فروش ویژه لپ تاپ

تاریخ انتشار:
1403/2/20 11:26:07

فروش قسطی لپ تاپ و لوازم مشابه

برای مشاهده فروش ویژه لپ تاپ بصورت اقساطی به بخش لوازم دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.



فروش ویژه لپ تاپ


                                                             

خرید اینترنتی با یک کلیک در بخش کالای دیجیتال امکان پذیر می باشد خرید اسان با سایت قسطی کلاب با یک کلیک 18 ماه گارانتی محصول را  دریافت می نمایید 

امروزه وسایل دیجیتال کاربرد گوناگونی در زندگی ما دارند یکی از وسایل پرکاربرد دیجیتالی لپ تا ها می باشند لپ تاپ ها به دلیل شکل و ظاهرشان طرفداران بسیاری در سرتاسر جهان دارند کار کردن با لپ تاپ بسیار راحت است همچنین حمل و نقل آن نیز راحت می باشد لپ تاپ های جدیدی که توسط کمپانی های مختلف عرضه می شوند دارای وزن کمی هستند ما در اینجا قصد داریم لپ تاپ های شرکت ایسوس را به شما معرفی کنیم.

یکی از  این لپ تاپ ها ZenBook 3 Deluxe است صفحه نمایش این لپ تاپ Full HD است و رزولوشن آن 14 است ضخامت این لپ تاپ 2.9 میلیمتر است و وزن آن 2.43 پوند است در این دستگاه از پردازنده Core i7 نسل هشتم استفاده شده است این لپ تاپ 16 گیگابایت حافظه رم دارد و دارای 512 گیگابایت حافظه SSD است.

این دستگاه دارای دو پورت USB-C است که از Thunderbolt 3 پشتیبانی می کند.

ZenBook Flip S لپ تاپ دیگری است که دارای ضخامت 10.9 میلیمتری است وزن این دستگاه 2.43 پوند است با توجه به اینکه این لپ تاپ سبک است حمل و نقل آن بسیار آسان است در این محصول از پردازنده Core i7 استفاده شده است این محصول 16 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه SSD را در خود جای داده است.

این محصول دارای صفحه نمایش 13.3 اینچی است و همچنین دارای دو پورت USB-C و لولای 360 درجه است این لولا می تواند صفحه نمایش را به راحتی در هر زاویه ای نگه دارد این لپ تاپ دارای یک اسکنر اثر انگشت است.

لپ تاپ ZenBook UX330 از آلومینیوم جامد ساخته شده است این محصول دارای پردازنده Core i5 است ضخامت این لپ تاپ 13.5 میلیمتر است این محصول دارای نمایشگر 13.3 اینچی فول اچ دی است.

پرفروش ترین های لپ تاپ ایسوس و سایر برندهای معتبر در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مهیا می باشد . لذا با مشاهده سایت قسطی کلاب برای خرید انواع برند لپ تاپ با مزایای ویژه اقدام نمایید.

این فروشگاه لوازم دیجیتال بسیاری به غیر از لپ تاپ را نیز به فروش می رساند لذا با کمی جستجو، می توانید بدون صرف وقت زیاد در فروشگاههای فیزیکی ، اقدام به مشاهده کلیه کالاهای مورد نظر خود نموده و اقدام به ثبت سفارش خود نمایید..

خرید اقساطی از قسطی کلاب توسط 3 روش متفاوت صورت می‌پذیرد. روش اول خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، روش دوم خرید اقساطی از بای چک و روش سوم خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان می‌باشد.

از فروش ویژه فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب  با تخفیف های  ویژه بر روی  کالای دیجیتال مانند لپ تاپ ایسوس بهره مند گردید. سایت قسطی کلاب یک سایت آنلاین فروش اقساطی است که امکان فروش ویژه لپ تاپ با قیمت مناسب را فراهم آورده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی آنر x7

خرید اقساطی گوشی آنر x7
اگر به دنبال خرید یک گوشی جدید و منحصر به فرد هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی آنر x7 از بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید قسطی گوشی a14 سامسونگ با چک

خرید قسطی گوشی a14 سامسونگ با چک
مقایسه دو گوشی a13 و a14 سامسونگ، این نتیجه را به شما می دهد که برای خرید قسطی گوشی a14 سامسونگ، نباید فرصت را از دست بدهید....