فروش اقساطی یخچال امرسان

تاریخ انتشار:
1403/2/24 13:44:35

یخچال‌های امرسان در سال‌های اخیر پیشرفت بسیار فراوانی در زمینه تکنولوژی کرده‌اند. شما می‌توانید برای خرید اقساطی یخچال امرسان به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش اقساطی یخچال امرسان


بررسی یخچال امرسان مدل BFN22D -M/TP

این مدل از یخچال‌های امرسان در رنگ سفید تولید شده است و از نوع یخچال‌های کمبی و يا بالا به پایین محسوب می‌شود و شرکت امرسان آن را گارانتی می‌نماید. این یخچال زیبا 22 فوت نيز، گنجایش دارد. قابلیت خرید قسطی یخچال امرسان در قسطی کلاب فراهم شده است.

اين یخچال در حدود 345 لیتر فضا دارد که 89 لیتر آن مخصوص فریزر و 248 ليتر آن مربوط به گنجایش یخچال است. در قسمت بیرونی بر روی درب یخچال و در قسمت داخلی یک آبسردکن قرار داده شده است.

بنابراین، امکان نوشیدن آب گوارا و خنک را در هر لحظه برای شما فراهم می‌سازد. این آبسردکن دارای قفل کودک است. کودک کنجکاو نمی‌تواند سبب شود تا بیهوده آب هدر رود و تنظیمات دستگاه تغییر نماید.

از دیگر ویژگی این آبسردکن آن است که بدون باز کردن درب و هدر رفتن انرژی گرمایی به آب سرد دسترسی پیدا خواهید کرد. برای استفاده از آب نیز باید به صورت دستی آن را پر کنید.

درون یخچال، چراغ‌های LED بسیار کم مصرفی قرار داده شده است که به شما این امکان را می‌دهد در تاریکی شب نیز  بتوانید محتویات داخل یخچال را به خوبی مشاهده نمایید. 

اين دستگاه، قابلیت‌های ویژه‌ای دارد. برای نمونه دارای سیستم کاهش دهنده مصرف انرژی است. سيستم عيب ياب هوشمند دارد. بنابراین، در صورت بروز مشکل می‌توانید از طریق این سیستم مشکل را حل کنید و نیازی نیست تا تکنسین در محل شما حاضر شود. با خرید اقساطی یخچال امرسان در مصرف بهينه انرژی صرفه جويی نماييد.

اين یخچال دارای 4 عدد طبقه و درب دار است. جنس تمامی طبقات از نوع شیشه نشکن است، همچنین یک محفظه 8 لیتری مخصوص یخ‌ساز دارد. در این یخچال از طبقاتی برای جا تخم مرغی و محلی برای چیدن لبنیات برخوردار خواهید شد. 

کشوی شفاف در قسمت انتهای یخچال وجود دارد كه از رطوبت برخوردار می‌باشد و می‌توانید میوه و سبزیجات تازه را در آن نگهدارید تا ماندگاری و تازگی بیشتری داشته باشند. با خرید اقساطی یخچال امرسان همه چيز سالم و تازه می‌ماند!

مزیت دیگر این یخچال وجود یک حالت خاص به نام حالت تعطیلات است. بهتر است، زمانی که به مسافرت می‌رويد برای صرفه جویی در مصرف انرژی، این حالت را تنظیم کنید. این یخچال دارای سیستم گردش هوای چندگانه است.

بنابراین بین تمامی طبقات به صورت یکنواخت هوای سرد را پخش می‌سازد. تنظیمات یخچال از طریق یک پنل مخصوص که در قسمت بالای دستگاه وجود دارد، انجام می‌شود. 

این تنظیمات، در ارتفاع قرار گرفته است تا از دسترس کودکان دور بماند. هر چند که مجهز به قفل کودک نیز می‌باشد. با خرید قسطی یخچال امرسان آسوده خاطر عمل كنيد!

از دیگر مزایای موجود در این یخچال وجود مصرف انرژی با بر چسب A است. اين دستگاه دارای یک حالت تنظیم اقتصادی است. بنابراین، می‌توانید با تنظیم این مورد در زمانی كه منزل نيستيد، به کاهش مصرف انرژی کمک کنيد. 

از طرفی، یخچال دارای یک سیستم مخصوص سرمایش است که بدون برفک عمل می‌کند پس با وجود قابلیت نوفراست می‌توانید از این نظر نیز آسوده خاطر باشید. 

به علاوه، دارای قابلیت انجماد سریع است و می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مواد داخل فریزر را به سرعت خنک سازید. با خرید اقساطی یخچال امرسان غذاهای سالم و بهداشتی نوش جان كنيد!

در ضمن یک قابلیت سوپر فریز با سرمایش سریع دارد. محفظه خاصی تعبیه شده است که فوق‌العاده عمل می‌کند. بعد از مدتی غیر فعال می‌شود و دستگاه کار کردی عادی خواهد یافت.

اين یخچال به خصوص برای آشپزخانه‌های نقلی كه فضای كمی دارند، توصیه می‌شود. علاوه بر این، طراحی ساده و رنگ سفید آن نیز موجب می‌شود تا یخچال به راحتی با وسایل دیگر ست شود، همچنین یخچال دارای پایه‌های چرخدار قابل تنظیم است. بنابراین می‌توانید آن را به راحتی جابجا نمایید.

قسطی کلاب 

برای تهیه این محصول فوق‌العاده می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه فرمایید و از خدمات اقساطی این فروشگاه اینترنتی بهره‌مند شوید. از لیزینگ‌های معتبر در سایت قسطی کلاب وام بگیرید و تا چند روز بعد کالای خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی یخچال امرسان از قسطی كلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ماشین لباس شویی امرسان

خرید اقساطی ماشین لباس شویی امرسان
برند امرسان جز موفق‌ترین برندهای ایرانی است که سبد محصولاتی کاملی دارد. برای خرید اقساطی ماشین لباس شویی امرسان به بخش ماشین...

خرید لوازم خانگی Gplus

خرید لوازم خانگی Gplus
برند جی پلاس یکی از بهترین برندهای ایرانی است که باکیفیتی منحصر به فرد در اختیار ایرانیان عزیز قرار گرفته‌اند. برای خرید نقدی یا اقساطی...