمایشگر را دارد. روشنایی این نمایشگر فوق العاده است و شما در نور خیلی کم یا خیلی زیاد عملکرد خوبی را از این گوشی خواهید دید. در کل باید بگوییم که با نگاه کردن به نمایشگر این گوشی هیچ وقت خسته و اذیت نخواهید شد.

اگر شما فردی هستید که زیاد فیلم نگاه می کنید، خرید گوشی mi 11 ultra بهترین گزینه برای شما است. زیرا این گوشی توانایی پخش بیش از یک میلیارد رنگ را دارد.که قطعا شما را حیرت زده خواهد کرد. کمپانی شیائومی توانسته است در بخش نمایشگر از رقبای خود پیشه بگیرد و حتی از پرچمدارهای کمپانی سامسونگ هم قوی تر عمل کند.

از نظر باتری و شارژدهی باید بگوییم که اتفاق خیلی خاصی برای این پرچمدار رخ نداده است. در استفاده معمولی این گوشی تا یک روز می‌تواند شما را همراهی کند. اگر فردی هستید که زیاد فیلمبرداری یا بازی می‌کنید بیشتر از 7 ساعت نمی‌توانید از گوشی استفاده ببرید. شاید یکی از موارد دیگر که شما با خرید گوشی mi 11 ultra به وجد خواهید آمد در بخش باتری و سرعت شارژ باشد. این گوشی به دلیل تکنولوژی شارژ سریع 67 واتی چیزی حدود 40 دقیقه برای فول شارژ شدن نیاز دارد.

با خرید گوشی mi 11 ultra شما یک پکیج از بهترین‌ها را خواهید داشت. زیرا این گوشی دارای بهترین نمایشگر، بهترین دوربین، بهترین پردازنده و عملکرد فوق العاده اسپیکر است. در کل می‌توانیم بگوییم که این گوشی از نظر طراحی و کیفیت ساخت جز بهترین پرچمدارهای بازار است که ارزش خرید دارد. 

برای خرید قسطی گوشی mi 11 ultra به کجا مراجعه کنیم؟

با معرفی و بررسی مشخصات گوشی mi 11 ultra دور از انتظار نیست که خیلی از افراد قصد خرید نقدی یا خرید اقساطی گوشی mi 11 ultra را داشته باشند. اما ممکن است فکر کنید شرایط خرید اقساطی موبایل سخت است. ما با شما هستیم تا بگوییم که شما با هر مقدار پول که داشته باشید می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. 

سایت قسطی کلاب سال‌های زیادی است که در زمینه فروش قسطی گوشی هوشمند فعالیت می‌کند. شما می‌توانید با خیالت راحت و آسوده خرید مطمئنی را از این سایت داشته باشید. فقط کافی است به این سایت مراجعه کنید و شرایط اقساطی خرید کالای دیجیتال را مطالعه کنید و با پر کردن فرم مربوط به آن خرید خود را انجام دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید موبایل نوکیا اقساطی

خرید موبایل نوکیا اقساطی
بدون تردید، بازار خرید موبایل های هوشمند و مدل های متنوع و گوناگون آن، به نوبه خود در زمره بازارهای بزرگ و پرطرفدار محسوب می شود. در این میان...

خرید اقساطی گوشی پوکو X3

خرید اقساطی گوشی پوکو X3
یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی POCO X3 می‌باشد.این گوشی استثنایی دارای رنگبندی متفاوتی است. برای خرید اقساطی گوشی پوکو X3 به ...