جدیدترین گوشي سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/15 11:54:18

کمپانی سامسونگ هر ساله گوشی‌های هوشمند بسیاری را طراحی و تولیدی می‌کند و تاکنون محصولات فراوانی را عرضه کرده است. جدیدترین گوشی سامسونگ a42 نام دارد. برای خرید اقساطی گوشي سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


جدیدترین گوشي سامسونگ


گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A42 5G

A42 با یک طراحی متفاوت به بازار عرضه شده است و قیمتی مقرون به صرفه دارد. ترکیبی فوق‌العاده از گوشی‌های کلاسیک و مدرن را یادآور می‌شود. این گوشی، برای گیمینگ پیشنهاد می‌گردد، زیرا یک باتری بی‌نظیر دارد، همچنین دارای قابلیت 5G می‌باشد. قابلیت خرید اقساطی گوشي سامسونگ در قسطی کلاب فراهم شده است.

مشخصات ظاهری

از جمله شاهکارهای طراحی بدنه در این گوشی، Prism Dot می‌باشد. در واقع، پشت گوشی به چهار قسمت متفاوت تقسیم بندی می‌شود که از پایین به بالا رنگ‌های روشن‌تر و الگوی خال خالی دارد. 

همراه با این الگو، نور را نیز به شکل رنگین کمانی منعکس می‌سازد. این دستگاه، صفحه نمایش تخت و بزرگی دارد. قاب جلو در چهار طرف منحنی شکل و از جنس پلاستیک ساخته شده است، ولی ظاهر مدرنی دارد.

در قسمت پایین این گوشی یک جک 3.5 میلی‌متری مخصوص به صدا وجود دارد، همچنین یک گذرگاه usb-c، یک بلندگو و یک میکروفون قرار گرفته است. با خرید قسطی گوشي سامسونگ در جمع دوستان و آشنایان بدرخشید!

خصوصیات صفحه نمایش

سایز صفحه 6.6 اینچ است و از تکنولوژی سوپر آمولد استفاده می‌کند. وضوح تصویر به صورت +HD می‌باشد. یک بریدگی قطره مانند بر روی صفحه نمایش قرار گرفته است که مخصوص قرار گرفتن دوربین سلفی است و حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر آن قرار گرفته است. 

این سنسور یک عملکرد متوسط در اسکن دارد. وضوح تصویر در صفحه نمایش 1600 * 720 پیکسل است. نمایشگر از الگوی اینفینیتی U بهره‌مند می‌باشد. 

یک پوشش حفاظتی نیز بر روی صفحه نمایش قرار گرفته است. اگر گوشی را به صورت خودکار تنظیم نمایید می‌تواند تا 570 نیت به شما روشنایی و کنتراست دهد.

خصوصیات دوربین‌های چهارگانه

ماژول دوربین‌های چهارگانه شامل یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، یک لنز فوق گسترده 8 مگاپیکسلی، یک لنز ماکروی 5 مگاپیکسلی مخصوص عکس‌های پرتره و یک سنسور تشخیص عمق 50 مگاپیکسلی است.

فلاش ال ای دی هم از ماژول مربع خارج شده و در بیرون آن قرار گرفته است و کمی برآمدگی دارد. در این گوشی می‌توانید از قابلیت‌های عکاسی HDR و پانوراما برخوردار شوید. با خرید اقساطی گوشي سامسونگ هنرمندانه عکس بگیرید و فیلم‌برداری کنید!

مشخصات سخت افزاری

این گوشی دارای یک تراشه ساخت شرکت کوالکام 750 می‌باشد. این تراشه قدرتمند 8 نانومتر سایز دارد و دارای یک پردازنده هشت هسته‌ای است که در محدوده فرکانسی 1.8 تا 2.2 گیگاهرتز عمل می‌کند. 

به علاوه، پردازنده جدید گرافیکی آن نیز آدرنو 619 نام دارد. این گوشی دارای سه نسخه متفاوت رم به ظرفیت‌های 4، 6 و 8 گیگابایت است، همچنین دارای 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی حافظه داخلی می‌باشد. حافظه این دستگاه از نوع UFS 2.1 می‌باشد.

مشخصات باتری

باتری این گوشی 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد که به سرعت با یک شارژر سریع 15 واتی شارژ می‌شود. با خرید قسطی گوشي سامسونگ همیشه شارژ بمانید!

مشخصات صوتی

این گوشی تنها دارای یک بلندگو می‌باشد و صدای تولید شده در آن نیز کیفیتی متوسط دارد.

مشخصات نرم افزاری

این اسمارتفون، از نظر نرم‌افزاری از نسخه 10 اندروید و رابط کاربری OneUI 2.5 استفاده می‌کند. با خرید قسطی گوشي سامسونگ یک سیستم نرم افزاری فوق‌العاده داشته باشید!

خرید گوشی هوشمند سامسونگ مدل Galaxy A42

برای تهیه این گوشی فوق‌العاده قدرتمند، می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات اقساطی کالا در این فروشگاه اینترنتی بهره‌مند شوید. از لیزینگ‌های معتبر در سایت قسطی کلاب وام بگیرید و چند روز بعد کالاهای مورد نیاز خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشي سامسونگ از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ایرپاد

خرید اقساطی ایرپاد
هدفون‌های بی‌سیم جز پر طرفدارترین محصولات دنیا هستند. برای خرید اقساطی ایرپاد به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...

خرید اقساطی گوشی S22 ultra

خرید اقساطی گوشی S22 ultra
جدیدترین گوشی سال با نام s22 ultra روانه بازار شده است. برای خرید اقساطی گوشی S22 ultra به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...