خرید قسطی گوشی هواوی

تاریخ انتشار:
1403/2/27 02:08:59

برند هوآوی جز برترین برندهای چینی می‌باشد که با وجود تحریم‌های گوگل در سال 2019 فروش بالایی را داشته باشد. برای خرید اقساطی گوشی هواوی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی هواوی


گوشی موبایل آنر مدل honor 10 lite

بی‌شک آنر 10 لایت یکی از ظریف‌ترین و زیباترین گوشی‌های ساخته شده شرکت هوآوی است که در نگ‌های سفید، آبی، قرمز و مشکی به تولید رسیده است و قیمتی مقرون به صرفه دارد. 

برند هوآوی در ساخت گوشی‌های هوشمند بهینه عمل می‌کند. کیفیت، قیمت و طراحی مناسبی دارد. این گوشی در سال 2018 به بازار عرضه شده است. در ادامه با معرفی اجمالی این محصول همراه باشید. قابلیت خرید قسطی گوشی هواوی در قسطی کلاب فراهم شده است.

مشخصات ظاهری

این گوشی ابعادی برابر با 154.8 در 73.6 در 8 میلی‌متر مکعب و وزنی معادل 162 گرم دارد. ساختار بدنه در جلو از قاب شیشه‌ای و در پنل پشتی از جنس پلاستیک است. یکی از شاخصه‌های این گوشی تجهیز آن به حسگر اثر انگشت است. در این گوشی می‌توانید از دو سیم کارت استفاده کنیم.

مشخصات نرم افزاری و سخت افزاری

در گوشی‌های هواوی از سیستم عامل اندروید پای استفاده می‌شود. رابط کاربری این دستگاه EMUI 9.0 نام دارد. این مدل دارای یک تراشه 12 نانومتری قدرتمند از نوع Hisilicon Kirin 710 می‌باشد. این پردازنده هشت هسته‌ای در محدوده فرکانسی 1.7 تا 2.2 گیگاهرتز عمل می‌کند و پردازنده گرافیکی نیز Mali-G51 می‌باشد.

حافظه این دستگاه در چند ورژن مختلف تولید شده است. رم در سه نسخه 3، 4 و 6 گیگابایت عرضه شده است و حافظه داخلی دستگاه نیز با توجه به هر نسخه در ظرفیت‌های 32، 64 و 128 تولید شده است. 

البته با استفاده از درگاه حافظه میکرو اس دی نیز می‌توانید به جای استفاده از شیار دوم سیم کارت، دستگاه هوشمند خود را با یک حافظه تا 512 گیگابایت ارتقا دهید. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی هواوی همه چیز را ثبت کنید!

خصوصیات صفحه نمایش

این گوشی دارای یک صفحه 6.21 اینچی است که از فناوری‌های LCD و IPS استفاده می‌کند. این صفحه لمسی خازنی قادر است تا 16 میلیون رنگ زنده و واقعی را به نمایش بگذارد. 

نسبت نمایشگر به بدنه چیزی در حدود 83.1 درصد است و رزولوشن تصویر نیز 1080 * 2340 پیکسل می‌باشد. به این ترتیب، تراکم پیکسلی در حدود 415 پیکسل در هر اینچ است. با خرید اقساطی گوشی هواوی کیفیت تصویر را تجربه کنید.

ویژگی دوربین‌ها

این اسمارتفون از یک دوربین دوگانه بهره‌مند است. دوربین اصلی 13 مگاپیکسل بوده و دارای فوکوس خودکار به همراه تشخیص فاز است. در کنار دوربین اصلی، یک سنسور تشخیص عمق تصویر 2 مگاپیکسلی وجود دارد. 

این دوربین‌ها دارای فلش LED هستند و با امکان عکاسی HDR و عکاسی پانوراما همه چیز را بهبود می‌دهند. کیفیت فیلمبرداری نیز به صورت 1080 پیکسل و نرخ سرعت 30 فریم بر ثانیه است.

دوربین سلفی یک دوربین قدرتمند 24 مگاپیکسلی است که قادر است با سرعت 30 فریم بر ثانیه و کیفیت 1080 پیکسل به خوبی عمل کند. با خرید قسطی گوشی هواوی هنرمندانه عکاسی کنید!

مشخصات صوتی

در این گوشی از یک جک 3.5 میلی‌متری صدا بهره‌مند هستید، همچنین یک حذف کننده نویز نیز وجود دارد که از طریق میکروفون اختصاصی گوشی عمل می‌کند.

ویژگی باتری

باتری این گوشی ظرفیت 3400 میلی آمپر ساعت دارد. از نوع غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری است که با یک شارژر 10 واتی شارژ می‌شود. با خرید قسطی گوشی هواوی همیشه شارژ باشید!

انواع حسگر

در این گوشی از حسگرهای شتاب سنج، قطب نما و مجاورتی بهره‌مندید، همچنین حسگر اثر انگشت در پشت گوشی قرار دارد.

امکانات و قابلیت‌ها

این دستگاه، دارای قابلیت‌هایی برای تماشا و پخش انواع فیلم، عکس و موسیقی می‌باشد و یک ویراستار تخصصی عکس و فیلم هم وجود دارد. با خرید اقساطی گوشی هواوی از امکاناتی ویژه بهره‌مند شوید.

ویژگی اتصالی ارتباطی

از نظر اتصالات نیز قادر است با وای فای به صورت مستقیم، هات اسپات و همچنین دو بانده ارتباط برقرار کند. این گوشی استثنایی می‌تواند با استفاده از بلوتوث متصل شود و دارای قابلیت‌های مکان‌یاب است. از یک پورت microUSB 2.0 بهره‌مند است. به علاوه، دارای یک رادیو می‌باشد.

خرید گوشی موبایل آنر هواوی

برای برخورداری از این گوشی مقرون به صرفه و قدرتمند می‌توانید از قسطی کلاب اقدام به خرید نمایید. در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب برای فروش کالا به صورت اقساطی، تسهیلاتی وجود دارد که می‌توانید با استفاده از لیزینگ‌های موجود در این سایت وام بگیرید و چند روز بعد کالای مورد نیاز خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی هواوی از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید هدفون اپل اقساطی

خرید هدفون اپل اقساطی
هدفون‌ها مهمترین وسیله برای ایجاد یک محیط خصوصی می‌باشند و شما با گذاشتن هدفون از دنیای بیرون جدا می‌شوید و حریم خصوصی خود را...

تبلت ایکس ویژن

تبلت ایکس ویژن
تبلت‌های ایکس ویژن یکی از بهترین تبلت‌های ایرانی است که در کشور فروش بالایی را تجربه کرده است و محبوبیت خاصی در بین ایرانیان دارد. اگر ....