ساعت هوشمند Xiaomi

تاریخ انتشار:
1403/2/14 06:14:42

به طور حتم اگر شما دارای یک گوشی هوشمند شیائومی باشید، علاقه دارید که ساعت هوشمند شیائومی نیز داشته باشید. برای خرید اقساطی ساعت هوشمند شیائومی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


ساعت هوشمند Xiaomi


ساعت‌های هوشمند شیائومی 

یکی از محصولات بی نظیر شیائومی، ساعت‌های هوشمند این شرکت است که به سلامتی و تندرستی شما کمک شایانی می‌کند. شرکت شیائومی در تهیه برخی از مدل‌های ساعت هوشمند خود با شرکتی به نام آمازفیت به همکاری مشترک پرداخته است. 

این همکاری سبب ارائه محصولاتی فوق‌العاده و با کیفیت بسیار بالا شده است و توانسته است تا برای رقابت با برندهای مطرح، به رقابتی جدی بپردازد. بیشتر ساعت‌های هوشمند شیائومی در ایران، دارای 18 ماه گارانتی کامل می‌باشند. 

یک انتخاب هوشمندانه و بدون پشیمانی 

برای تهیه یک ساعت هوشمند مناسب باید معیارهایی را در نظر بگیرید. مهمترین معیار که در نگاه اول سبب انتخاب شما می‌شود، ظاهر ساعت است. ظاهر ساعت برای هر سلیقه متفاوت است. 

ویژگی‌های مهم‌تری مثل کیفیت و جنس ساعت، میزان ماندگاری آن و مقاومتش در برابر ضربه و یا رطوبت، نوع سخت افزاری که در این ساعت به کار رفته است، قدرت و سرعت آن و سپس زیبایی‌های ظاهری که در هر ساعتی وجود دارد، سبب تمایز ساعت‌ها با یکدیگر می‌شود.

گزینه دیگری که ممکن است در خرید شما دخالت داشته باشد، میزان قیمت آن ساعت است. همانطور که می‌دانیم ساعت‌های هوشمند در ارائه تکنولوژی‌هایی که با گوشی‌های موبایلی همراه شده است، به ارائه خدمت می‌پردازد.

در ادامه سعی داریم تا به معرفی محصولی از محصولات ساعت هوشمند شیائومی بپردازیم. با خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند Xiaomi یک انتخاب هوشمندانه و آگاهانه داشته باشید. 

مدل Amazfit Bip ورژن عمومی 

این مدل طراحی زیبایی دارد. دارای باتری ماندگاری است. در برابر گرد و غبار مقاوم است و حتی ضد آب می‌باشد. مجهز به حسگرهایی کارآمد است، ولی نقاطی نامناسب دارد. 

برای مثال رزولوشن دستگاه بسیار پایین است و از زبان فارسی نیز به طور مناسب پشتیبانی نمی‌کند. قابلیت خرید اقساطی ساعت هوشمند Xiaomi در قسطی كلاب فراهم شده است.

صفحه نمایش آن 1.28 اینچ است که توسط گوریلا گلس محافظت می‌شود. با خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند Xiaomi كارهای روزانه خود را مدیریت نمایید.

به راحتی و با استفاده از لمس آرامی بر روی صفحه نمایش می‌توانید از قابلیت‌های مختلف این ساعت هوشمند استفاده کنید. به راحتی در منوهای آن سوئیچ کنید و از یک باتری ماندگار 190 میلیون آمپر ساعتی بهره مند شوید. 

هم‌چنین میزان فعالیتی را که با هر بار ورزش کردن انجام می‌دهید، توسط دستگاه ثبت می‌شود. با استفاده از برنامه کاربردی می‌فیت، می‌توانید گزارش کاملی از نحوه فعالیت خود داشته باشید. 

این دستگاه دارای بلوتوث 4 است، با گوشی شما جفت می‌شود. با خرید اقساطی ساعت هوشمند Xiaomi هرگز پشیمان نخواهید داشت. می‌توانید نسبت به تماس‌ها و پیامک‌های خود مطلع شوید و حتی قابلیت این را دارید تا گوشی هوشمند خود را با ساعت هوشمندتان جفت كنید و به مدیریت تماس‌ها و پیام‌ها بپردازید. 

از نظر میزان خواب نیز می‌توانید کیفیت خواب خود را با ساعت سلامتی هوشمند شیائومی بررسی کنید. این محصول سلامتی شما را به ارمغان می‌آورد و به شما این قابلیت را می‌دهد تا میزان ضربان قلب خود را نیز رصد کنید. با خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند Xiaomi از سلامتی خود مراقبت كنید. 

خرید قسطی ساعت هوشمند شیائومی 

در صورتی که مایل به تهیه ساعت هوشمند شیائومی هستید، به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده این پلت‌فرم در زمینه خرید نقدی و یا اقساطی بهره‌مند شوید.

در صورت تمایل به خرید غیر نقدی باید از این سایت درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و به یکی از سه روش موجود در سایت اقدام نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی ساعت هوشمند Xiaomi از این سایت است. همین حالا سفارش خرید خود را ثبت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی اسپیکر JBL با چک

خرید قسطی اسپیکر JBL با چک
شما می‌توانید برای خرید قسطی اسپیکر JBL با چک به بخش اسپیکر و بلندگو در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...

فروش اقساطی تبلت جدید لنوو

فروش اقساطی تبلت جدید لنوو
اگر به دنبال خرید اقساطی تبلت لنوو با قیمتی عالی هستید، به سایت قسطی کلاب بیایید و در دسته بندی کالای دیجیتال بخش تبلت خرید خود را...