خرید اقساطی a22 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/16 09:05:11

یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه و عالی برند سامسونگ مدل A22 می‌باشد. برای خرید اقساطی a22 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی a22 سامسونگ



مشخصات ظاهری گوشی سامسونگ a22

قبل از اینکه به نحوه خرید اقساطی a22 سامسونگ بپردازیم؛ بد نیست مشخصات ظاهری محصول را با هم بررسی کنیم. همانطور که می‌دانید؛ این گوشی در ژانویه 2021 معرفی شد و در 24 جولای وارد بازار شد. بدنه و فریم پلاستیکی این گوشی بر جذابیت آن افزوده است. وزن این گوشی 203 گرم می‌باشد و نسبت به دیگر گوشی‌ها سنگین است.

لبه‌های این گوشی خمیده است و همین موضوع سبب می‌شود تا بتوان به راحتی با آن به فعالیت‌های روزمره پرداخت. سه دوربین به همراه یک فلاش LED، درون یک قاب مربعی شکل قرار گرفته‌اند. در فریم جانبی این مدل، شاهد دکمه تنظیم صدا، حسگر اثر انگشت(در قسمت راست)، محل قرارگیری سیم کارت و حافظه خارجی(در قسمت چپ)، اسپیکر صدا، جک 3.5 میلی متری و درگاه شارژ type C (که در قسمت پایینی فریم قرار گرفته شده‌اند) خواهیم بود.

صفحه نمایش

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی (نسبت نمایشگر به بدنه 82.3 درصد می‌باشد) از نوع TFT است. اگرچه نمایشگر TFT به خوبی AMOLED نیست؛ اما این گوشی تصاویر نسبتا خوبی به نمایش می‌گذارد. رزولوشن آن 1080 در 2400 پیکسل می‌باشد (399 پیکسل در اینچ تراکم این صفحه نمایش است). همچنین نرخ نوسازی 90 هرتزی این گوشی باعث می‌شود تا حرکات صفحه نمایش بسیار سریع و روان تر صورت بگیرند. در نظر داشته باشید که شما با قسطی کلاب می‌توانید به خرید قسطی a22 سامسونگ بپردازید.

قبل از خرید اقساطی a22 سامسونگ اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری این گوشی را حتما بررسی کنید خرید قسطی a22 سامسونگ نیز امکان پذیر است؛ اما قبل از آن باید آگاهی خود در زمینه سخت افزار و نرم افزار این گوشی را افزایش دهید. پس تا انتها با ما همراه باشید. 

قبل از خرید اقساطی a22 سامسونگ مشخصات آن را دقیق بررسی کنید!

سیستم عامل این گوشی از نسخه 11 اندروید بهره می‌برد. همچنین از یک پردازنده 8 هسته‌ای Cortex در این گجت استفاده شده و پردازنده گرافیکی آن از نوع Mali-G57 MC2 می‌باشد. تراشه این گوشی از نوع MediaTek MT6833 Dimensity 700 5G است. 

این گوشی بازی‌ها را در سطح خوبی ارائه می‌دهد. اما اگر از آن دسته افراد هستید که بسیار به گیمینگ می‌پردازند؛ این کالای هوشمند نمی‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. همچنین این گوشی از نظر حافظه داخلی و رم، 4 مدل مختلف دارد. این مدل‌ها عبارتند از: 64 گیگابایت با 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت با 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت با 8 گیگابایت رم.

دوربین دستگاه

گوشی سامسونگ a22 دارای 3 دوربین اصلی، فلاش LED و دوربین سلفی می باشد. لنز اصلی 48 مگاپیکسل است. دیگر لنز های این دوربین به ترتیب 5 و 2 مگاپیکسل می باشند. کیفیت دوربین جلو(سلفی) نیز 8 مگاپیکسل است. کیفیت فیلمبرداری a22، HD است. همچنین فیلمبرداری آن با نرخ 30 فریم بر ثانیه صورت می گیرد.

مشخصات جانبی

باتری این گوشی 5000 میلی آمپر است و برای یک الی دو روز کافی می باشد. شارژر این گوشی 15 واتی است و برای کامل شارژ شدن سامسونگ a22، باید دو الی دو و نیم ساعت به گوشی زمان دهید. همچنین شبکه بیسیم و بلوتوث این گوشی در سطح قابل قبولی قرار دارند.

شرایط خرید قسطی a22 سامسونگ از "قسطی کلاب"به چه صورتی است؟

خرید اقساطی گوشی یکی از بهترین شرایط ممکن است که "قسطی کلاب" آن را تدارک دیده است (فروش قسطی موبایل را از ما بخواهید). برای خرید قسطی گوشی a22 باید وارد سایت شوید و برای خود حساب کاربری ایجاد کنید. سپس باید اعتبار سنجی شوید (تا متوجه شوید که چه مقدار اعتبار از آن شما خواهد شد). 

با تعیین میزان اعتبار تعلق گرفته به شما، می توانید با خیال راحت خریداری کنید. هر جای ایران که باشید؛ می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید و به صورت آنلاین اقساط آن را بپردازید. به قسطی کلاب به راحتی خرید کنید و اقساط خود را آنلاین پرداخت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید موبایل اپل قسطی

خرید موبایل اپل قسطی
اگر شما از طرفداران گوشی اپل هستید و به دنبال خرید موبایل اپل قسطی هستید، با ما همراه باشید. شرکت اپل، شرکتی بزرگ در ساخت وسایل الکترونیکی...

خرید قسطی اپل واچ7

خرید قسطی اپل واچ7
یکی از گجت‌های پوشیدنی اپل با کیفیت و امکاناتی عالی سری 7 اپل واچ می‌باشد. برای خرید قسطی اپل واچ7 به بخش ساعت هوشمند در دسته...